تایم لپسی جالب از به نمایش درآمدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر روی ساختمان امپایر استیت شهر نیویورک [تماشا کنید]

تایم لپسی جالب از به نمایش درآمدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر روی ساختمان امپایر استیت شهر نیویورک [تماشا کنید]

انتخابات آمریکا شور و حال زیادی دارد و همه منتظر اعلام رسمی برنده هستند. بسیاری از افراد، لحظه به لحظه نتایج را چک می کنند تا ببینند سرانجام چه کسی به کاخ سفید راه می یابد. برای اطلاع از آخرین نتایج انتخابات، راه های زیادی وجود دارد. اما مردم شهر نیویورک می توانند برای این کار روش متفاوتی را برگزینند.

ساختمان امپایر استیت که در این شهر قرار دارد، با همکاری شبکه تلویزیونی سی ان ان، نتایج لحظه ای انتخابات را بر روی خود به نمایش می گذارد و افراد می توانند با نگاه کردن به آن، از آخرین آمارها مطلع شوند. تعداد آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان و هیلاری کلینتون کاندیدای دموکرات ها، بر رو ساختمان نشان داده می شوند.

رای دهندگان همچنین می توانند با هشتگ «MyVote#» عکس های خود از انتخابات را برای نمایش بر روی ساختمان، ارسال نمایند. این اقدام با همکاری شرکت «Obscura Digital»، شبکه سی ان ان و اینستاگرام شکل گرفته است. هر دو کاندیدا سه شنبه شب در مکان هایی که از قبل در نظر گرفته اند، انتخابات را پیگیری می کنند و هیچ یک از آن ها با امپایر استیت فاصله چندانی ندارند.

ترامپ مراسم خود را در هتل هیلتون میدتاون برگزار می کند و کلینتون نیز این کار را در مرکز کنوانسیون « Jacob. K. Javitz» انجام می دهد. آن ها برای مدت ها با یکدیگر رقابت کرده اند و به زودی نتیجه کارشان را خواهند دید. در ادامه می توانید ویدیویی در این زمینه تماشا کنید.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود