شاخه های پنج میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومانی؛ درخت کریسمسی که از ۱۹ کیلوگرم طلا ساخته شده است

شاخه های پنج میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومانی؛ درخت کریسمسی که از ۱۹ کیلوگرم طلا ساخته شده است

چیزی به فرا رسیدن کریسمس باقی نمانده و افراد مختلف سعی می کنند با کارهای متفاوت، خود را برای برگزاری این جشن باشکوه آماده کنند. در این میان، درخت کریسمس یکی از وسایلی است که به شدت مورد توجه قرار دارد و می توان به وسیله آن، صحنه های زیبایی را رقم زد. ما در این مطلب قصد داریم به موضوع ذکر شده از زاویه ای متفاوت نگاه کنیم.

فروشگاهی در یکی از مراکز خرید شهر توکیوی ژاپن، به مناسبت نودمین سالروز تاسیس خود، از یک درخت استثنایی رونمایی کرده است. این شیء تزیینی زیبا، با استفاده از ۱۹ کیلوگرم طلای خالص ساخته شده و ۵,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ارزش دارد. این درخت که ارتفاعش به دو متر می رسد، قرار است ماه آینده در مرکز خرید توکیو به نمایش در بیاید. فروشگاه «Ginza Tanaka» قبلا نیز کارهای مشابهی را انجام داده است.

البته این گرانترین درخت موجود در جهان نیست و این عنوان به درختی که در هتل امارات پالاس ابوظبی قرار گرفته، تعلق دارد. در سال ۲۰۱۰ میلادی، درختی ساخته شده از طلا و نقره در هتل مذکور رونمایی شد. این اثر زیبا، بیش از ۲۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

درخت رونمایی شده در ژاپن، برای فروش قرار داده شده و هر کسی توانایی اش را داشته باشد، می تواند آن را خریداری کند. «تاکوهیرو ایتو» مدیر فروشگاه در این رابطه می گوید: “در موقعیت فعلی که اقتصاد جهانی وضعیت خوبی ندارد و چندان پایدار نیست، ساخت چنین آثاری می تواند اخبار بد را به فراموشی بسپارد و آینده ای روشن را نوید دهد.”

در ادامه از شما دعوت می کنیم تصاویر و ویدیویی از این درخت را تماشا کنید.

a-close-up-view-of-a-gold-christmas-tree-decorated-with-19-kilograms-418-lbs-of-pure-gold-wires-1-w700

a-close-up-view-of-a-gold-christmas-tree-decorated-with-19-kilograms-418-lbs-of-pure-gold-wires-2-w700

a-close-up-view-of-a-gold-christmas-tree-decorated-with-19-kilograms-418-lbs-of-pure-gold-wires-w700

a-gold-christmas-tree-decorated-with-19-kilograms-418-lbs-of-pure-gold-wires-is-displayed-for-sa-w700

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود