از «مظفریان» تا «گوهربین»؛ با طلافروشی های معروف تهران

گزارش روزیاتو از مقصدهای طلا و جواهر فروشی پایتخت

از «مظفریان» تا «گوهربین»؛ با طلافروشی های معروف تهران

ایام محرم و صفر که تمام می شود، بار دیگر شاهد رونق گرفتن طلا و جواهر فروشی های بزرگ و کوچک در سراسر کشور هستیم که پس از چند ماه وقفه، دوباره میزبان عروس و دامادها می شوند.

گزارش امروز روزیاتو شما را با برخی از مقصدهای طلا و جواهر فروشی مطرح تهران آشنا می کند. جاهایی که تهرانی ها برای خرید این کالاهای لوکس گران قیمت، به آنجا مراجعه می کنند و در چهار ماهه پایانی سال،  با توجه به کاهش محسوس قیمت جهانی طلا، مشتریان زیادی خواهند داشت.

با ما در گزارش طلا و جواهر امروز همراه باشید

بازار های معروف طلا و جواهر فروشی پایتخت

در تهران، بازارهای طلا و جواهر فروشی قدیم و جدید بسیاری وجود دارد که پاتوق علاقمندان به طلا و سرمایه گذاری بر روی این فلز گران بها است. از قدیمی ترین پاتوق های خرید و فروش طلا در تهران را می توان بازار قدیمی تهران دانست که بیش از یک قرن، مقصد طلا بازها در ایران است.

بازار قدیمی تهران گرچه یکی از میراث ملی کشور به شمار می رود، اما برای عاشقان این فلز گران بها، جاییست که می توان مدل ها و طرح های جدید با طیف قیمتی گوناگون را در بازاری مملو از مغازه های بزرگ و کوچک مشاهده کرد. البته برای کسانی که علاقمند به خرید طلا در محیط های لوکس و جدید هستند و حوصله رفتن به میدان پانزده خرداد را ندارند، مقصدهای دیگری هم در جای جای پایتخت وجود دارد.

یکی از آنها، بازار طلا فروشی پاساژ قائم در تجریش است. جایی که یک طبقه، به طلا فروشان اختصاص دارد و هر روز، روزگار شلوغی را سپری می کند، چرا که همه کسانی که برای خرید اجناس دیگر به قائم می آیند، گشتی هم در طبقه بزرگ طلا فروشی های آنجا می زنند تا هم از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و هم اگر چیزی نظرشان را جلب کرد، برای خرید برنامه ریزی کنند.

طلا فروشی های قائم در چند سال اخیر، به فهرست اولویت های طلا گردی پایتخت نشینان اضافه شده است و طیف های مختلف جامعه، با هر نوع توان مالی، معمولا نیم نگاهی به این طبقه دارند.

البته افرادی که در غرب تهران ساکن هستند، یکی از مقصدهای طلا و جواهر خود را در طبقه طلا فروش های میلاد نور در نزدیکی میدان صنعت شهرک غرب جستجو می کنند. جایی که در شش طبقه این بازار،  اجناس مختلف از برندهای گوناگون در دسترس بوده و به خصوص در ایام تغییر فصل، با off های وسوسه کننده ای همراه می شود.

t18
(تصویر طلا فروشی های میلاد نور شهرک غرب)

طلا و جواهر فروشی های میلاد نور، برای خاص پسندها و حتی سخت پسندها، مقصد خوبیست. حداقل فایده ای که دارد، شناخت مدل های جدید بوده که همواره برای عاشقان مد و لباس، الهام بخش است. بسیارند کسانی که از طرح های طلا و جواهر فروشی های خاص پایتخت و دیگر مراکز استان ها برای الهام گرفتن استفاده می کنند.

خرید طلا و جواهر، همچون خرید و فروش فرش، نیاز به دانش دارد و همراهی کار بلدها و با تجربه ها با نسل جوان را نیازمند است.

t19
(تصویر مجتمع طلا و جواهر الماس خیابان کریمخان تهران)

روزهای پایانی سال برای خیابان کریمخان، گرم تر از دیگر ایام سال است. تنوع قیمت و طرح ها در این منطقه طلا فروشی تهران، سبب شده تا ساکنان مناطق مرکزی پایتخت،‌ از این مراکز برای خرید و فروش فلزات گران بها استفاده کنند.

البته، اوضاع در خیابان نجات الهی که پایتخت صنایع دستی ایران به شمار می رود و کمی پایین تر از راسته طلا فروش های کریمخان است، همچنان سرد و بی روح بوده و امیدواریم رونق طلا فروشی های کریمخان، به صنایع دستی فروش های نجات الهی هم سرایت کند.

t1
(تصویر نقشه کریمخان و خیابان نجات الهی که بورس طلا و صنایع دستی تهران است)

البته در مناطق دیگری از شهر همچون فردوسی، ستارخان، پاساژهای لوکس نیاوران و زعفرانیه (پالادیوم)، صادقیه (تیراژه و گلدیس) و برخی از پاساژ های رسالت و تهرانپارس نیز، می توان پاتوق های عاشقان طلا و جواهر را پیدا کرد که با توجه به بضاعت مالی خود، به خرید و فروش طلا و جواهر اقدام می کنند.

به هر حال، علاوه بر بازارها و راسته های طلا فروشی مطرح قدیم و جدید در تهران، بعضی مغازه ها هم هستند که مشتریان پر و پا قرص و بعضاً ثابتی دارد که در ادامه به ۹ مورد آن اشاره می کنیم و در آینده نیز به شمار دیگری خواهیم پرداخت.

جواهری عبدالهی

جواهری عبدالهی با موقعیت استثنایی در اقدسیه و تجریش تهران، به عنوان بهترین جواهری تهران شناخته می‌شود. با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت جواهرات، ما در این مسیر به عنوان پیشتازان جواهرسازی تلاش کرده‌ایم. هدف ما از ابتدا تاکنون ساخت و فروش جواهراتی مدرن و کلاسیک با طراحی‌های خاص و مناسب هر سلیقه بوده است.

جهت مشاهده بهترین جواهرات در انواع انگشتر جواهر، انگشتر الماس، انگشتر برلیان، انگشتر زمرد، گردنبند جواهر، دستبند جواهر، حلقه جواهر، گوشواره جواهر، آویز جواهر، سرویس جواهر و جواهرات مردانه وارد فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی شوید. فروشگاه آنلاین جواهری عبدالهی، برای شما بهترین مکان برای مشاهده جواهرات با کیفیت و لوکس است.

جواهری عبدالهی با دو شعب خود در مناطق تجریش و اقدسیه تهران حضور دارد. شعب تجریش در ارگ تجاری واقع شده است و همچنین شعب اقدسیه در خیابان موحد دانش، مجتمع دنیای جواهر برای خرید حضوری قرار دارد. ما با افتخار خدمات خرید جواهر را برای شما در این دو مکان فراهم آورده‌ایم.

گالری گوهر بین

یکی از نام های مطرح طلا فروشی در پایتخت است که سابقه زیادی هم در کارنامه داشته و برای قدیمی های طلا و جواهر تهران، برندی شناخته شده به شمار می رود. اگر گذرتان به طلا فروشی گوهر بین در خیابان ولیعصر بیافتد، همواره یک یا دو نگهبان را مشاهده خواهید کرد که بعضاً مسلح، روبروی این طلا فروشی در حال گشت زنی هستند.

t3
(تصویر فضای داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی گوهر بین در خیابان ولیعصر)

این طلا فروشی خرید و فروش سکه ندارد و بعضاً برای بازدید از آن، وقت قبلی نیاز است. به نظر می رسد سیستم امنیتی و حفاظتی گوهر بین به واسطه موقعیت مکانی آن که در نبش خیابان ولیعصر قرار دارد، خاص تر از بقیه طلا فروشی های پایتخت باشد. طلا فروشی گوهر بین، به کامران گوهر بین، یکی از جواهرشناس های مطرح پایتخت تعلق دارد.

گوهر بین، همان طور که از نامش پیداست، گوهر شناس است. گوهر گری و گوهر شناسی، مشخصه خاندان گوهر بین است که بیش  از ۱۰۰ سال قدمت دارد و طلا و جواهر، خصیصه این خاندان همچون مظفریان ها و جواهریان ها و زمردیان ها به شمار می رود.

بنابراین جای تعجب نیست که کسب و کار طلا و جواهر فروشی گوهر بین، مقصد طلا باز های خاص تهران باشد که قصد دارند جدید ترین مدل ها و طرح ها را در مکانی خاص، مشاهده و خرید کنند.

t4
(تصویر شعبه های گوهر بین در خیابان ولیعصر و خیابان نیاوران تهران)

جد بزرگ آقای گوهر بین، مهدی جواهری نام دارد که از گوهر شناسان بزرگ عصر خود بود. او، در رونق کسب و کار گوهر شناسی و ارتقای این صنعت در ایران نقش بسزایی ایفا کرده است و راه او را نیز فرزندانش اکنون دنبال می کنند. کاروانسرای جواهری در بازارچه قوام الدوله تهران، از جمله یادگارهای مرحوم جواهری است.

جالب است که بدانید شادروان محمود گوهر بین که پدر آقای کامران گوهر بین (صاحب کنونی گوهر بین) هستند، یکی از اساتید به نام طلا و جواهر سازی کشور بوده و از کارهای هنرمندانه او، نمونه هایی در موزه جواهرات ملی سلطنتی کشور (خیابان فردوسی) نگهداری می شود.

گوهر بین امروزی، کسب و کار خود را از لاله زار آغاز کرد و سپس به خیابان طالقانی رفت و کارگاه مستقل طلا و جواهر سازی را راه اندازی نمود. تحصیل در موسسه جواهر شناسی آمریکا (GLA)، بخشی از فعالیت های علمی آقای گوهر بین را تشکیل داده است که زمینه تاسیس گالری گوهربین در خیابان ولیعصر تهران شد. وی ۸ سال، ریاست اتحادیه طلا و جواهر فروشی های تهران را بر عهده داشت که اکنون در اختیار کشتی آرای است.

گوهر بین در این سایت، برخی از نمونه کارهای خود را معرفی کرده است.

t2
(تصویر ایندکس پرتال طلا و جواهر فروشی گوهر بین)

کیا گالری دزاشیب

کیا گالری دزاشیب، یکی از معروف های طلا و جواهر در پایتخت است که پاتوق پولدارهای شمال شهر محسوب می شود. خیابان احتشامیه تهران، مغازه های معروف زیادی دارد که گالری دزاشیب، یکی از آن ها است. گروه کیا، علاوه بر طلا و جواهر، در زمینه های دیگری همچون محصولات کودکان، فعالیت دارد و در صورتی که به پرتال آن مراجعه کنید، بخشی از فعالیت های این مجموعه موفق را مشاهده خواهید کرد.

t7
(تصویر کیا گالری و یکی از طرح های جدید آن)

از چند سال پیش تا کنون، تیم بسکتبال زنان گروه تجاری کیا در راستای فعالیت های ورزشی و تبلیغاتی این مجموعه، وارد دنیای ورزش کشورمان شد که حرکت جالب توجهی به شمار می رود.

