اینستاگردی پاییزی روزیاتو در پر فالوور های ایرانی

گشتی در اینستاگرام چهره های ایرانی

اینستاگردی پاییزی روزیاتو در پر فالوور های ایرانی

روزیاتو هم چون روال چند ماه قبل، نگاهی دارد به جدید ترین اینستا نوشته های شخصیت های فرهنگی، هنری، سیاسی و ورزشی ایران در این شبکه اجتماعی محبوب تا خواننده گان محترم را با ده ها پست جدید پر بیننده ها آشنا کنیم.

همان طور که می دانید، امروزه بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام و اینستاگرام فعالیت دارند و تقریباً نیمی از جمعیت جامعه اطلاعاتی کشور، در این دو شبکه اجتماعی فعالیت دارند و البته کسب و کارهای عجیبی هم در آن در حال انجام است و سبک زندگی دیجیتالی خاصی را برای هموطنان به ارمغان آورده اند.

در طول روز، شمار قابل توجهی از کاربران ایرانی اینستاگرام، مخاطب صفحات شخصیت هایی هستند که به قول رسانه ای ها: سلبریتی بوده و بعضاً، شماره فالوور های آن ها از مرز ۱ میلیون کاربر فرا تر رفته است. در اینستاگرام ایرانیان و حتی آن طرف آبی ها، اتفاقات جالب زیادی می افتد که سرویس اینستاگردی روزیاتو در طول هفته، بخش هایی از آن را روایت می کند.

مثل روایت سبک زندگی دیجیتالی پرویز پرستویی، دغدغه های اینستاگرامی گرگ وال استریت، اینستا نوشته های شهاب حسینی، نقاشی های اینستاگرامی دختری که با پا طراحی می کند، کامنت های عجیب برای فقدان سگ یک بازیگر و  . . .

این فقط شخصیت های سینمایی ایرانی و خارجی نیستند که با مخاطبان بسیاری همراه شده اند و تصاویر زندگی کاری و شخصی آن ها، با استقبال هوادارانشان برخوردار است. بلکه در سال های اخیر، کشتی گیران، فوتبالیست، والیبالیست ها و حتی چهره های ورزشی بانوان نیز به جمع پر مخاطب های اینستاگرام ایرانیان اضافه شده و دنیای اینستا بازی را بسیار داغ کرده است.

حال اگر به این جمع، سیاسیون و فعالان رسانه ای و فرهنگی هم اضافه کنیم که اوضاع داغ تر از آن چیزی می شود که حتی فکرش را بکنید.

برای همین، به جهت اطلاع از آخرین نوشته های شخصیت های پر مخاطب و پر فالور ایرانی در این شبکه، نگاهی داریم به ۲۳ صفحه پر مخاطب در هفته ای که گذشت. با ما در گزارش پاییزی این هفته همراه باشید.

خبر اول این که مهدی مهدوی کیا، موشک هامبورگ و یکی از پر افتخارهای ایران در مستطیل سبز هم، اینستاگرامی شد. مهدی را در این نشانی دنبال کنید که ظرف مدت کمی، بیش از ۱۸۸ هزار فالور پیدا کرده است.

q25

(تصویری جدید از اینستاگرام مهدی مهدوی کیا)

هم چون روال هفته های قبل، خبر نخست را به اینستاگرام یکی از بلند قامتان تیم ملی والیبال پر افتخار کشورمان اختصاص می دهیم.

از فرهاد قائمی و اسب سواری چه خبر؟

q2

فرهاد قائمی که یکی از پر افتخارهای والیبال ایران از خطه گنبد کاووس است، نقش زیای در موفقیت ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو داشت و اکنون فرصت کرده تا هر از گاهی،‌ سبک زندگی دیجیتالی خود را از طریق اینستاگرام ۲۴۹ هزار نفریش اطلاع رسانی کند. در تصویر بالا که ۳۳ هزار لایک برای آقا فرهاد به ارمغان آورد، او را دوباره در جمع سوارکار ها و عاشقان سوار کاری می بینیم. وی زیر این عکس سلفی نوشت:

باز هم ریو ونتورا درخشید ولی این بار در گروه یک، کنار غول های سرعت ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی.

شاید او تنها والیبالیست و ورزشکار ایرانی پر مخاطب اینستاگرام باشد که از اسب سواری بسیار می گوید اما عاشق شعر و شاعری هم هست:

q200

(تصویراینستاگرامی جدید پاییزی فرهاد قائمی)

فرهاد قائمی در این نشانی در دسترس است. وی تا کنون ۱۳۰ پست به اشتراک گذاشته که اکثر به تصاویری از همراهی با تیم ملی و خانه زیبایش در گنبد کاووس استان سرسبز گلستان اختصاص دارد.

راستی از بهترین مدافع جهان (سید محمد موسوی) هم بگوییم که او مدتی است، صحفه اینستاگرام خود را به روز رسانی نکرده و یکی از جدید ترین پست هایش، مربوط به رقابت های لیگ برتر والیبال کشور است که او را در حالت رفاع روی تور در مقابل اسپک بازارگرد می بینیم.

q-30

آقا سید که اخیرا شمار فالوورهایش از مرز ۱ میلیون کاربر فراتر رفت را در این نشانی دنبال کنید. سرویس اینستاگردی روزیاتو بزودی گزارشی از اینستا نوشته های سرو قامتان تیم ملی والیبال کشورمان منتشر می کند.

بهنوش بختیاری و کمپین کتابخوانی بهنوشی ها

q3

بهنوش بختیاری، پر فالوور ترین کاربر ایرانی اینستاگرام به شمار می رود که شماره مخاطبانش از مرز ۵ میلیون کاربر فرار تر رفته است و هم چنان به ارتش ۵ میلیونی خود می نازد!‌

وی اخیرا یکی از آخر هفته هایی پاییزی را به جمع کودکان بهزیستی اختصاص داده و همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، با کودکان، عکس اینستاگرامی گرفته است. او زیر این پست نوشت:

یه دیدار کوچولو با بچه های بهزیستی….دقیقاً تو همین سن تمام شخصیت و خمیره کودک شکل میگیره وطفلک کودکی که از نوازش و عشق بی بهرس…این دیدنای دو ساعته ماهام به هیچ دردی نمیخوره…کودک پدر ومادر مهربان…نه فقط پولدار…مهربان میخواهد..تو رو به خدا اگه بچه دارید راحت از هم جدا نشید…بچه پدرو مادرو باهم میخواد…حالا ماهی بریم دیدنشون…اصلا مشکلی حل نمیشه..زنده باشن تمام کودکان سرزمینم…کار برای کودکان خمس و ذکات زندگی ماست..

وی به واسطه این که سفیر تبلیغاتی برند پاندورا در ایران است، بعضاً فوتوشوتینگ های تبلیغاتی از خود برای این برند در اینستاگرامش منتشر می کند که نمونه اش را در زیر مشاهده می کنید.

q300

وی زیر این عکس نوشت:

صادقانه کسب کنید..هوشمندانه خرج کنید…تولید ملی یک مزیت عالی داره و اونم بوجود اومدن کاره برای تمام افرادی که شغل میخوان…اگر شغل خوب داشته باشید…رضایت تمام وجودتون رو میگیره .

او اکنون   ۱۷۶۰ پست را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است که در واقع یک رکورد در میان سلبریتی های اینستا باز ایرانی محسوب می شود.

بهنوش را در این آدرس دنبال نمایید.

پای درس اینستا نوشته های پرویز خان

q4

 پرویز پرستویی، سبک زندگی دیجیتالی خاص خودرا دارد و اینستا نوشته هایش، با استقبال میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده است.  او همان طور که در اینستاگردی های هفته های قبل مشاهده کردید، علاقه زیادی به نوشتن حکایات، اشعار، مثل ها و هم چنین ارائه خاطرات خود دارد که به همین خاطر، سبک اینستاهای او در میان همه چهره های ایرانی اینستاگرام،‌ خاص است.

وی اخیرا، داستانی به نام عقاب را نقل کرد که با هم می خوانیم:

مردی تخم عقابی را پیدا کرد و از سر دلسوزی آن را در لانه مرغی گذاشت. عقاب با بقیه جوجه ها از تخم بیرون آمد و با آنها بزرگ شد. در تمام زندگیش، او همان کارهایی را انجام داد که مرغها می کردند. برای پیدا کردن کرمها و حشرات، زمین را می کند و قدقد می کرد و گاهی هم با دست و پا زدن بسیار، کمی در هوا پرواز می کرد. سالها گذشت و عقاب پیر شد.

