موشک «شیطان ۲»؛ اسلحه جدید روس ها که می تواند کشوری با ابعاد فرانسه را نابود کند

موشک «شیطان ۲»؛ اسلحه جدید روس ها که می تواند کشوری با ابعاد فرانسه را نابود کند

روسیه تصاویر موشک جدید خود را منتشر کرد. این اسلحه، بزرگترین موشک هسته ای ساخته شده به دست بشر نام می گیرد. این وسیله مرگبار می تواند با سرعت ۷ کیلومتر بر ثانیه حرکت کند.

این موشک های جدید، قرار است جای نسل اول «شیطان» که مربوط به شوروی سابق است را بگیرند. اسلحه جدید روسی توانایی حمل ۴۰ مگا تن کلاهک را دارد؛ بنابراین قدرت آن ها ۲۰۰۰ برابر بمبی است که در پایان جنگ جهانی دوم در کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفت.

nintchdbpict000277161277-w600

nintchdbpict000277394685-e1477385163605-w600

سازندگان این سلاح مرگبار اعلام کرده اند که موشک دو سال دیگر برای استفاده آماده خواهد بود. نام رسمی «شیطان ۲»، «سارمات RS-28» است و به حدی قدرت دارد که می تواند کشوری به اندازه فرانسه را به نابودی بکشاند. آن ها از تمام موشک هایی که تاکنون به دست بشر ساخته شده اند قدرتمندتر هستند. بر اساس ادعای کارشناسان، حتی نسل اول آن ها نیز می تواند سه چهارم منطقه ای به وسعت نیویورک را برای سال ها از روی نقشه محو کند.

گزارش ها نشان می دهد که برد موشک های جدید تقریبا ۹۷۰۰ کیلومتر است. ۱۶ کلاهکی که آن ها با خود حمل می کنند، می توانند با یک بار پرتاب چندین هدف را مورد اصابت قرار دهند. در ساخت آن ها از سیستم ناوبری جدید «زمینی-گردشی» استفاده شده است. رادارگریز بودن نیز از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود. موشک ها می توانند در جهات پیش بینی نشده به بیشتر نقاط جهان حمله کنند.

مقامات نظامی روس اعلام کرده اند که اسلحه جدید می تواند به تمام سپرهای دفاع موشکی آمریکا نفوذ کند. در حال حاضر، این سامانه در اروپا و ناوهای جنگی آمریکا گسترده شده است.

nintchdbpict0002638694281-w600

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • behrooz آبان ۵, ۱۳۹۵

    کثیفتر و احمقتر از روس آدم نیست

    • مجی آبان ۶, ۱۳۹۵

      باو یکم فکر کن روسیه تنها رقیب آمریکا هست باید همچنین چیزی بسازه.امریکا و اسرائیل زدن خاورمیانه رو نابود کردن.ب نظر من ایران هم باید صلاح اتمی داشته باشه حتی اگه ب قیمت تحریم های بیشتر باشه

  • اسماعیل آبان ۵, ۱۳۹۵

    مرگ بر روسیه بزرگترین دشمن بشریت مرگ بر پوتین

  • محمد آبان ۵, ۱۳۹۵

    حالا اگر امریکا ساخته بود میفرمودید
    درود بر امریکا
    برای اداره بر نظم جهانی چنین چیزهایی لازمه!

  • عرفان آبان ۵, ۱۳۹۵

    لعنت به کشورهای جنگ طلب لعنت بر خوی پست و ضد انسانیت روسیه !! روسیه شیطان بزرگ ! کشوری که از همه چیز عقب افتاده و‌داره با این کارهای پست تر از هر چیزی خودش رو نشون میده !

  • رضا آبان ۵, ۱۳۹۵

    یه جا خوندم کل سلاح های اتمی که الان تو دنیا هست براس سه بار نابود کردن کره زمین کافیه!!!مسلما آمریکا هم میتونه همچین جیزی بسازه تنها مزیت بزرگی که داره سرعت خارق العاده هست که امکان هر عکس العملی رو از طرف مقابل میگیره،اما مسلما استفاده از سلاح اتمی علیه هر کشوری به اون کشور و متحدانش اجازه میده که اونها هم از همین سلاح استفاده کنن،که خوب نتیجه نهایی میشه نابودی هر دو طرف جنگ،مسلما هیچکس دنبال همچین چیزی نیست و به خاطر همینه که عده زیادی از کارشناسان نظامی معتقد هستن اصولا دوره سلاح هسته ای به پایان رسیده

  • کاوشگر فضایی آبان ۵, ۱۳۹۵

    حقوق بشر غربی بهتر از این نمیشه …

    • 1 آبان ۵, ۱۳۹۵

      الان این شرقه نه غرب یکم مغزتو به کار بنداز

      • شهریار آبان ۱۰, ۱۳۹۵

        عقل کل روسیه انقدر پهناور هست که بخشی از اون مربوط به منطقه اروپاست

  • امیر آبان ۲۹, ۱۳۹۵

    مثل احمقا درمورد تاریخو اینکه کی به ایران ضربه زده یا روسیه بدتره یا امریکا بحث میکنید بشینید به فکر اباد کردن مملکتتون باشید نه تعریف تمجید از روسیه یا امریکامگه چیمون از چین ژاپن کمتره دارن امریکا و روسیه هم رد میکنه