شما بیش از یک سال از عمر خود را صرف عوض کرن کانال های تلویزیون می کنید

شما بیش از یک سال از عمر خود را صرف عوض کرن کانال های تلویزیون می کنید

در این دوره زمانی بیشتر مردم سعی می کنند با تماشا کردن محتویات تصویری خود را سرگرم کنند که بخش عظیمی از آن به تلویزیون مربوط می گردد.

بر اساس جدیدترین تحقیقات صورت پذیرفته توسط «آزمایشگاه مشتریان اریکسون»، شهروندان آمریکائی به طور متوسط ۲۳ دقیقه از وقت خود را به جست‌وجو در میان برنامه های تلویزیونی و تصویری برای پیدا کردن محتوای دلخواهشان صرف می کنند. به طور میانگین می توان گفت که این میزان ۴۷۴ روز در طول عمر یک نفر را شامل می شود.

در همین راستا، مشترکان برنامه های تلویزیون های کابلی با بیشترین مشکل مواجه بوده و ۴۴ درصد از زمان خود را در حال یافت برنامه خوب در شبکه های تلویزیونی هستند. این میزان در مورد کاربران «ویدئو هنگام درخواست»(VOD) کمی بهتر بوده و ۳۴ درصد از زمانشان را به این امر اختصاص می دهند.

این آمار جالب به نظر می رسد، زیرا تصور می شود که مردم در سرویس های VOD بیشتر با معضل یافتن برنامه خوب مواجه باشند، اما گویا برعکس است. البته این رقم در مورد سرویس های گوناگون متفاوت خواهد بود. به طور مثال، در شبکه HBO، به طور متوسط باید ۴۱ دقیقه زمان صرف جست‌وجو در میان برنامه ها کنید تا شاید گزینه مناسب خود را بیابید.

پس از آن، در رتبه دوم، آیتونز قرار دارد که به طور میانگین ۳۳ دقیقه وقت نیاز دارد و در رتبه های سوم، نتفلیکس و هولو با ۲۸ دقیقه زمان، ایستاده اند.

با احتساب این موارد، هر فردی در طول زندگی خود بیش از یک سال را صرف این می کند که چه برنامه ای را تماشا کند.

منبع: thenextweb
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود