بهترین جزیره های جهان

بهترین جزیره های جهان

اگرچه برای علاقمندان به مسافرت و بازدید از جزیره ها، هر جزیره های می تواند ارزش دیدن را داشته باشد، با این حال طبق آمار تریپ ادوایزر، درسال ۲۰۱۶ ، جزایر زیر عنوان بهترین را به خود اختصاص داده اند:

 

۱-موئایی، هاوایی:

1-w600-h600

جزیره موئایی، با مساحت ۱۸۸۳ کیلومتر مربع، دومین جزیره بزرگ هاوایی محسوب می شود. این جزیره به “جزیره دره ای” نیز معروف است. دمای آن در تابستان بین ۲۳ تا ۳۱ و در زمستان، دمای  آن ۱۸ تا ۲۷ درجه است و از ماه نوامبر تا آوریل، بارانی است و حدود ۲ میلیون بازدیدکننده در سال را تجربه می کند.

 

۲-سانتورینی، یونان:

2-w600-h600

این جزیره مکان مناسبی برای زوج های جوانی است که برای ماه عسل قصد سفر به منطقه ای آرام و زیبا را دارند. این جزیره به شهر بهشت یونان نیز شهرت دارد.

 

۳-جامائیکا، کارائیب:

1064_0_2-w600-h600

آبی بی نظیر, چشم اندازی است که تا چشم یاری می کند, در این مکان دیدنی و گرم دیده می شود. ویلاهای زیبا، باغ ها، استخرها و امکانات رفاهی فراوان موجود در این جزیره، جاذبه های موجود درآن را برای هر بیننده ای بیشتر می کند.

 

۴-پراویدنشال، ترکزو کائکوس:

002-4.2-Million-Luxury-Villa-Isla-Providenciales-Turks-and-Caicos-Islands-1013x676-w600-h600

این منطقه استوایی، که اطرافش را آب احاطه کرده است، دارای امکانات بسیار مجلل برای بازدید کنندگان آن می باشد. طی ۶ سال اخیر, ساخت و سازهای فراوانی در این محل انجام شده و به دلیل وجود تجملات به کار گرفته شده در ساختمان ها، برای بازدیدکنندگان، مکان گرانی است.

 

۵- بالی، اندونزی:

.5-w600-h600

برای بازدیدکنندگانی که قصد مسافرت به مکانی دیدنی و مجلل را دارند، بالی مکانی مناسب محسوب می شود. برندها و کمپانی های معروفی که در این منطقه مشغول به فعالیت هستند، در ارتقاع وضعیت اقتصادی آن تاثیر به سزایی داشته اند.

 

۶-مالورکا، اسپانیا:

6-w600-h600

این جزیره که بزرگترین جزیره بالئاریکس می باشد، به نظر می رسد جزیره ای باشد که بیشتر  در آن مهمانی گرفته می شود. خط ساحلی این جزیره، شگفت انگیز است و رقص و انواع نوشیدنی، بازدیدکنندگان این مکان زیبا را به وجد می آورد. در فصولی که بازدید مسافران کمتر است، خیابان های آرام و دیدنی، هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد و به خوبی می تواند به کشف دوست داشتنی های خود بپردازد. تمیزی آب در این منطقه تا اندازه ای است که به کریستال تشبیه شده است.

 

۷-مائوریتیوس، افریقا:

7-w600-h600

این جزیره زیبا در اقیانوس هند و در ۹۰۰ کیلومتری ماداگاسکار واقع شده است. پایتخت آن پورت لوئیز است که جمعیتی حدود ۱۴۷۰۰۰ نفر دارد. این جزیره مکانی بسیار امن است با این حال بهتر است، مراقب وسایل گران قیمت خود از قبیل جواهرات، دوربین، کیف پول و تلفن همراه خود باشید. ماریتیم هتل بالاکلاوا و بایی دو تومبو، از مکان هایی است که بسیار به بازدیدکنندگان توصیه می شود که آن را ببینند.

 

۸-پوکت، تایلند:

8-w600-h600

پوکت یکی از استان های جنوبی تایلند و بزرگ ترین جزیره آن است. ۳۲ جزیره کوچک نیز در این منطقه وجود دارد. مساحت آن ۵۷۶ کیلومتر مربع است و دومین استان کوچک تایلند به حساب می آید. و مسیر اصلی بازرگانی میان هند و چین به حساب می آید. امکانات موجود در آن برای بازدیدکنندگانی که از نقاط مختلف جهان به آن سفر می کنند، کافی است و اقتصاد این کشور بر صنعت توریسم آن بنا شده است.

 

۹- بورا بورا، فرنچ پولینژیا:

9-w600-h600

فرنچ پولینژیا شامل ۱۱۸ جزیره و در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است. خط ساحلی این جزیره استوایی، بی انتها و سفیدی و سیاهی ماسه های ساحلی، کوه ها و آبشارهای این منطقه، حیرت برانگیز است. صنایع دستی موجود در این ناحیه زیبا و پرطرفدار است. تاتو  بخشی از فرهنگ موجود در این مکان می باشد که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. مروارید سیاه, از چیزهای با ارزش یافت شدنی این جزیره است و گرمای هوا, سالانه توریست های فراوانی را به این همه زیبایی راه می دهد.

 

۱۰-فرناندو د نورانها، برزیل:

10-w600-h600

فرناندو د نوراها، یک از مجمع الجزایر استان پرنامبوکو ی برزیل است و حاصل بیرون آمدن گدازه های آتشفشانی در حدود دوازده میلیون سال است که در ۱۰ آگوست سال ۱۵۰۳ کشف شد. از جذابیت های توریستی این مکان، قدم زدن در سایت های تاریخی جزیره و بازدید موزه، تور دور جزیره، تور دیدن دولفین ها و شب های دیدنی این جزیره است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • Ricky مرداد ۱۰, ۱۳۹۵

    My spouse and I stumbled over here by a difeerfnt web page and thought I may as well check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to checking out your web page for a second time.

    • سارا مرداد ۲۰, ۱۳۹۵

      Thanks for your great attention … Wish you a safe journey where ever you go