روزی پرنده با عظمتی را بالای سرش بر فراز آسمان ابری دید. او با شکوه تمام، با یک حرکت ناچیز بالهای طلاییش، برخلاف جریان شدید باد پرواز می کرد. عقاب پیر، بهت زده نگاهش کرد و پرسید:” این کیست؟” مرغ همسایه اش پاسخ داد:” این عقاب است _ سلطان پرندگان. او متعلق به آسمان است و ما زمینی هستیم.”

عقاب پیر ما گفت بله حتما همینگونه است و دوباره سر به زیر انداخت و به چیدن دانه از روی زمین مشغول شد عقاب پیر داستان ما مثل مرغی زندگی کرد و مثل همه مرغها مرد.ولی هرگز نتوانست حتی همانند دیگر مرغان تخمی بگذارد و درتمام این مدت فکر می کردکه حتماً از روز ازل مرغ خلق شده است . این سرنوشت فرار ناپذیر همه کسانی است که هیچگاه در زندگی فراتر از وضع موجود ، به توانایی های واقعی تکیه نکن.

او در اینستا نوشته زیبای دیگری هم که به نقل از چی پی واسوانی نوشت:

مردی ثروتمند وجود داشت که همیشه پر از اضطراب و دلواپسی بود. با اینکه از همه ثروتهای دنیا بهره مند بود،هیچ گاه شاد نبود. او خدمتکاری داشت که ایمان درونش موج می زد. روزی خدمتکار وقتی دید مرد تا حدِّ مرگ نگران است به او گفت: ارباب! آیا حقیقت دارد که خداوندپیش از بدنیا آمدن شما جهان را اداره می کرد؟ او پاسخ داد: بله.

خدمتکار پرسید: آیا درست است که خداوند پس از آنکه شما دنیا را ترک کردید آنرا همچنان اداره می کند؟ ارباب دوباره پاسخ داد: بله. خدمتکار گفت: پس چطور است به خدا اجازه بدهید وقتی شما در این دنیا هستید او آنرا اداره کند؟ به او اعتماد کن، وقتی تردیدهای تیره به تو هجوم می آورند؛ به او اعتماد کن.

وقتی که نیرویت کم است؛ به او اعتماد کن، زیرا وقتی به سادگی به او اعتماد کنی، اعتمادت سخت ترین چیزها خواهد بود… برای آن بسوی تو می آیم.    

اینستا نوشته های پرویز خان را قبلا در مقاله ای تحلیل کردیم.

پرویز خان را  در این نشانی دنبال کنید. او بیش از ۵۳۰ پست منتشر کرد و ۱.۴ میلیون مخاطب دارد.

اینستا نوشته های موفقیت به روایت احمد حلت

q5

احمد حلت را خیلی ها با مجله موفقیت می شناسند و یکی از سخنرانان فعال در عرصه موفقیت و برنامه ریزی در کشور است. او در اینستاگرام، با عکس نوشته هایش، بیش از ۶۵۹ هزار مخاطب دارد و می کوشد تا با بیش از ۳۸۰۰ پستی که منتشر کرده، انرژی مثبت و مثبت اندیشی و شاد زیستن را در فضای جامعه اطلاعاتی کشور رواج بخشد.

موضوعی که در دنیای اینستاگرامی منفی گرای امروز ما ایرانی ها، جای خالیش زیاد احساس می شود.

q50

(اینستا نوشته های موفقیت به روایت احمد حلت)

احمد حلت را در این نشانی دنبال کنید.

پست جدید سحر دولشتاهی درباره نمایشنامه جدید

q6

سحر دولتشاهی از بازیگران سینما و تلویزیون، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و شمار فالوور هایش از مرز ۱.۳ میلیون مخاطب فرار تر رفته است و  همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،‌ وی از روی صحنه و پشت صحنه نمایش مرگ هوتن، کاری از گروه تئاتر تازه در تماشاخانه پالیز تهران، رونمایی کرد.

وی به مناسبت اکران نمایش مرگ هوتن در تهران، به ارائه تبلیغاتی درباره این نمایشنامه پرداخته است.

سحر دولتشاهی را در این نشانی دنبال کنید. وی بیش از ۱۵۰ پست به اشراک گذاشت.

 پژمان بازغی و  سلفی جدید

q7

پژمان بازغی ، بازیگر سینما و تلویزیون، در چند ماه اخیر فعالیت های زیادی در اینستاگرام داشت که تا حدودی به موضوعات فیلم بارکد باز می گشت. او همان طور که قبلا گفتیم، سفیر موسسه یاری سوئد در تهران شده است و اخیرا نیز به معرفی این موسسه خیریه پرداخت.

وی همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، یک سلفی با همکارانش گرفت و می نویسد:

امروز و آخرین روز فیلمبرداری نقش امیر در هشت و نیم دقیقه. همراه با شهرام عزیز و سام. مرسی از همه همکاران.

پژمان بازغی شمار فالوور هایش از ۹۱۵ هزار نفر هم فرار تر رفت. او فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده و البته در  این نشانی در دسترس خواهد بود.

 رامبد جوان و ۶ پست جدید

q8

رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی را دست و پا کرده ، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱۳۶۰ پست را به اشتراک گذاشت که ۴.۳ میلیون فالوور برای ایشان به همراه آورد. رامبد همواره تصاویر یا فیلم هایی از خنداونه را منتشر می کند که این هفته نیز به واسطه تعطیل شدن برنامه اش به خاطر ایام محرم و صفر، به مروری بر تصاویر برنامه های قبلی روی آورده است.

جدید ترین پست های رامبد را در ۱ قاب بالا مشاهده می کنید.

وی در تصویر زیر نیز به مناسبت فرا رسیدن فصل سرما، پیام های فرهنگی همیشگی خود را منعکس کرد.

q9

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

محمد رضا گلزار و  ۲ پست جدید

q10

محمد رضا گلزار، بازیگر سینما،  این هفته ۲ تصویر بالا را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

تصویری که مربوط به عوامل بازی سریال عاشقانه است که توسط او و مهناز افشار و شمار دیگری از هنرپیشه های مطرح، توسط منوچهر هادی کارگردانی می شود و مهدی گلستانه نیز تهیه کنندگی اثر را بر عهده دارد.

q100

(تصویری از مهناز افشار در سریال عاشقانه با بازی محمد رضا گلزار)

به هر حال، محمد رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید. گلزار بیش از ۳.۶ میلیون فالوور دارد. صفحه رسمی رستوران ایشان که شمار مخاطبانش از ۱۳ هزار فالوور فرار تر رفته را در این نشانی دنبال کنید.

کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتاً دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم که خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

علی کریمی و ۱ پست جدید

q11

علی کریمی در نیمه نخست پاییز ۹۵، در اینستاگرامش فعال بود. تصاویری که در بالا مشاهده می کنید، پست اخیر ایشان که یادآور زمانی بود که در بوندس لیگای آلمان و در کنار میشاییل بالاک، بازی می کرد.

او با انتشار تصویر بالا از همراهانش خواست تا صفحه میشاییل بالاک آلمانی را فالوو کنند.

علی آقای کریمی، جادوگر سابق فوتبال آسیا و ارتش سرخ پوشان پایتخت، این روزها در اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است و ۱.۶ میلیون فالوور دارد و بیش از ۱۱۰ پست به اشتراک گذاشت. . او خیلی فعالیتی در اینستاگرام ندارد اما پست هایش با استقبال طرفداران دو آتیشه پرسپولیس همراه می شود.

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید.

سلطان و محرم ۹۵

q12

بعد از جادوگر سرخ پوش ها، باید از سلطان قرمز ها گفت. تصویری که در بالا مشاهده می کنید از تصاویر جدیدی است که علی آقا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و به همراهی ارتش سرخ در ورزشگاه آزادی اشاره دارد.

علی پروین را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۵۰۰ عکس منتشر  کرده و بیش از ۴۷۸ هزار فالوور دارد.

از صفحه رسمی استقلالی ها چه خبر؟

q13

صفحه رسمی استقلالی ها در اینستاگرام، این روز ها همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، مملو از تصاویر تمرینات و صحنه هایی از گل زنی استقلالی های تهران است که مدتی به واسطه بردهای پیاپی، از قعر جدول فاصله گرفته و آرام آرام خود را در میان مدعی های لیگ ۹۵-۹۶ مطرح می کنند.

صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام، بیش ترین تعداد پست (بیش از ۱۳ هزار پست) را درمیان صفحات ورزشی ایران منتشر کرده است و بیش از ۵۰۰ هزار مخاطب دارد. این صفحه را استقلالی ها در این نشانی دنبال کنند.

بهاره رهنما اینستا نوشته جدید از شیراز

q14

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی های بیش از ۲.۲ میلیون فالوور در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. وی با انتشار تصویر بالا نوشت:

هر موقع فکر میکنم دنیا جای سختیه، هر موقع فکر میکنم چقدر همه چیز بی حوصله ترم میکنه، هر موقع که دلم گرفته و فکر میکنم آدم خوب دیگه شده کیمیا، دوستای شیرازیم دعوتم میکنن شیراز، شاید اونا بهتر از من تشخیص میدن زمان این دیدار کی هست.!

خلاصه اینکه اینجور مواقع میرم شیراز و غم دنیا رو به باد می سپرم و سبک و سرخوش و امیدوار و با نیروی تاره برمی گردم تهرون! به هر حال من فکر میکنم خدا اگر شیراز رو خلق نمیکرد ، صفا و عشق و معرفت بی معنی میشد، مرسی از آقای جدکار، ماری عزیزم ، دکتر استفانوی دوست داشتنی که مارو با تاریخ اطراف شهر آشنا کرد و همه میزبانان و دوستانم در شهر بی بدیل یا بقول استفانو بی تای “شیراز”

پی نوشت یک : بازم حضرت حافظ برگ تازه برام رو کرد و معجزه پی نوشت دو :وقتی زیارت شاهچراغ میری امکان نداره بعدش زمین و زمان تورو به برادرش امام رضا نرسونه، پس این هم از دیگر خصوصیات سفر به شیرازه،! #پی نوشت سه:پاییز و بهار شیراز ،قطعه ای از بهشت خداوند روی زمینه از دست ندیدیش.

بهاره رهنما را در این نشانی دنبال کنید.

سحر قریشی و هک

q15

سحر قریشی، یکی از پر بیننده های اینستاگرام که صفحه اش اخیراً هک شد، هم چنان همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بدون پست است.

گروه هکری سعودی، به این صفحه حمله کرده و تصاویر پادشاه عربستان را بر روی این صفحه به اشتراک گذاشتند.

سحر قریشی را در این نشانی دنبال کنید ‌که امیدواریم دوباره به جمع اینستا باز های فعال بر گردد. او بیش از ۴ میلیون فالور در اختیار داشت.

رضا عطاران و سلفی با طوطی!

q16

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روز ها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، او در جدید ترین پست خود، همان طور که در بالا مشاهده می کنید و ۱۰۴ هزار لایک به همراه داشت، نوشت:

ماندلا، دالایی لاما، من و آتاتورک!

رضا عطاران، اکنون ۲.۱ میلیون فالووری شده است و اخیراً عطاران در فیس بوک هم فعال شده است. او را در این نشانی دنبال کنید. آقا رضا، عادت دارد که به همراه برخی از هوادارانش به تماشای فیلم های روی اکرانش در سراسر کشور برود.

 از محسن یگانه چه خبر؟

q17

 محسن یگانه، خواننده پاپ کشورمان اخیراً در اینستاگرام با ۹۸۰ هزار فالوور همراه شده است و بیش از ۷۰۰ پست در ۲ سال اخیر به اشتراک گذاشت. در تصویر بالا، وی از گیتارهایش رونمایی کرد.

q170

(سلفی جدید محسن یگانه)

محسن را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگرام الناز شاکر دوست هم هک شد

q18

الناز شاکر دوست، بازیگر سینمای ایران،  که بیش از ۴.۹ میلیون فالوور داشت، چند هفته پیش، صفحه اش مورد حمله گروهی قرار گرفت و از دسترس خارج شد. اما دوباره همانطور که درتصویر محرمی بالا مشاهده می کنید، کار خود را از سر گرفت.

الناز خانم پس از بهنوش بختیاری،‌ دومین صفحه پر بیننده ایرانیان در اینستاگرام را در اختیار داشت که ۴.۸ میلیون فالوور دارد. وی پس از سحر قریشی و مهدی پاکدل، سومین فعال هنری ایران است که صفحه اش توسط گروه های ناشناس مورد حمله قرار می گیرد.

الناز شاکردوست هم چون پژمان بازغی، ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را فالوو نکرده بود!

وی زیر تصویر محرمی بالا نوشت:

چون نیست ز هرچه هست چون باد به دست

چون هست به هر چه هست نقصان و شکست

انگــــار که هرچــه هست در عالم نیسـت

پـنــــدار که هرچــه نیست در عالم هست

q180

(اینستای جدید الناز شاکردوست و کتاب برنده تنهاست پائولو کوئیلو، ترجمه آرش حجازی)

الناز شاکردوست را در این نشانی دنبال کنید.

رضا یزدانی و اینستا نوشته ای جدید

q19

رضا یزدانی، خواننده نوستالژی پاپ، هر هفته چند پست در اینستاگرامش میگذارد و تصویر بالا، جدید ترین تصاویر پاییزیش را نشان می دهد.

او بیش از ۳۴۸ هزار فالوور دارد و بیش از ۱ هزار پست به اشتراک گذاشت. وی برای پست هزارم، جمله زیر را نوشت:

چند روز بود داشتم فکر میکردم براى پست هزارم چى بذارم… دیدم هیچ چیز جذاب تر از مرور خاطرات خوب گذشته در کنار شما و دوستان عزیزم نیست،که چند تا شو به اشتراک گذاشتم باهاتون… امیدوارم که همیشه پر از روزهاى خوب و خاطره انگیز باشه.

q190

(تصویر پست هزارم رضا یزدانی)

رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

ترانه علیدوستی و سلفی جدید

q20

ترانه علیدوستی که به واسطه فیلم جدید اصغر فرهادی با استقبال رسانه های داخلی و خارجی مواجه شده است، اکنون با ۴ میلیون مخاطب، مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد. وی اخیر سلفی جدیدی از خود به اشتراک گذاشت که یادآور سلفی های آینه ای تیلور سویفت و دیگر سلبریتی های سلفی باز هالیوود است.

ترانه علیدوستی در اینستاگرام ۴  میلیون مخاطب دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

لیلای ورزش ایران و پستی محرمی

q21

لیلا رجبی، یانوی ایرانی پرتاب وزنه در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، پست بالا را اخیرا منتشر کرد که نشان می دهد این ورزشکار پر افتخار کشورمان به شیراز رفته است.

او شمار فالوورهایش به ۱۴۸ هزار نفر رسید.

لیلا رجبی را در این نشانی دنبال کنید.

شهاب حسینی و اینستا نوشته های جدید

  q22

شهاب حسینی صفحه اش این روز ها از مرز ۱.۲ میلیون فالور هم فراتر رفت و صفحه توسط ادمین اداره می شود. در تصویر بالا که مربوط به سکانسی از فیلم فروشنده است، از مخاطبان خواسته تا در آخرین هفته های اکران فیلم فروشنده،به تماشای این فیلم بروند.

شهاب خان را در این نشانی دنبال کنید.

خانم مجری و اینستا نوشته هایش

q23

سودابه حسنی دخت، مجری توانمندی شبکه خبر رو که یادتونه! ایشان در اینستاگرام اخیراً فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۱۷ هزار مخاطب دارد. وی  یاد دوران دانشجویی اش را کرد و دو تصویر که در بالا مشاهده می کنید را اخیرا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

رضا رفیع و اینستا نوشته های جدید

q24

رضا رفیع، مجری برنامه های طنز به خصوص قند پهلوی شبکه آموزش را که یادتونه. او در اینستا فعالیت هایی دارد و اینستا نوشته هایش معمولا هم چون برنامه هایش، داغ و جالب است. او جدیداً نوشت:

آخرین روی جلد گل آقای مرحوم وقتی صحبت از مجله گل آقا می شود، منظور هفته نامه سیاسی – اجتماعی و غیره(!) گل آقاست که آبان ۱۳۶۹ انتشارش آغاز شد و آبان ۱۳۸۱ بنا به دلایلی متوقف گردید.

این روی جلد شماره آخر را دوستی در فضای مجازی گذاشته بود که با دیدنش حجم زیادی از خاطرات آن روزهای واپسین کار گل آقا در ذهنم زنده شد. روزهای پر دغدغه ای بود. من مسوولیت تحریریه هفته نامه یا به اعتباری، سردبیری آن را برعهده داشتم(و در روی جلد هم نفر وسط ردیف دوم با موهای بلند دیده می شوم).

هیچکس از تصمیم نهایی آقای صابری برای تعطیلی مجله خبر نداشت. طبق روال معمول، شماره دوم آبان ۸۱ مجله را بستیم و پرینت کاغذی آن را عصر چهارشنبه تحویل آقای صابری دادیم که به روال معمول همیشگی به منزل ببرند و اصلاحات و نظرات خود را در حاشیه صفحات بنویسند و همراه با سرمقاله خود، تا ظهر شنبه به تحریریه تحویل دهند.

سوژه روی جلد هم از من بود. راجع به عروس صدام بود که در جلسه هفتگی هفته نامه(روزهای یکشنبه)فکر کرده بودم.اما صبح شنبه که به تحریریه آمدم، اتفاقی عجیب افتاد. پرینت کاغذی مجله از منزل آقای صابری برگشته بود،اما کاغذی فکس کرده بودند که: “روی جلد مجله با سوژه ای که می گویم، عوض می شود.

سرمقاله و ته مقاله را هم تا عصر می دهم.” از تعجب خشکم زد!…آقای صابری، صحبت از توقف و تعطیلی انتشار مجله کرده بود و سوژه روی جلد هم در همین راستا بود که قرار شد “امیرحسین داودی” آن را بکشد. روی جلد قبلی هم به پشت جلد منتقل شد.قرار شد فعلا چیزی به اعضای تحریریه گفته نشود. دو سه ماه آخر کار هفته نامه، شاهد برخی دغدغه های سیاسی آقای صابری بودم که گاهی با من هم در میان می گذاشتند؛ اما گمان نمی کردم که اینطور یک دفعه تصمیم به تعطیلی بگیرند.

روی جلد آخر مجله حاضر شد. سرمقاله را هم آقای صابری نوشتند و دادند. در ته مقاله هم شعری سروده بودند با ردیف “می بینم” که بیانگر دیدن اوضاع و احوال بود و زمانی شاه نعمت الله ولی نیز با همین وزن و ردیف، شعری در باب اوضاع و اوصاف روزگار گفته بود.

آنقدر تصمیم ناگهانی بود که حرفی برای گفتن نبود؛جز بغض!.. غروب بود که خود آقای صابری با دمپایی آمد پای کامپیوتر صفحه بندی در تحریریه و دیالوگ های شاغلام و ابوابجمعی حاضر در صحنه روی جلد گل آقا را گذاشتیم. لحظات تلخی بود. آخرین هفته نامه سیاسی گل آقا را داشتیم برای ارسال به چاپخانه اطلاعات آماده می کردیم،در حالی که هنوز همکاران گل آقا از تعطیلی آن خبر نداشتند. نمی دانستم چطوری در روزهای بعد به دوستان تحریریه بگویم که گل آقا ناتمام، تمام شد رفت پی کارش.

این مجری طنز پرداز را در این نشانی دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • شیما آذر ۲, ۱۳۹۵

    وای
    این گزارش چقدر با حال بود
    ده تاشونو فالو کردم
    واقعامرسی. انرژی گرفتم شبی 🙂

  • گلاب آذر ۳, ۱۳۹۵

    چه گزارش با حالی
    WOWW
    الناز و بهنوش، همیشه پست های قشنگ میزارن
    اینا خیلی خوبه میزارین. هر روز بزارین.
    خو آدم وقت نمکینه به صفحه اینا سر بزنه. این جوری خیلی خوبه
    تنکیو

  • مریم آذر ۳, ۱۳۹۵

    مرسی دوستم از معرفی این لینک جالب
    نمیدونستم علی کریمی هم پیج داره.
    سایت خوبیه مریم.
    مرسی از این لینک

  • علی آذر ۳, ۱۳۹۵

    من همشونو فالو کردم

  • محمدرضا فروردین ۱۴, ۱۴۰۳

    علی کریمی وطن فروش