خانه های باورنکردنی سلبریتی ها

خانه های باورنکردنی سلبریتی ها

سلبریتی های دنیای موسیقی و سینما در دنیا، یکی از ثرومند ترین چهره های معروف عالم هنر را تشکیل می دهند که همانند کلکسیون طلا و جواهرات و مد لباس آن ها، دکوراسیون خانه هایشان نیز همواره با استقبال هوادارانشان مواجه شده است. 1-w900-h600

(تصویری نمای بیرونی خانه رویایی متعلق به جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۵ میلادی)

دنیای سلبریتی ها،‌ عالمی رنگارنگ و جذاب و پر حاشیه است. می خواهد کلکسیون طلا و جواهرات گران قیمت و خوش نقش آن ها باشد، می خواهد کلکسیون مد و لباس های آن چنانی بلند و کوتاه در مراسم فرش قرمز میلان یا کن یا کالیفرنیا باشد. سبک زندگی سلبریتی ها،‌همواره پر حاشیه است و این حاشیه هاست که برای مخاطبان جهانی از هر ملت و فرهنگی، جالب توجه نمایان می کند. امروزه به مدد فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص اینترنت و شبکه های اجتماعی، نزدیک شدن به سبک زندگی سلبریتی های دنیای موسیقی و سینما، خیلی راحت و سریع شده است. بعضا از سلبریتی های روزگار ما از کیم کارداشیان گرفته تا تیلور سویفت و مسی و نیمار، هر هفته ده ها تصویر از زندگی عمومی یا خصوصی خود در صفحات شخصی در اینستاگرام به اشتراک می گذارند و اکنون این رسانه، ‌رسانه ایی تاثیر گذار برای توسعه کسب و کار و هم چنین تعاملات سلبریتی ها با جامعه مخاطبان انان شده است.

سلبریتی های این روز های عرصه استییج و پرده نقره ای، در خانه های چند ده میلیون دلاری ساکن هستند. تنها سلنا گومز، خواننده بیست و سه ساله آمریکایی که پر طرفدار ترین صفحه اینستاگرام را در اختیار دارد، در خانه ۴۲ میلیون دلاری زندگی می کند. وضعیت برای دیگران هم خیلی خیلی کم تر از این ارقام نیست و به طور کل، خانه های بالای ۱۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی، خانه های سلبریتی ها یا celebrity’s house‌ نامیده می شود.

برای آشنایی با بخشی از سبک زندگی سلبریتی ها و به ویژه در محل اقامت آن ها، گزارش امروز، گشتی زده است در خانه های گران قیمت تنی چند از این چهره های معروف تا شما را با دکوراسیون خانه های این افراد آشنا کنیم. گشتی در خانه های گران قیمت جنیفر لوپز، ادل و ماریا کری، شما را با دکوراسیون های جذاب و رنگارنگ و اتاق های نشیمن و به خصوص حمام های باور نکردنی جذاب آشنا می کند.

گشتی در خانه جنیفر لوپز

 جنیفر لوپز و همسرش مارک آنتونی در یک دهه اخیر، وقت زیادی برای خرید و فروش خانه های سوگر لوکس در آمریکا صرف کردند و توانستند پول خوبی از این راه معاملات داشته باشند. معاملاتی که اسطوره اش در آمریکا، دانلد ترامپ، برج ساز و میلیاردر نیویورک و نامزد جنجالی رقابت های ریاست جمهوری آبان ماه این کشور هست.

2-w900-h600

جنیفر لوپز، خواننده و رقصنده و هنرپیشه این روز های هالیوود، به واسطه فعالیت های تجاری تحت نام JLO توانسته پول زیادی به جیب بزند و یکی از ساکنان خیابان بورلی هیلز باشد. جینفر در سال ۲۰۱۰ میلادی خانه ای را در محله هیدن هیلز به قیمت حدود هشت میلیون دلار خریداری کرد.

3-w900-h600

مشاور وی در طراحی دکوراسیون این خانه فردی به نام میشل ورک من بود که توانست بخش های زیادی از ان را باز سازی و طبق نظر جنیفر تعمیر نماید. خانه ای که در سال ۱۹۸۷ میلادی ساخته شده بود.  نشریه مطرح POPSUGAR در فوریه ۲۰۱۶ میلادی اعلام کرد که جنیفر توانسته این خانه را به قیمت ۱۷ میلیون دلار، یعنی ۲ برابر قیمتی که چند سال پیش خریداری کرد، بفروشد. سال گذشته نیز جنیفر لوپز خانه ساحلی خود را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار به Phill Collins در ساحل میامی آمریکا واگذار کرد. موضوعی که در دیلی میل و سایت های خبری بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

4-w900-h600

(۱۲ عکس از خانه حدید جنیفر لوپز به انتخاب گوگل)

تصویر ورودی بسیار زییای خانه در شکل زیر نمایش در آمده است.

5-w900-h600

(تصویر ورودی خانه جنیفر لوپز)

اتاق نشمین جذاب این خانه برای مهمانی های بزرگ بسیار مطلوب است.

6-w900-h600

(تصویر اتاق نشمین کرم رنگ مجلل خانه جنیفر لوپز که به ۲ برابر قیمت خرید به فروش رفت)

7-w900-h600

(تصویر اتاق نشیمن رنگارنگ خانه جنیفر لوپز)

8-w900-h600

(صندلی های اتاق نشیمن بالا توسط کلوین کلین طراحی و ساخته شده بود. کاناپه ها برند Tete-a-tete‌هست که توسط Michale Berman طراحی شده بود. میزکافه اتاق توسط چارلز هولیس ساخته شده بود و متکا ها نیز کار اسکالماندره بود. پردده ها نیز از ابریشم شوماخر ساخته شده بود.

9-w900-h600

(تصویر پیانوی بزرگ رنگ سفید که در انتهای خانه مجلل جنیفر قرار دارد و تصویر قاب شده دختر ایشان روی پیانو مشاهده می شود)

10-w900-h600

(تصویر پیانوی سفید رنگ خانه جنیفر لوپز)

11-w900-h600

(تصویر آشپزخانه بزرگ و مجلل خانه جنیفر لوپز که در مجلات آشپزی و دکوراسیون آشپزخانه معروف شد)

12-w900-h600

(تصویر اجاق گاز خانه جنیفر لوپز که بالای ان کاشی Mirror Porclain استفاده شد که توسط Ann Sack ساخته شد)

13-w900-h600

(تصویری دیگر از نمای آشپزخانه جنیفر لوپز که توسط طراح آفریقای جنوبی Bianca Rhino ساخته شد)

14-w900-h600

(تصویر کابینت سفید رنگ جذاب خانه جنیفر لوپز Benjamin Moore Boothbay Gray HC165 و صندلی ها توسط Baker ساخته شده بود)

15-w900-h600

(تصویر اتاق خواب مهمان خانه جنیفر لوپز که توسط Dunn Edwards ساخته شده بود)

16-w900-h600

(تصویر اتاق خواب ساده و شیک و فانتزی جنیفر لوپز در این خانه مجلل)

17-w900-h600

(تصویر اتاق نمایش خانه جنیفر که پوستر هنر پیشه های هالیوود در پشت آن قرار دارد)

18-w900-h600

خانه ای به وسعت یک هزار و شش صد متر مربع که جدا کننده های خانه از دیوار های کوتاه سفید رنگ انتخاب شده بود. استفاده از رنگ های ملایم و روشن در طراحی دکوراسیون خانه جینفر، یکی از ظرفیت های طراحی دکوراسیون جدید این خانه اعلام شده است. نوپردازی زیبایی در پله های به کار رفت تا در شب، با کم ترین میزان روشنایی، هم روشنایی خوبی به محل رفت و آمد داده شود و هم تصویر زیبایی از خانه در شب به نظر آید.خانه دوبلکس بزرگ جنیفر از طراحی شیک و ساده برخوردار است و این اصلی در دکوراسیون عصر جدید به شمار می رود. نکته جالب توجه درباره خانه جنیفر، قرار گیری کتاب خانه ای بزرگ در حمام خانه است که در تصویر زیر ملاحظه می کنید. اگر چه جنیفر خیلی اهل کتاب خواندن نیست و بر خلاف برخی از سلبریتی ها، کتابی را تالیف و منتشر نکرده است، اما در حمام این خانه امکان قرار گیری بیش از سیصد جلد کتاب وجود دارد تا در وان حمام، افراد بتوانند فرصت مطالعه ای را در زمان استحمام یا استراحت در آب، داشته باشند.

19-w900-h600

(فرصتی برای مطالعه در حمام خانه جنیفر لوپز)

 

20-w900-h600

(تصویر از جلوی حمام کتابخانه دار خانه جنیفر لوپز)

21-w900-h600

(تصویر حمام خانه جولین مور- هنرپیشه آمریکایی)

22-w900-h600

(تصویر حمام خانه کیم کارداشیان- ملکه سلفی باز های اینستاگرام)

23-w900-h600

استخر پر آب معمولا در طراحی خانه های بزرگ آمریکایی مشاهده می شود که خانه جنیفر لوپز نیز از ان مستثنی نیست.

گشتی در خانه Adele

24-w900-h600

ادل، خواننده معروف این روز های دنیای استیج در آمریکای شمالی به شمار می رود که یکی از خانه های مجلل این کشور را در اختیار دارد. اخیرا مطلع شدیم که خانم ادل خانه ای ۹.۵ میلیون دلاری را در منطقه پول دار نشین بورلی هیلز کالیفرنیا خریداری کرده است. خانه ای شش هزار و شش صد متری که همسایه وی را جنیفر لارنس و کامرون دیاز تشکیل می دهند. خانه ای که ۴ اتاق خواب و ۶ حمام بزرگ دارد.

25-w900-h600

(تصویری از اتاق نشمین خانه جدید ادل جوان)

26-w900-h600

(تصویری از اتاق نشمین خانه ادل )

گشتی در خانه  ماریا کری

ماریا کری هم از سلبریتی های عاشق خانه های گران قیمت است. وی به همراه همسرش نیک کانون در سال ۲۰۱۴ میلادی خانه خود را به قیمت ۱۳ میلیون دلار در بورلی هیلز کالیفرنیا به حراج گذاشت. تصاویر این خانه در زیر آمده است.

27-w900-h600

(پولیش بسیار زیبای کف خانه که به خوبی انجام شده که ساکنان خانه می توانند عکس خود را در کف مشاهده کنند)

28-w900-h600

(تصویر دکوراسیون جذاب اتاق تلویزیون خانه ماریا کری)

29-w900-h600

(تصویر دکوراسیون جذاب اتاق خواب خانه ماریا کری که سقف آن با رنگ های آبی و صورتی رنگ آمیزی شد)

30-w900-h600

(تصویر جذاب اتاق خواب کودک در خانه ماریا کری)

31-w900-h600

(بله! اشتباه نکنید. این آشپز خانه نیست. دکوراسیون سفید رنگ حمام خانه سیزده میلیون دلاری ماریا کری که با شمع و رنگ های سفید ملایم طرااحی شده است)

32-w900-h600

(تصویر دکوراسیون چوبی بسیار زیبای اتاق نشیمن خانه ماریا کری که با شمع و کاناپه های چرمی و رنگ پردازی ملایم، طراحی شده است)

33-w900-h600

(تصویر دکوراسیون اتاق ورزش و بسکتبال خانه ماریا کری که برای مهمانان فراهم شده است)

34-w900-h600

(تصویر دکوراسیون یکی از اتاق های نشیمن خانه ماریا کری که با طراحی مراکشی همراه شده است)

35-w900-h600

(تصویر دکوراسیون جذاب آشپزخانه خانه ماریا کری که با لوستر و سبک چیدمان زیبایی همراه شده است)

۱۰ نکته جالب

۱-آشپزخانه بزرگ. اصلی مهم در سبک زندگی سلبریتی هاست. مخصوصا برای سلبریتی هایی که در آمریکای شمالی زندگی می کنند. آشپزخانه بزرگ فرصتی برای درست کردن غذاهای مختلف در داخل خانه را به سلبریتی ها و تیم آشپزی و خانه داری ان ها می دهد. هم چنین بهترین امکانات برای پذیرایی از مهمان ها و مراسم خصوصی.

۲-حمام بزرگ. همان طور که در تصاویر بالا دیدید، حمام نقش مهمی در دکوراسیون خانه و ارتقای ظرفیت های ان برای راحتی اقامت ساکنانش دارد. برای سبک زندگی آمریکایی ها، حمام خوب و بزرگ، اهمیت زیادی دارد. اما برای فرانسوی ها و چینی ها و حتی شرقی ها، خیلی حمام بزرگ، به واسطه سبک زندگی و محدودیت فضا، در نظر گرفته نمی شود. حمام در فرهنگ آمریکایی ها فقط جایی برای استحمام چند دقیقه نیست. بلکه ددیدید که فضای کتابخانه ای هم در ان قرار گرفته تا فردی که مشغول استخمام و یا استراحت داخل وان هست،‌ چند دقیقه ای کتاب هایی را هم مطالعه کند.

۳-. اتاق نشمین با دکوراسیون ملایم بخش غیر قابل انکار در دکوراسیون هانه سلبریتی هاست. اتاق نشیمن از رنگ و نورپردازی های ملایمی استفاده می کند و می کوشد تا نور را به طور غیر مستقیم به بخش های مختلف اتاق منتقل کند. نور زیاد در اتاق نشیمن همان تاثیر منفی را روی افراد خواهد داشت که نور خیلی کم دارد. در اتاق نشیمن آن چه مهم هست آرامش افرادی هست که می خواهد مدت چند ساعته با هم باشند و در کنار هم باشند. نور زیاد و شدت نور به طوری که چشم آن ها را اذیت کند، معمولا در این اتاق ها به خوبی طراحی و مهندسی شده بود.

۴-جادوی رنگ سفید و طلایی را در این خانه ها دیدیم. چقدر رنگ سفید در طراحی دکوراسیون اتاق ها و حتی نما تاثیر مثبت دارد. باید پذیرفت که رنگ سفید و تلفیق آن با طلایی، می تواند هر فضایی را رویایی کنند.رنگی که خیلی زیاد در طراحی دکوراسیون کاخ های بزرگ روسیه و انگلیس مشاهده می کنیم.

۵-خانه های بزرگ و مجلل که بازسازی شده اند، کم تر از یک دهه بعد به قیمت گزافی به فروش می رسند. بنابراین تصور نکنید که این خانه ها برای سال ها در اختیار فلان سلبریتی قرار می گیرد. از طرفی، این خانه ها فرهنگ خرید و فروش  خاصی را در این کشور ایجاد کرده است.

۶-هزینه نگهداری هر یک از این خانه ها در ماه بیش از ۲۰ هزار دلار برآورد شده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • ج شهریور ۱, ۱۴۰۲

    پناه بر خدا از خانه قبر…

  • سعيد آبان ۱۱, ۱۴۰۲

    اگه تمام زنهای دنیا در زادآوری افراط نکنن یعنی به داشتن حداکثر ((دو الی نهایت سه فرزند)) قانع باشن بتدریج فقر و تورم از این اقتصاد بیمار ناشی از افزایش جمعیت رخت میبنده و اقشار ضعیف جوامع نیز از حداقلی این ثروتها برخوردار میشن اما این ((زادآوری بالای سه فرزند)) بواسطه اندیشه های غلط و زنگ خورده بسیاری از مردم از یک سو و پافشاری دولتها برای ((فرزندآوری بالای سه فرزند در هر خانواده)) از سوی دیگر به تخریب روزافزون اقتصاد و اقلیم این جهان هستی دامن میزنند.