تصاویر این عنکبوت شکارچی غول پیکر در فضای اینترنت پر مخاطب شده است

تصاویر این عنکبوت شکارچی غول پیکر در فضای اینترنت پر مخاطب شده است

حیواناتی که در کنار ما زندگی می کنند را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ آن هایی که اهلی هستند و ما کنارشان زندگی مسالمت آمیزی داریم و آن هایی که ترسناک به نظر می رسند و نباید به سمتشان برویم. یکی از گونه های جانوری ترسناک، عنکبوت ها هستند که برخی از آن ها بسیار دلهره آور به نظر می رسند. به تازگی تصاویری منتشر شده که ما نیز قصد داریم به آن بپردازیم.

عکسهایی که مشاهده می کنید، یک عنکبوت شکارچی غول پیکر را نشان می دهد که در کویینزلند استرالیا دیده شده است. هیچ گونه تکنینک و فوتوشاپ در این تصاویر به کار نرفته و انداره جانور کاملا واقعی است. فاصله میان پاهای عنکبوت های شکارچی می تواند به ۳۰ سانتیمتر هم برسد. آن ها به انسان ها ضرری نمی رسانند و از حیوانات کوچک تغذیه می کنند.

spider-w700

سازمان حفاظت از حیوانات در این رابطه می گوید: “این عنکبوت جانوری آرام است و به کسی کاری ندارد. او تنها می خواهد همانند دیگر هم نوعانش در آرامش باشد و کار خود را انجام دهد.” بعد از آن که چند تصویر از آن گرفته شد، عنکبوت به مکانی امن انتقال یافت تا از دست مردم و مهاجمان در امان باشد. تصاویر گرفته شده سریعا در فضای اینترنت پخش شده و توسط ۷۵ هزار نفر دیده شده اند. قبلا نیز ویدیویی از همین جانور در وب سایت روزیاتو قرار داده شده بود.

منبع: cbsnews
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود