نگاهی به تغییرات چهره بازیگران فیلم سینمائی «ترمیناتور» در گذر زمان

نگاهی به تغییرات چهره بازیگران فیلم سینمائی «ترمیناتور» در گذر زمان

فیلم سینمائی «نابودگر» که بیشتر ما با نام «ترمیناتور» از آن یاد می کنیم، یکی از بهترین فیلم های علمی-تخیلی تاریخ محسوب می شود که نخستین قسمت از آن، حدود ۳۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۸۴ میلادی به کارگردانی جیمز کامرون و بازی هنرمندانی همانند آرنولد شوارتزنگر، مایکل بین و لیندا همیلتون روی پرده رفت.

در این فیلم، مخاطب به سال ۲۰۲۹ میلادی پرتاب شده و شاهد جنگ هسته‌ ای و نابود شدن آخرین انسان‌ های باقی‌ مانده به دست ربات ها و ماشین هاست. در داستان فیلم، یک سایبورگ به سال ۱۹۸۴ فرستاده می‌ شود تا زنی به نام سارا کانر با بازی «لیندا همیلتون» را که مادر جان کانر، ناجی بشریت در جدال با ربات‌ ها خواهد بود، به قتل برساند. نیروهای انسانی نیز یک جنگجوی جوان به اسم کایل ریس را می‌ فرستند تا از سارا کانر در مقابل نابودگر دفاع کند.

بیشترین جذابیت فیلم، رقابت پر فراز و فرود این دو فرستاده است که در انتها به مرگ نابودگر منتهی می شود.

با این مقدمه و یادآوری داستان فیلم خواستیم از شما دعوت کنیم تا شاهد تصویر بازیگران این فیلم باشید و ببینید گذر ۳۰ ساله زمان چه تغییراتی در چهره آنها ایجاد کرده است.

آرنولد شوارتزنگر

1

فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا و تاجر، مدل و بازیگر اتریشی-آمریکائی سال دیگر وارد ۷۰ سالگی خود می شود اما همچنان به عنوان یکی از نمادهای سینمای اکشن به شمار می رود.

مایکل بین

2

با اینکه وی در فیلم های مشهور متعددی بازی کرده و نقش های خوبی همانند سرجوخه هیکس در بیگانگان را ایفا کرده اما شخصیت موردعلاقه خودش «کایل ریس» در ترمیناتور است.

ادوارد فرلانگ

3

ایفاگر نقش «جان کانر»، ناجی بشریت در جدال با ربات‌ ها در فیلم نابودگر فرق چندانی با گذشته خود نکرده است. اما نوجوان محبوب و مشهور دهه ۹۰ میلادی سال ها با اعتیاد به الکل و مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد و این مساله روی شغل وی تاثیر منفی گذاشت.

لیندا همیلتون

4

هنرپیشه نقش «سارا کانر» همچنان مشغول بازی در فیلم های سینمائی و برنامه های تلویزیونی است. اما در این عکس به خوبی می توانید غبار زمان را روی چهره وی مشاهده کنید. بد نیست بدانید که او زمانی همسر جیمز کامرون، کارگردان فیلم نابودگر بوده است.

رابرت پاتریک

5

مرد آهنین شرور و بدجنس این فیلم که چهره ای سرد و بی حس داشت همچنان هم به بازی در نقش های اینچنینی علاقه دارد و در حال حاضر شاهد بازی وی در سریال «کژدم» هستیم.

نیک استال

6

بازیگر نقش «جان کانر» در سومین قسمت از فیلم نابودگر در سال ۲۰۰۲، چندین سال در دام اعتیاد به مواد مخدر دچار بود و از سال ۲۰۱۱ تاکنون از سینما و دنیای بازیگری فاصله گرفته است.

کریستینا لوکن

7

یکی از جذاب ترین ربات های نابودگر ۳، یعنی کریستینا لوکن در این فیلم مامور شکار جان کانر بود و در حال حاضر با اینکه ۱۰ سال از آن ساخت این فیلم می گذرد، وی همچنان زیبایی خود را حفظ کرده است.

۲ نظر

ورود

  • six path آبان ۱۸, ۱۳۹۵

    ارنولد ازهمه بهتر مونده

  • علی آبان ۲۶, ۱۳۹۵

    عکس بهتری از ادوارد فرلانگ نبود بزارید؟