چاوشی گوش کن،با چاوشیست ها کل کل نکن

چاوشی گوش کن،با چاوشیست ها کل کل نکن

محسن چاوشی «یک» خواننده پاپ است.این گزاره ساده برای طرفداران سرسخت محسن چاوشی معروف به چاوشیست ها انقدر هم ساده نیست،مهم تر اینکه چاوشیست ها «یک»نفر نیستند و هنوز هم آمار رسمی و مشخصی از آنها منتشر نشده است.اما هر وقت ،هر جا ،هر کی در مورد چاوشی،ترانه اش یا موسیقی اش حرفی زده یا اظهار نظری کرده باشد که در مدح چاوشی و موسیقی اش نباشد طبعا با چاوشیست ها طرف است و چاوشیست ها با تعصب و غیرتی کمیاب و مثال زدنی جهان مجازی را بر سر آن غریبه در سرزمین چاوشیستها خراب می کنند،نمونه متاخرش همان برخوردی است که چاوشیست ها با حسام الدین سراج انجام دادند.

هفته گذشته یکی از مهمانان برنامه دورهمی حسام الدین سراج بود، این خواننده موسیقی سنتی کشورمان اکثریت محتوای شعرها و ملودی های موسیقی پاپ امروز کشور را بسیار ضعیف دانست و کنایه ای به آهنگ کجایی محسن چاوشی در سریال شهرزاد داشت.

او در ادامه صحبت های خود با اشاره به دو مصراع ابتدایی شعر «کجایی »محسن چاوشی،فقط همین  دو مصراع  یه پاییز زردو زمستونه سردو/یه زندونه تنگو یه زخم قشنگو ترانه های موسیقی پاپ امروز کشور را فاقد کیفیت مطلوب دانست. آن ترانه و موسیقی که از نوشتن ترانه ،تا ساختن و تنظیم آهنگ بر عهده محسن چاوشی بوده است. خب همین اشاره کافی بود تا چاوشیست ها یک بار دیگه تمام فضای مجازی مر بوط به حسام الدین سراج را مورد هجوم قرار دهند. طبعا چنین هجومی باعث شد سراج صفحه خود را از دسترس عموم خارج کند.

همه این حرف ها گفته شد که یادآوری شود چند روزی است که تازه ترین آلبوم محسن چاوشی با نام «امیر بی گزند»به بازار آمده است واحتمالا حرف و حدیث های بسیار خواهد داشت؛ با طرفداران بی شمار و … مگر شنونده ای جرات مخالفت دارد، چون امکان دارد چاوشیست ها مثل دار و دسته  فیلم «باشگاه مشت زنی» سر مخالف بخت برگشته بریزند و همچون تایلر داردن فیلم(برد پیت)  تو صورت مخالف کذایی بگویند: «با من کل کل نکن».

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود