ادوارد نورتون و نجات دادن دی کاپریو از مرگ حتمی

ادوارد نورتون و نجات دادن دی کاپریو از مرگ حتمی

به تازگی آخرین پرده از سریال رویارویی های دیکاپریو با مرگ، آشکار شده است. بازیگر سرشناس فیلم هایی مانند «تاینانیک»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال استریت»، توسط دوستش «ادوارد نورتون» در سال ۲۰۱۰ از مرگ حتمی نجات یافته است. ظاهرا مخزن اکسیژن آقای دی کاپریو طی شیرجه زدن سوراخ شده بود که ادوارد متوجه شده و به کمکش می شتابد.

«فیشر استیونز» کارگردان «قبل از سیلاب» مستند جدید دی کاپریو درباره تغییرات آب و هوایی، اعلام کرده است که آن ها همراه با «سیلویا اِرل»، در جزایر گالاپاگوس حضور داشته اند. دی کاپریو سرگرم صحبت با خانم ارل می شود و فیشر نیز با آقای نورتون که به طور اتفاقی در آن جا حضور داشته همراه می گردد.

فیشر اضافه می کند: “ما درون آب رفتیم و بیش از ۳۰۰ سفره ماهی عقاب معمولی و خال دار دیدیم. این غواصی بسیار لذت بخش بود. لئو همراه با سیلویا به سرعت حرکت کردند و ادوارد نیز جلوی من قرار داشت. بعد از ۲۰ دقیقه متوجه شدم که آن ها را گم کرده ام. سپس لئوناردو را در حال نفس نفس زدن دیدم، زیرا مخزن اکسیژنش سوراخ شده بود. زمانی که ادوارد متوجه ماجرا شد، به سمت لئوناردو حرکت نمود تا هر دو از محفظه وی استفاده کنند.”

این چندمین باری است که برنده جایزه اسکار توانسته از مرگ حتمی نجات یابد. دی کاپریو اوایل سال میلادی جاری در مصاحبه ای گفته بود که تاکنون سه بار نزدیک بوده جانش را از دست بدهد. انفجار، ورود کوسه به قفس و گره خوردن چتر نجات، زندگی آقای دی کاپریو را تهدید کرده اند.

منبع: independent
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود