چطور می توان متوجه شد کسی به ما علاقه مند است؟

چطور می توان متوجه شد کسی به ما علاقه مند است؟

ممکن است در جمع دوستان متوجه شوید که فرد خاصی به خوبی به حرف هایتان گوش داده و به جوک هایتان می خندد، اما آیا این ها دلیل می شوند که تصور کنیم او حتما از ما خوشش می آید؟

بدون شک، چینن مواردی نمی توانند برای تشخیص علاقه خاص یک فرد نسبت به خود کافی باشند زیرا بسیاری از انسان ها برای اینکه معاشر و هم صحبت خوبی محسوب شوند، با مهربانی و توجه زیاد با دوستان معمولی خود رفتار می کنند.

بنابراین این سوال پیش می آید که از کجا می توانیم بفهمیم کسی علاقه خاص و خارج از معمول به ما دارد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش، دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

«جیمز پریس» که به «آموزگار قرار گذاشتن» نیز معروف است و همچنین الکساندر زیف، بنیانگذار اپلیکیشن Ciao Dating، اعلام داشته اند که ۵ نشانه کلی برای تشخیص علاقه عاطفی یک فرد به دیگری وجود دارد که شما می توانید با مشاهده تمامی آنها در طرف مقابل، متوجه عشقش به خود بشوید.

۱- تلاش برای از بین بردن فاصله ها

همه انسان ها یک دیوار نامرئی ویژه ای اطراف خود کشیده اند که نقش محافظ را برایشان ایفا می کند. وقتی کسی به شما علاقه مند شده باشد، همه تلاش خود را به کار می گیرد تا این دیوار را در هم شکسته و خودش را به شما نزدیک نماید.

این کار می تواند با کارهای ساده ای همانند قرار دادن دست روی دست شما، نشستن در کنارتان یا نزدیک کردن صندلی به صندلی تان نمود پیدا کند. اگر شما هم ا زحرکات وی استقبال کنید، خیلی سریع یک رابطه عاطفی بین دو نفر شکل خواهد گرفت.

۲- پلک زدن های پی در پی

وقتی هنگام صحبت با فرد موردنظر متوجه شدید که با سرعت زیاد پلک می زند، باید بدانید که وی واقعا از شما خوشش آمده. دلیل این کنش این است که نگاه های طولانی که با هیجان همراه هستند موجب خشک شدن چشم و در نتیجه پلک زدن های زیاد می شود.

همچنین ممکن است این افراد خیلی بی قرار به نظر برسند و یک لحظه در جای خود آرام نگیرند. قرمز شدن صورت و کج شدن به سمت شما هنگامی که در حال صحبت هستید از نشانه های افرادی است که به شما علاقه دارند. آنها عموما برای انجام این فعالیت های خود عذرخواهی هم می کنند.

1

۳- زیاد حرف زدن و اذیت کردن شما

مردها وقتی به زنی علاقه مند می شوند سعی می کنند تا هر چه بیشتر در مورد خود و کارهایشان با وی حرف بزنند. به این خاطر که مردها شرایط جلب توجه کردن و تحت تاثیر قرار دادن زنان را دارند و سعی می کنند به هر طریقی که شده بهترین های خود را ارائه دهند. البته منظور این نیست که این افراد شنونده های بدی هستند، بلکه تنها هدفشان از زیاد حرف زدن این است که توجه زن موردعلاقه خود را جلب کنند.

هر دو جنس مرد و زن گاهی از اذیت کردن طرف مقابل خود به عنوان سلاحی برای دلبری استفاده می کنند. پسرها و دخترها از همان سنین ابتدایی با دنبال هم کردن، کشیدن موی یکدیگر و جیغ و دعوا با یکدیگر ارتباط برقرار می کرده اند. این مساله همچنان در بزرگسالی آنها هم ادامه دارد. به این صورت که یا همدیگر را سوژه کرده و مورد تمسخر قرار می دهند یا دلیلی برای آزار هم پیدا می کنند.

این یکی از بارزترین نشانه های علاقه بین مرد و زن به شمار می رود.

۴- توجه کردن به کوچک ترین تغییرات ظاهری

وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

۵- خود را دور از دسترس نشان دادن

متاسفانه برخی از افراد وقتی به شخصی علاقه مند می شوند، سعی می کنند رفتای از خود نشان دهند که دقیقا برعکس این مساله را نشان می دهد. هرگز به درستی پاسخ پیام هایتان را نمی دهند یا طوری رفتار خواهند کرد که تصور نکنید برای خودتان کسی هستید یا ویژگی های خاصی دارید. به این خاطر که اعتقاد دارند نباید خودشان را خیلی مشتاق نشان دهند.

این افراد عموما دوست دارند خود را دور از دسترس نشان داده و طوری رفتار کنند که گویا گزینه های دیگری در ذهن دارند. از این رفتارهای به ظاهر خودپسندانه و سرشار از غرور نباید هراس داشته باشید زیرا در همان چند روز اول رابطه از بین خواهند رفت.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۱۵۶ نظر

ورود

  • ... آبان ۲۱, ۱۳۹۸

    هوووف امان از دست این پسرایی که هنوز به بلوغ فکری و چه جنسی نرسیدن و حتی تو ذهن شما حضور دارن عزیزدل خاانوم گل فکر درس و ایندت باش نه اینکه چن بار فالوت کرد و اینا اصلا به پسرایی تو این سن فکرم نکن چه برسه کاراشو تجزیه کنی به فکر خودت باش الان بعد ها موقعیت های بهتری هستن که نیاز با این تجزیه و تحلیل کردنای شما دارن
    زندگیه خودته به من مربوط نیس فقط گفتم که گند نزنی تو زندگیت و بعد پشیمون شی شاید تاثییر داشت?
    موفق باشی عزیزم???

    • melisa خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

      مث خودمی حم فکریم دممون گرم خخخخ

    • nadii آذر ۱۲, ۱۳۹۹

      شاید باورش سخت باشه ولی من به عشق و علاقه اصلا اعتقاد ندارم ، چون این حسو به هر کی دادم …………………..کلا در کل از این جور چیزا چیزی در نمیاد*****

    • Mmm شهریور ۱۵, ۱۴۰۱

      حرفت بسیار بجا بود افرین ??????

  • parham دی ۲, ۱۳۹۸

    جدیدا چند تا مورد پیش اومده از دختر هایی که نمیشناسم خوشم اومده و حس کردم اونام از من خوششون اومده!با اینکه اعتماد به نفسم بالا نیست همچیم حسی داشتم و آماری که میدادن… ولی بخاطر ناتوانیم تو شروع کردن بحث و دوستی بجاش خیلی خشک و مغرور ولی با احترام برخورد کردم و دیگه خسته شدم از این داستانا…بزرگترین ترسم چون همین واکنش منفیه طرفه و واسه همین همینجوری دارم مورد های خوبم رو از دست میدم…دختر هام هیچ وقت غرورشون اجازه نمیده جز آمار دادن کاره دیگه ای کنن… کسی میتونه راهنماییم کنه؟?

    • melisa خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

      جمله اشتباهه واسه پاسخ دادن واضح بگو

  • مبین فروردین ۱۶, ۱۳۹۹

    سلام لطفا جوابمو بدید??
    بقران خدا خیرت میده?❤
    دیروز باغ یکی از فامیلمون رفتیم بعد رفیق اون صاحب خونه ک ما توش بودیم با خونوادشون اومدن من ۱۷ سالمه و دختری باهاشون هم بود ک همسن من بود بعد من تو همین نگاه اول دلم اونو خواست بعد من رفتم حیاط کمی زمان طول نکشید اونم اومد و زود رفت بعد وقتی ک رفتم داخل اونم بعدش اومد ؛ من نشسته بودم و اونم نشست و وقت نهار شد منم رفتم کنار باباش نشستم اونم دقیق اومد کنار باباش نشست وقتی کنارم بود زود گوشی خودشو برمیداشت و نگاش میکرد و اگ میرفتم زود گوشیشو خاموش میکرد من نمیتونستم هیچ کاری کنم چون پر از فامیل و این چیزا بود وقتی ک میرفتم از پنجره منو نگاه میکرد و وقتی دیگ مهمونی تموم شد یکی از فامیلی ک خیلی با من راحت و حرف میزدو اجبار داشت ک با ماشین اونا بیاد نمیدونم ولی خیلی چیزا حس کردم الان سوال من اینه
    اون بهم علاقه مند شده؟؟
    دوس داره بهش بگم یا با هم رابطه برقرار کنیم؟؟
    لطفا چون بخدا دارم دیوونه و دیوونش میشم?♥

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      خب اگ این رفتارو می بینی پس منتظر چی هستی؟ک اون بهت پیشنهادبده؟

  • بهار اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹

    سلام ببخشید من متاهلم و مدتیه حس میکنم یکی از پسرای فامیل شوهرم ازمن خوشش میاد چطور بفهمم که نسبت بهم احساسی داره یانه البته نه درموردم دچار اشتبا بشید من زن پاکیم فقط میخوام بدونم حسم اشتبا کرده یا نه

    • melisa خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

      سلام
      ادم متاهل همیشه به فکر شوهرش میشه یا احساسش همیشه پیشه شوهرش میشه نه بفکر فکو فامیل که احساس فکر هایه بی معنی شوید و در اینده دچار مشکل بیایید

    • nadii آذر ۱۲, ۱۳۹۹

      میشه گفت که طرف ازتون خوشش میاد،ولی یادتون باشه که فقط خوشش میاد، نمیشه گفت که عاشق شده**

    • بهنام دی ۴, ۱۳۹۹

      باید دید رفتارش با شما چطوره همینجوری که نمیشه تشخیص داد

    • رضا اسفند ۲, ۱۳۹۹

      چه رفتاری انجام میده خوب

    • ارغوان تتلیتی مهر ۵, ۱۴۰۰

      چقد زشت خجالت نمیکشی همیچین سوالی میپرسی،حتی اگ اون شخص هم بتو نظری داشته باشه تو نباید بیای تو جمع ما مجردا و همیچین سوالی رو بپرسی،و بعدم میگی زن پاکیم،زن پاک فکرشو سوالاشو دغدغش شوهر زندگیشه

    • مجتبی ملکی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      خودت جوابو میدونی دیگ .اعتماد ب نفس نداری.من ک ورزش باعث غرورم واعتماد ب نفس بالام میش.شمارو نمیدونم .ببین چی بهت اعتماد ب نفس میده اون کارو انجام بده

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      اگ متاهلی بهتره انقدکنجکاو نباشی.ب اون تعهد فکر کن.شمازنی ،قراره تو زندگی هرکی بهت علاقه نشون داد تودنبالشو بگیری ک هیچی .زندگی فعلی رو ازدست میدی.اگ متاهلی.اگ نیستی بگو بهت راه حل بدم چیکارکنم.

  • عسل خرداد ۹, ۱۳۹۹

    والا ما دخترا واقعا میترسیم به پسری دل ببندیم نه حرفاشون واقعیه نه کاراشون فقط قصدشون سو استفاده اس و کار دیگه ای جز گول زدن ما بدبختا ندارن این دخترای امروزی که من بهشون میگم هرزه از همون اولش هرزه نبودن ?
    اونا فقط عاشق یه هوس باز شدن که چون با خواسته های اون پسره موافقت نکردن پسره ولشون کرده و اینا هم هرزه شدن که عشق رفته اشون رو باز به دست بیارن ??
    اینا رو از روی تجربه نمیگم فقط پای درد دلشون نشستم و همه اشون همینو گفتن…. ما دخترا رو اذیت نکنین تورو خدا احساساتمون رو به بازی نگیرید?
    ما دخترا جز یه عشق واقعی مگه چی از شما پسرا میخوایم؟؟
    خواهش میکنم مارو اذیت نکنین ما دخترا خیلی ساده ایم گولمون نزنید… ??
    کاش شما هم دختر بودید حال مارو میفهمیدید که یه عشق الکی و یه سواستفاده از ما یعنی چی؟ ماهارو گول نزنید… ???

    • Zeryan دی ۱۹, ۱۳۹۹

      قربونواون کلامت ابجی گل گفتی ای گل گفتی مثل یک بلبل گفتب

  • سارینا مرداد ۱۴, ۱۳۹۹

    من یه پسری از فامیل هامون رومیشناسم تقریبا فامیل نزدیک هستیم یعنی باباش میشه پسرعموی مامانم خیلی نگاهم میکنه کلاس پنجم بودم دیدم همینجوری بهم نگاه میکرد داشتم با دختردایی ایم وپسرخاله ام بازی میکردیم زل میزدتوچشام من که اون موقع بچه بودم چیزی ازاین حالات سردرنمی آوردم بزرگتر شدم بیشتر فکر کردم که ممکنه بهم علاقه داشته باشه یامن توجه اش رو جلب کردم پارسال که رفتیم هیئت اونجا دیدمش روم روکردم اونور داشتم بادخترعموم وخواهرم صحبت میکردم میخندیدم سرم روبرگردوندم دیدم اون هم داره میخنده ونگاهم میکنه رفتم برم یه جابشینم اون حداقل یکم دورترازمن نشست نگاهم میکرد سه سال ازم بزرگترها من ۱۴سالمه اون ۱۷سالشه ازنظرمن تفاوت سنی بین من اون زیاده به نظرتون توجه اتش روجلب کرده یانه

    • Zeryan دی ۱۹, ۱۳۹۹

      قربونواون کلامت ابجی گل گفتی ای گل گفتی مثل یک بلبل گفتب

  • Sarina مرداد ۱۷, ۱۳۹۹

    ببخشید من یه دختردایی دارم خیلی خوشگله سعی میکنه خودشو بالا بکشه وخیلی هم لوس هس هزارتا پسر عاشقشن همشون رو هم دوست داره انگار میخواد باهاشون بازی کنه یا فقط واسه دوست داشتن خیلی دوس دارم بهش بگم این کار خوبی نیست ولی حیف که ازم یکسال بزرگتره ولی گوش نمیده اون بیشتر از همه ی پسرا به یه پسری علاقه داره خیلی من که کنارش نشستم داشت باگوشیم بهش پیام میداد منم فهمیدم بهم گفت که خیلی بهش علاقه داره من دخترعمه اش هستم نگرانشم میترسم بزرگ که بشه دختردایی با این کاراش به خودش لطمه بزنه وآبروش بره با این کاراش بدبختا رو بدجوری نابود میکنه وهم خودش رو به بدبختی میزنه به نظرتون با این کاراش چه بلایی سرش میاد اون مثه خواهرمه خیلی دوسش دارم و نمیخوام بزرگ شد اینجوری بشه به نظر شما چی میشه

    • سارینا آبان ۵, ۱۳۹۹

      من پسرپسرعمومامانم خیلی زیاد نگاهم میکنه ازبچگی همیشه همینطوربوده ۱۱ساله که بودم متوجه رفتاراش نشدم چرانگاهم میکنه زیاد چراوقتی منومیبینه خوشحال به نظرمیرسه ویه خنده رولباش داره من پیش دخترعمه ام داشتم صحبت میکردم اون موقع ماه محرم بود داخل هیئت توی یه خیابون راستش من یه دختری هستم محجبه
      دیدم اون یه جا نشسته داره نگاهم میکنه وبعد سرش روپایین انداخت من متوجه شدم خجالت کشیدم سرم روپایین انداختم گفتم زشته نگاهش کنم بعدازاینکه مراسم تموم شدداشتم بادخترعمه ام صحبت میکردم اون رفته بود یه نفس راحت کشیدم بعد دیدم داره میره سمت دایی ایم منم سریع روم روبرگردوندم دخترعمه ام بدو بدو رسید داد زد سارینا تاگفت سارینا برگشت تامنو ببینه دیدم دخترعمه ام باهاش صحبت کردم یه چیزی بهم گفت خنده ام گرفته بود برگشتم دیدم پسره یه خنده آرومی داره نگاهم میکنه
      همه میان بعدازمراسم واسه سلام وعلیک میرسم به دایی هام وسلام میکنم به پسره که رسیدم روم نشد اون تندسلام دادمنم جوابشو دادم یه جا نشستم اون هم اومد نه خیلی نزدیک من نشست نه خیلی دور سرش روهم ایوری کردتامنو ببینه برادرکوچیکه که فک کنم کلاس ۶هست میاد داخل گوشش پسره یه چیزی میگه بعد میزنه سرپشتش میگه برو پسرکوچیکه قصدش این بود که آجیم ودخترعمه ام روسرشون خاک بریزه من اونجا نشسته بودم زینب وفاطیما دورم اومدن سارینا تروخدا نجاتمون بده این پسره کوچیکه شره یاخدا سنگ برداشت زد سرزینب پسری که بهتون میگفتم داشت نگاهم میکرد من که آروم نشسته بودم فک کنم پسره میخواست خنده ی منودربیاره من که آروم نشسته بودم یه بارهم خونه خاله ام اومده بود من داشتم رد میشدم بهش خوردم سلام کردم اونم جواب داد با بابام کارداشتم داشتم راه میرفتم پشت پسره پسره یه جوری راه میرفت که انگارمیخواد خودنمایی کنه من توجه بهش نداشتم رفت داخل اتاق باپسرخاله ام سرتخت طوری دراز کشید که منوراحت ببینه من متوجه شدم خواهرکوچکه ام متوجه نگاههای پسره شد رفت ایوری تامنونبینه خواهرم ۸سالشه بهم گفت ساری مگه من بزارم پسره نگاهت کنه گفتم ایوری رفتی سمتم چیکار کرد گفت اخم کرد ترسیدم گفتم چرااین کارو کردی اگه میزدت من سکته میکردم ازداخل اتاق شتلق صدادراومد میخواستم برم ببینم چی شده گفتم نه خجالت بکش سارینا چیزی شون نمیشه بچه ها واسه همین مونده ام چه کنم دیدم پسره اومده بیرون باداداش کوچیکم بازی میکنه منم همونجا وایساده بودم داشتم نگاهشون میکردم متوجه شده ام حین بازی باداداشم یه نیم نگاه داره بهم میکنه یه بارهم زن دایی ایم روضه گذاشته بود دنبال مامانش تادم در اومده بود من متوجه اش نشده بودم وایساده بودم اونجا به صحبتهای مامان وزن داییم گوش میدادم اینو ازخواهرم شنیده ام گفت تو اونجا بودی اون نگاهت میکرد من ورهارفتیم گفتم قدبازی کنیم گفت باشه گفت قدامون رهی میبردیم بالاتانبینت پسره داشت کله اش میگرفت ایوری تانگاهت کنه ازسریه میز رفت بالا داشت نگاهت میکرد یه پیرزنی میاد میگه پسربه این بزرگی چرا توروضه بعد دیوونه شده بود عصبی بود که رفت توآسانسور من که ازکارای خواهرم داشتم ازخنده میمیردم
      ممکنه عاشقم باشه زودترجوابم روبدید خیلی این واسم مهمه

      • رومینا دی ۲۹, ۱۳۹۹

        سارینا خانم معلومه دوستون داره از نظر من عاشقتونه از این کاراشم معلومه
        شما چن سالتونه و ایشون چن سالشونه؟

        • سارینا بهمن ۹, ۱۳۹۹

          سلام
          یعنی شمامطمئنیدکه منودوست داشته باشه
          راستش الان ۱۵سالمه اون۱۷سالشه

          • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

            مواظب باشین .تواین سن نمیش گفت عاشقه.اون ازشما خوشش میاد و کنجکاوه.شماهم کنجکاوی.بهتره فاصله رو حفظ کنی وزود تصمیم نگیری.

  • Reza آبان ۱۰, ۱۳۹۹

    سلام ترم اول دانشگاه بودم داخل کلاس بودیم پنج تاپسر بودیم بقیه همه دختر بودن دختر همکلاسی ما خودکارش افتاد زمین پشت سر ما بود خودکارش افتاد زمین بهش دادم بعد گفت مرسی یه حس عجیب تو دلم افتاد نمیدونم عشق بود یا نه تو کلاس دیگه دوباره دیدمش نمیدونم عشق بود یا نه خدایا اگه عشق بود بهم میرسندیمون فقط از خدا کمک میخوام

  • ناشناس آبان ۱۴, ۱۳۹۹

    دوستان لطفا به من کمک کنید از یکی از فامیل های دوستم خوشم اومده خیلی . جرعت ندارم برم باهاش باشم چون رابطه ی دوستم با من خراب میشه ولی در عین حال خیلی دوستش دارم نمیدونم چکار کنم ۱ دقیقه نیست که بهش فکر نکنم

    • nadiii آذر ۱۲, ۱۳۹۹

      به نظرم باید به دوستتون اطلاع بدین ، چون که یه حسه طبیعیه هر کسی میتونه رو یک فرد داشته باشه ، رابطه ی شما و دوستتون هم باید انقدری ضعیف باشه که سره این موضوع بهم بریزه**

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      خب بهش پیشنهاد بده.اعتماد ب نفس خودتو ببر بالا.

  • ناشناس آبان ۱۴, ۱۳۹۹

    دوستان لطفا به من کمک کنید از یکی از فامیل های دوستم خوشم اومده خیلی . جرعت ندارم برم باهاش باشم چون رابطه ی دوستم با من خراب میشه ولی در عین حال خیلی دوستش دارم نمیدونم چکار کنم ۱ دقیقه نیست که بهش فکر نکنم راستی دوستم پسر است .

  • dorsa آبان ۲۷, ۱۳۹۹

    سلام من یه دخترم یه روز با دوستان رفتم بیرون بعد اول یه پسر یهو اومد جلوم بهم پیشنهاد ازدواج داد من تعجب کردم وبهش بی توجهی کردم بعد دنبالم اومد همش پشت سرم میگفت من این و دختره رو میخوام و فلان و اینا…..تا دم در خونمون اومد روز بعد دوباره دیدمش از اون موقع به بعد همش بهش فک میکنم دلم میخواد همش ببینمش اونم همش بهم نگاه میکنه و همه جا دنبالم میاد اگه پسری بیاد جلوم و بهم شماره بده میاد دستم و میگیره و به پسره میگه دیگه نزدیک دوست دختر من نشو به نظرتون دوسم داره؟

  • dorsa آبان ۲۷, ۱۳۹۹

    سلام من یه دخترم یه روز با دوستان رفتم بیرون بعد اول یه پسر یهو اومد جلوم بهم پیشنهاد ازدواج داد من تعجب کردم وبهش بی توجهی کردم بعد دنبالم اومد همش پشت سرم میگفت من این و دختره رو میخوام و فلان و اینا…..تا دم در خونمون اومد روز بعد دوباره دیدمش از اون موقع به بعد همش بهش فک میکنم دلم میخواد همش ببینمش اونم همش بهم نگاه میکنه و همه جا دنبالم میاد اگه پسری بیاد جلوم و بهم شماره بده میاد دستم و میگیره و به پسره میگه دیگه نزدیک دوست دختر من نشو به نظرتون دوسم داره؟ لطفا جواب بدید

    • nadii آذر ۱۲, ۱۳۹۹

      شما چند سالتونه؟؟؟که میاد پیشنهاد ازدواج میده؟؟؟

    • Zahra بهمن ۹, ۱۳۹۹

      خوب معلومه که دوستت داره چراایقدرخودتومیزنی نفهمی این که خیلی تابلویه؟،،،،،

  • نهال دی ۹, ۱۳۹۹

    سلام من یه نفر هست که رفتار گنگی داره نمیشه متوجه شد که واقعا ایا حسی داره یا نه من فقط خوشم میاد ازش اما اون رو حتی نمیشه فهمید حرکاتش رفتاراش هیچ کدوم قابل تشخیص نیس ما توی جمع دوستانمون که هستیم یکی تا الان دوتا از دوستامون که پسر هستن به من ابراز علاقه کردن و هر بار اون دلیل اورد که نه بابا اینجور نیس در صورتی به اون ربطی نداشت و کاری میکنه که اتفاقی نیوفته و این در حالی هس که خودش بی تفاوت رفتار میکنه و منم همینجورم دقیقا توی جمع جوری برخورد میکنم که انگار توجهی ندارم بهش و عادیه و میدونین خیلی سخته نفهمی چی میگذره و چه اتفاقی داره میوقته اگه کسی در جریان هس اگه کسی تجربه داره لطفا کمک کنه مرسی از همگی

    • Dina بهمن ۹, ۱۳۹۹

      فک نکنم علاقه ای بهت داشته باشه وقتی خودشومیزنه نفهمی
      ولش کن به جایی نمیرسی

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      بهش وقت بده .شاید داره باخودش می جنگه ک بهت بگه.عجله نکن تورابطه

  • آمیتیس دی ۲۹, ۱۳۹۹

    سلام
    من دخترم و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو می شناسه و خیلی دوسم داره
    چند روز پیش پیج اینستاگرام سجاد رو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش بهش گفتم عاشقتم و اونم پیگیر من شد و شمارش رو داد و گفت بیا واتساپ چت کنیم چت کردیم و اون گفت که قبلا فقط یه دوست دختر داشته و باهاش کات کرده البته دوست دختر ش رفیق فاب منه و من و دوست دخترش باهم بیرون می ریم
    ولی به نتیجه ای نرسیدیم و اون پسره منو دوست نداره خب چی کار کنم دوسم نداره
    من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد
    خیلی خیلی دوسش دارم ولی چه کنم منو نمی خواد . و من براش هر دقیقه اهنگ می فرستم ولی انگار نه انگار
    عشق یک طرفه نتیجه ای نداره

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      دخترباید مغرور باش.نباید بهش می گفتی.بانزدیک شدن زیادی بهش باعث شدی ازت فاصله بگیره.علاقه نشون میدادی بعدازش فاصله می گرفتی تااون بیادطرفت.اشتباه کردی.کاش قبل اینک اینکارو انجام بدی مشورت میخواستی.الانم اینکارو انجام بده.جواب می گیری.

  • رومینا دی ۲۹, ۱۳۹۹

    سلام
    من عاشق پسری هستم که من رو جای خواهرش میدونه
    اوایل برای منم جای برادر مجازیم بود ولی الان نه
    الان عآاااااااااشقشم نمیدونم چرا ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه
    یکی از دوستام فقط میدونه که میگه از رفتاراش معلومه دوست داره
    ممنون میشم راهنمایی بفرماید

    • پویا اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

      با سلام دوستان عزیز شما اصن معنی دوسداشتنو میدونید من ی پسر ۱۷ ساله هستم و از تجربه هام یکیشون بگم دوستم با ی دختری دوست بود بعد دو هفته ولش کرد رفت یکی دیگه نزدیک ۳الی ۷ تا دوست دختر عوض کرده وضع مالیش عالیه خوشکل هم هست اینو میخوام بگم اینها دوست داشتن نیستن (هوسن) ک تا ۲۴ سالگیگریبان شما هستن پس ب این چیزا فکر نکنید چون شکست بزرگی تو زندگیتون می‌خورید ی ضرب المثل هست ک میگه دختران زیبا رو در دنیا زیادند اما شیطان رو درس میدم پسرا ولی معلم شیطان رو درس میدم پس تا جایی که میتونید پاک باشید تا هرزه نشید با سپاس اگه کسی هم در رابطه با حرفم جوابی داره اضهار نظر کنه با سپاس??

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      عجله نکن .قدم آهسته .صبور باش تابهت پیشنهاد بده.البته بستگی داره چ فکری درمورد شما می کنه .علاقتو نسبت ب اون کارایی ک اون دوست داره نشون بده.

  • رضا اسفند ۲, ۱۳۹۹

    ححح میدونی آنوی که قبلأ دوستم داشتم بهم میگه داداش البته من اول بهش وفتم آبجی ????یعنی دیگه دوسم نداره بنظر شما دیگه دوستم نداره البتهفمر نکنم

  • Elham فروردین ۱۱, ۱۴۰۰

    سلام دوستان من یه ساله که به یکی از فامیلام علاقه مند شدم اما روم نمیشه که بگم اما فکر می کنم اونم منو دوست داره اون دانشجوی پزشکی است و یه شب اتفاقی با هم تو حیاط حرف زدیم گفت من خیلی خوشگلم و گفت خودمو دور از دسترس دیگران قرار بدم
    لطفا بگید ایشون به من علاقه دارند ؟

    • مجتبی مهر ۲۱, ۱۴۰۰

      چون ب شماگفته خوشگلی ،یعنی دوست داره؟فرهنگ ماپایینه .قرارنیس هرکسی ازشما تعریف می کنه عاشق شما باش.منتظر باش تااون بیاد طرفت .عجله نکن.سعی کن علاقتو باکارایی ک انجام میدی با رفتارات ب اون نشون بدی.

  • الهام فروردین ۱۱, ۱۴۰۰

    سلام دوستان من یه ساله به یکی از فامیلام علاقه مند شدم و روم نمیشه که به اون بگم و یه رو اتفاقی تو حیاط به من گفت که من خوشگلم و خودمو دور از دسترس دیگران قرار بدم
    یعنی ایشون هم به من علاقه مند هستند؟

  • نه فقط حس هوس چون تو اون لحظه به نظرش جذاب اومدی خیلی از مردا هستن که هوس ورشون میدار عزیز فروردین ۱۸, ۱۴۰۰

    ….

  • ناشناسممم فروردین ۲۵, ۱۴۰۰

    سلام

  • رها اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰

    سلام من ۱۷سالمه حالت های عجیبی از یه پسری دیدم وقتی با مامانم میریم خونشون همش نگاه من میکنه معمولا زیاد باهاش صحبت نمیکنم ولی دوسه بار هم بهم گفت حجابت رو رعایت کن منم مو ها زیاد بیرون نبود فقط یه لحظه چادرم میرفت عقب تر ولی با این حال باز هم اینو بهم گفت تا اخرین بار که بهش گفت اصلا موهای منو ولش کن به تو مربوط نیست بعدش من متوجه شدم از خونه رفته بیرون و بعد از دوسه ساعت برگشته یک بار که کنار مسجد منو دید خیلی عمیقا بهم نگاه میکرد و وقتی بهش نگاه میکردم سرش رو می نواخت پایین میشه راهنمایی کنید بگید منو دوست داره یا نه یا چرا انقدر رو حساسیت نشون میدا

  • ستایش اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰

    یه چن ماه پیش یه دختری بهم پیام داده بود ک میگف ی پسری عاشقمه و من بهش چیزی نگفتم تا چن روز پیش بهش پیام دادم گفتم شمارمو از کجا آورده گفت همون پسری ک عاشقمه داده ب یکی از دوستاش و اونم داده ب این دختره ک بهم پیام بدع و بگه من بیام جایی ک اونی ک عاشقمه هم بیاعد اونجا و من نرفتم و اون پسره هروق منو میبینه ب من نگاه میکنه
    و منم دوستش دارم میخوام بهش بگم ولی رم نمیشه
    آیا واقعا عاشقمه یانه؟
    اگه عاشقمه چرا خودش تا حالا بهم پیام نداده؟

  • محمدرضا خرداد ۱, ۱۴۰۰

    سلام.من پسری ۱۸ ساله هستم.بابام راننده کامیونه.وقتی ۷ سالم بود خانوادگی داشتیم میرفتیم مسافرت تو راه ب ی شهری رسیدیم ک اسمش سورشجان بود.بابام گفت من ی دوست قدیمی تو این شهر دارم و فلان و بهمان.خلاصه تصمیم گرفتیم ک بریم خونشون ی سری بهشون بزنیم
    خدا شاهده تا در باز شد و رفتم تو خونشون وقتی دختر دوست بابامو دیدم دلم هُری ریخت
    تو همون لحظه اول فهمیدم ک عاشقش شدم
    بعدشم ی برنامه کودک گزاشت و کنار هم دراز کشیدیم و دیدیم
    بعد اون داستان دو سه بار دیگه هم رفتیم اونجا و دیدمش
    میخاستم موضوع رو با خودش و خانوادش مطرح کنم ولی بابام مانع میشد
    من خیلی خیلی اون دختر رو دوست دارم و تا حالا ب هیچ دختری غیر از اون فکر نکردم و نخواهم کرد حتی دوست دختر هم نداشتم تا حالا
    ولی چون ما خمینی شهریم و اونا سورشجان راهمون یکم دوره
    حتی با هم هم کلام هم نشدیم ولی یادمه ک هرچی من حرف میزدم زیر چشمی ب من نگاه میکرد و گوش میداد ک من چی دارم میگم

    خلاصه ک شمارشم ندارم ک باهاش حرف بزنم فقط شماره باباشو دارم
    خیلی دلم براش تنگ شده بخدا دارم دیوونه میشم ولی هیشکی عین خیالشم نیس هیشکی حمایتم نمیکنه
    تورو خدا کمکم کنید بگید من چیکار باید بکنم
    ممنون از دوستان

  • Nazanin تیر ۲۷, ۱۴۰۰

    سلام
    من از دست این پسر عموم چیکار کنم
    تا منو میبینه نگاهم میکنه و میگه نازنین خانوم خوبین منم سرخ میشم و جوابشو میدم دو ، سه بار تو چهارچوب در نمایان شده بعد تا سرمو میگیرم بالا میخنده و از خجالتش در میره بعد هر سری نگاهش میکنم نگام میکنه و میخنده بعد بیشتر به من نگاه میکنه و بیشتر سعی میکنه بیاد پیشم منم خیلی دوستش دارم
    چیکار کنم

  • ارغوان تتلیتی مهر ۵, ۱۴۰۰

    سلام من پسر مورد علاقه همه ی این نشونه هارو داشت وسر قرارمونم خیلی با ادب و جنتلمنه و خیلی راحت احساسشو و کلا مسائل زندگیشو درر میون میذاره و مرتب دستامو میگرفت
    ایا واقعا از صمیم دل بهم علاقع مند شده؟

  • ارغوان تتلیتی مهر ۵, ۱۴۰۰

    عزیزم مردا با خودشونو احساسشون راحت و سریح و رکن اگ مطمعن نیستی ک دوست داره یا نه بهتره بیخیالش بشی چون احتمالا دچار سو تفاهم شدی

  • ... اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    سلام
    میشه کمکم کنید من قبلا به یکی علاقه داشتم و به طور غیر مستقیم بهش داشتم نشون می دادم اما اون متوجه نشد من هم گفتم شاید اون نمی خواد بیخیال شدم اما چند وقت بعد از اون رفتارش عجیب شد الان همیشه خیلی دقیق به حرف های من گوش می ده همش به من نگاه می کنه همش بهم لبخند می زنه همیشه نزدیکم میشینه همیشه سعی می کنه باهام ارتباط فیزیکی پیدا کنه و همین اخیرا من و دوستم و اون هم با خواهرش داخل اتاقی تنهایی بودیم که یکهو اومد بغلم کرد (تا قبل اون من باهاش ارتباط فیزیکی نداشتم)
    به نظرتون دوستم داره یا برای یه چیز دیگست؟
    (دختره)

  • رهگذر دی ۲۴, ۱۴۰۱

    مسخرت کردن