رژیم لاغری بسیار سلامت ۷ روزه؛ بدون حذف شکلات و برای همه [روز هفتم]

رژیم لاغری بسیار سلامت ۷ روزه؛ بدون حذف شکلات و برای همه [روز هفتم]

درست است که امروز روز آخر این رژیم است و شما با موفقیت روزهای اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم آن را به پایان رسانده اید و مطمئنا روز آخر آن را نیز به خوبی پشت سر خواهید گذاشت. اما این بدان معنا نیست که از فردا شروع به خوردن هر آنچه دوست دارید کنید و تمام زحمات این یک هفته خود را هدر دهید.

پس با در نظر داشتن این موضوع وعده های آخرین روز رژیم را نیز با هم مرور خواهیم کرد.

روز هفتم

دو وعده نوشیدنی سبز رنگ استیرفودی

دو وعده غذایی استیرفودی

املت استیرفود

3

۵۰ گرم بیکن

۳ عدد تخم مرغ متوسط

۳۵ گرم گیاه کاسنی

۵ گرم جعفری

یک قاشق اضافه تر از همیشه روغن زیتون

۱- تابه نچسب را گرم کنید. بیکن ها را به قطعات باریک بریده و خوب سرخ کنید تا شکننده شوند. لازم نیست روغن بیش از اندازه استفاده کنید می توانید با روغنی که از خود بیکن های خارج می شود این کار را انجام دهید. آنها را از ماهی تابه خارج کرده و روی دستمال های خشک کن قرار دهید تا روغن شان گرفته شود.

۲- تخم مرغ ها را با کاسنی و جعفری ترکیب کنید و بیکن های پخته شده را خوب با تخم مرغ ها به هم بزنید.

۳- قبل از آنکه تخم مرغ ها را به ترکیب اضافه کنید روغن موجود در تابه را خوب گرم کنید. آنقدر بپزید تا املت کاملا شکل بگیرد. املت را به دو نیم تقسیم کرده و آن را این رو و آن رو کنید. اکنون املت شما آماده سرو شدن است.

سینه مرغ پخته شده

7

برای سُس (pesto)

۱۵ گرم جعفری

۱۵ گرم گردو

۱۵ گرم پارمسان

یک قاشق غذاخوری اضافه روغن زیتون خالص

نصف آب یک لیمو ترش

۱۵۰ گرم سینه مرغ بدون استخوان

۲۰ گرم پیاز قرمز خرد شده

۳۵ گرم سبزی انگلیسی rocket که می تواند با سبزی های ایرانی جایگزین شود

۱۰۰ گرم گوجه فرنگی گیلاسی کوچک که نصف شده اند

یک قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

۱- دمای فر را به ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه برسانید.

۲- برای تهیه سُس، جعفری، گردو، روغن زیتون، نصف آب لیموترشی که دارید و یک قاشق غذاخوری آب در مخلوط کن ریخته و میکس کنید. اکنون یک خمیر نرم در اختیار دارید. می توانید برای آنکه این خمیر را به غلظت مورد نظرتان درآورید به آرامی به آن آب اضافه کنید.

۳- سینه های مرغ را داخل یک قاشق غذاخوری از سُسی که تهیه کرده اند بخوابانید و با باقی مانده آب لیمو ترش ترکیب کرده و به مدت نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید. اگرهم فرصت داشته باشید می توانید این نیم ساعت را افزایش دهید.

۴- یک تابه مخصوص فر را روی شعله متوسط قرار دهید. به مدت یک دقیقه مرغ را در همان موادی که خوابانده بودید روی حرارت این رو و آن رو کنید. سپس همان مواد را به داخل فر منتقل کرده به مدت ۸ دقیقه و یا تا هر زمانی که کاملا پخته شود در فر نگه دارید.

۵- زمانی که مرغ ها کاملا پختند آن ها را از داخل فر خارج کرده و روی آن یک قاشق غذاخوری از آن سُس را بریزید و اجازه دهید تا سُس روی آب آب شود. روی مرغ ها را با فویل پوشانده و به مدت ۵ دقیقه دیگر و قبل از سرو کردن آن را داخل فر قرار دهید.

۶- سبزی ها را با گوجه فرنگی ها و پیاز مخلوط و به آنها کمی سرکه بالزامیک اضافه کنید. مرغ را با ریختن مابقی سُس روی آن سرو کنید.

نوش جان

 

و اما از این به بعد 

اگر می خواهید این رژیم را ادامه دهید، در طول دو هفته آینده یک وعده نوشیدنی و ۳ وعده غذای استیرفود مقوی در روز میل کنید.

موفق باشید

منبع: thesun
دیجیاتو
بدون نظر

ورود