۱۰ طراحی زیبای ناخن که مناسب محل کار هستند

۱۰ طراحی زیبای ناخن که مناسب محل کار هستند

بدون شک نوع پوششی که برای محل کار انتخاب می کنید، باید متفاوت از لباس هایی باشد که در بیرون از آنجا استفاده می نمایید. این مساله در مورد آرایش و طراحی ناخن ها نیز مصداق دارد.

خانم های شاغل بهتر است در محل کار از مانیکور و طرح های ساده برای ناخن های خود استفاده کنند تا در عین زیبایی و نظم، حالت رسمی و نیمه رسمی محیط اداری را نیز رعایت کرده باشند. به همین خاطر، در ادامه این مطلب ۱۰ مدل طراحی ناخن که مناسب محل کار هستند را برایتان انتخاب کرده ایم که، مراحل اجرای آن ها را نیز آموزش داده شده است.

با روزیاتو همراه باشید.

طرح پاستلی

1

یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی ناخن در محل کار، رنگ های پاستلی هستند. برای اینکه همه ناخن ها یک شکل به نظر نرسند، می توانید با استفاده از قلم موی بسیار ریز طراحی، خطوطی همانند رگه های مرمر نیز روی زمینه سفید اعمال کنید.

سایه روشن

2

خانم هایی که طرح های کلاسیک برای ناخن را می پسندند، به احتمال زیاد طراحی سایه روشن را دوست خواهند داشت. برای این منظور باید ابتدا ناخن ها سوهان کشیده و پولیش زده شوند. سپس یک لایه لاک صورتی شفاف روی ناخن بزنید. پس از خشک شدن، کمی رنگ سفید را روی اسفنج ریخته و به صورت ضربه ای آن را روی نوک ناخن ها بزنید. هر چه از پائین به بالا می روید، فشار اسفنج را بیشتر نمائید تا پررنگ تر شود.

اشکال هندسی طلایی

3

برای آغاز، یک لایه رنگ زمینه صورتی یا کرم روی ناخن ها بزنید و بگذارید خشک شوند. سپس، یک شکل V در مرکز ناخن بلندترین انگشت بکشید تا فرمی از مثلث در انتهای ناخن ایجاد شود. با استفاده از لاک مشکی، فضای بیرون مثلث را پر کنید. با قلم موی ریز، در داخل مثلث، یک مثلث کوچک طلایی ترسیم کنید.

همچنین با همان قلم موی طلایی، یک ماه باریک در ریشه ناخن انگشت اشاره بکشید. برای انگشت حلقه می توانید آن را به طور کامل طلایی نموده و در بخش انتهایی اش یک مثلث با رنگ مشکی ترسیم کنید.

خطوط شرابی

4

از دیگر رنگ های مناسب برای محل کار می توان به شرابی اشاره کرد که در عین تیره بودن، بسیار جذاب نیز هست. همه ناخن ها به غیر از انگشت اشاره را به صورت یکدست شرابی کنید. انگشت حلقه را لاک کالباسی بزنید. سپس با استفاده از نوار چسب های مخصوص ناخن، شکل هندسی موردنظر خود را روی ناخن ترسیم کرده و لاک شرابی را روی آن بکشید. بلافاصله پس از اعمال رنگ دوم، نوارها را از روی ناخن بردارید تا خشک نشوند.

در انتهای کار، روی تمامی ناخن ها یک لایه برق ناخن بزنید.

فرنچ

5

ناخن ها را با یک لایه رنگ پایه همانند صورتی، بژ، کرم لاک بزنید. سپس به جای استفاده از رنگ سفید که عموما برای فرنچ استفاده می شود از رنگ های طلایی، مشکی یا صورتی برای رنگ آمیزی نوک ناخن ها استفاده کنید. در انتهای کار نیز یک لایه برق ناخن بزنید.

طراحی گل‌دار

6

ناخن ها را یک لایه رنگ پایه بزنید و برای اینکه کاملا حالت دخترانه داشته باشد و در عین حال زیبا و متین هم به نظر برسد، با استفاده از قلم موی ریز مخصوص ناخن، با لاک های سبز تیره و صورتی، طرح گل و برگ روی آنها ترسیم کنید. برای اینکه زیباتر به نظر برسند، می توانید فرمی از آبرنگ به لاک ها داده و طرح های خود را تیره و روشن کنید. برای این منظور، لاک را از بیرون به درون طرح بکشید.

در انتهای کار نیز یک لایه برق ناخن بزنید.

اکلیلی

7

ناخن های دست را با رنگ های تیره و خنثی لاک بزنید و انگشت حلقه را خالی بگذارید. برای این انگشت می توانید یک لایه از لاک های اکلیلی درشت استفاده کنید. همچنین می توانید یک لایه برق ناخن زده و انگشت خود را درون پولک های ریز فرو کنید تا به سطح ناخن بچسبند. سپس دوباره یک لایه برق ناخن بزنید تا در جای خود ثابت شوند.

طرح مرمری

8

برای ترسیم طرح مرمری روی ناخن، یک لایه لاک سفید بزنید و بگذارید خشک شوند. یک کیسه پلاستیکی را مچاله کرده و درون رنگ توسی فرو کنید. سپس خیلی نرم و آرام با آن روی ناخن های سفید ضربه بزنید. با این کار نقش های موجود در سنگ مرمر را روی ناخن های خود تداعی نموده و شکل زیبایی به آنها می بخشید.

سایه روشن آبی

9

یکی از ساده ترین و زیباترین مانیکورهای ناخن این است که چندین طیف مختلف از رنگ آبی را خریداری کرده و هر کدام از انگشتان خود را به ترتیب با آنها لاک بزنید.

نوارهای براق

10

برای این مدل کافی است رنگ مورد نظر را روی ناخن های خود بزنید. پس از خشک شدن، از نوارهای بسیار باریک نقره ای، مشکی، صورتی یا طلایی برای ایجاد خط یا شکل هندسی روی ناخن بهره بگیرید. در انتها نیز یک لایه برق ناخن بزنید.

بدون نظر

ورود