گریم های خونین و وحشتناکی که یک دختر ۱۷ ساله روی اعضای بدن خود اعمال می کند [تماشا کنید]

گریم های خونین و وحشتناکی که یک دختر ۱۷ ساله روی اعضای بدن خود اعمال می کند [تماشا کنید]

اگر از زخم، بریدگی و خون خوشتان نمی آید لطفا این صفحه را ببندید زیرا در ادامه این مطلب چندین ویدئوی کوتاه از پای قطع شده و دست شکسته ای که استخوان هایش بیرون زده اند، درج شده که بدون شک خوشایند نبوده و موجب ریش شدن دل آدم می شوند.

این ویدئوها و تصاویر را یک دختر نوجوان ۱۷ ساله به نام «آماندا» در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و یادآور شده که تمامی اینها گریم SFX بوده و واقعی نیستند.

با اینکه شاید پس از دیدن ترفند اجرا شده برای ساخت این افکت های تصویری، دلتان آرام شود اما باید گفت که واقعا تاثیرگذار هستند و در چند ثانیه اول فرد احساس می کند این زخم ها، خراش ها، شکستگی ها و خون ها واقعیت دارند.

برای ساخت این جلوه های ویژه از موم های مخصوص زخم و خون مصنوعی استفاده شده است. بد نیست بدانید که وی نخستین باری که چنین افکت های خونین و تاثیرگذاری را ساخته، ۱۲ سال بیشتر نداشته و پس از موفقیت خود در این امر تصمیم می گیرد پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان این راه را ادامه دهد.

پریسکات در مورد واکنش هم کلاسی های خود به ویدئوهایش می گوید: «وقتی در مدرسه ویدئوی افکتی که شب قبل درست کرده ام را به آنها نشان می دهم، هیجان زده شده و با کمی اغراق می گویند که این موبایل را از ما دور کن. البته بعضی ها هم از این کار بدشان می آید و به من می گویند که تو مشکل داری. »

بهتر است خودتان در ادامه چندین ویدئو از هنرنمائی آماندا را مشاهده کنید.

منبع: huffingtonpost
مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • فرهاد محسنی آبان ۱۰, ۱۳۹۵

    این ویدئو ها اصلا خوب نی میزارین.
    اینا چیه آخه؟ آدم می ترسه. من لینک رو به دوستام داnم . این مطالب رو نزارید تو رو خدا آقا یا خانم بیداری

    • وحید بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

      آقا فرهاد عزیز اتفاقا ابتدای متن به این موضوع اشاره شده و می‌توانستید صفحه را ببندید. راستی جالبه که‌ لینک این صفحه را برای دوستاتون همه فرستادید!!