پرتال این گالری را در این آدرس مشاهده کنید.

k5
(تصویر ایندکس پرتال کیا گالری)

کیا گالری را می توانید در اینستاگرام هم دنبال کنید که در این نشانی قرار دارد که بیش از ۴۹۰ هزار مخاطب آن را فالوو می کنند. به نظر می رسد که این صفحه، از جمله پر بیننده ترین صفحات معرفی طلا و جواهر در اینستاگرام ایرانیان باشد.

k6
(تصویر اینستاگرام کیا گالری)

در تصویر زیر، شماری از طرح های کیا گالری را مشاهده می کنید.

t8

برای مراجعه به این طلا فروشی  مطرح تهران، از نقشه زیر استفاده کنید.

t9
(نقشه کیا گالری- از طریق خیابان پاسداران تهران می توان به کیا گالری رفت)

حلقه، گوشواره، دستبند های خاص مردانه و زنانه و هم چنین انواع ساعت در طیف های مختلف از نظر قیمت و طرح، در گالری کیا و در شعب مختلفش در تهران قابل مشاهده و سفارش است.

شعبه نیاوران: نیاوران. خیابان دزاشیب. خیابان عمار. مجتمع تجارى کیمیا، ٢۶٨۵١٧٨٠-٠٢١

شعبه پاسداران: پاسداران, خیابان نیستان سوم, خیابان راستوان, بالاتر از میدان احتشامیه, مرکز خرید احتشامیه، ٢٢٧٧۴٣٩٨-٠٢١

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، بلوار فرحزادى, خیابان حافظى, نبش خیابان فخار مقدم, پاساژ آرن, ٢٢٣٨٢٨٨٧-٠٢١

شعبه فرشته: خیابان فیاضى (فرشته), مرکز خرید مریم، ٢٢٠۵٧٩١١

مظفریان

بیش از یک و نیم قرن است که نام مظفریان بر پیشانی صنعت طلا و جواهر ایران می درخشد و از معروف ترین های صنعت طلا و جواهر سازی در کشور به شمار می رود. منوچهر مظفریان همچون کامران گوهر بین، قدر کار پدر را دانسته و از سال ۱۳۶۰ هجری شمسی در این عرصه فعالیت دارد و فوت و فن این کار را در بازار بزرگ تهران آموخت.

بزرگ ترین نمایشگاه مظفریان در لاله زار تهران، سال ها توسط منوچهر اداره می شد و از سال ۶۱، برترین های خود را در کلکسیون طلا و جواهرات مظفریان در هتل هیلتون تهران (استقلال کنونی)، در معرض دید مسافران بین المللی تهران قرار داده است.

t11
(تصویر کلکسیون گردن بندی های پارتیه مظفریان)

اکنون محمد رضا و محمد علی مظفریان، گوهر شناس های مطرحی هستند که راه و روش پدر را دنبال کرده اند. پارتیه مظفریان، نام جدید این برند معروف و مطرح عرصه طلا و جواهر پایتخت است که از سال ۱۳۹۲ هجری شمسی پدیدار شد.

پارتیه مظفریان را می توانید در نشانی اینترنتی به این آدرس دنبال کنید.

t10
(تصویر طرح های انگشتر جدید پارتیه مظفریان)

به هر حال پارتیه مظفریان، برای سخت پسندها و علاقمندان به طرح های جدید و البته با قیمت های خاص، یکی از مقصدهای طلا گردی در تهران است که مخاطبان خاص خود را دارد.

گالری سیاوش مظفریان

نام دیگری که از دنیای طلا و جواهر پایتخت می توان گفت، باز هم به مظفریان باز می گردد.

برای میردامادگردهای تهران، گالری طلا و جواهر سیاوش مظفریان، یکی از مقصدهای خرید سخت پسندها در شمال پایتخت به شمار می رود. . مظفریان، هم چون گوهربین ها و زمردیان، از جمله طلا و جواهر شناس های معروف تهران بوده که سابقه فعالیت آنها، بیش از نیم قرن است.

t12
(تصویر سیاوش مظفریان)

گالری سیاوش مظفریان را با ۷۴ هزار مخاطب در این نشانی اینستاگرامی دنبال کنید. پرتال این گالری معروف طلا و جواهرات را نیز در این نشانی مشاهده کنید.

طبق اطلاعاتی که در این پرتال ارائه شده است، فعالیت خاندان مظفریان در عرصه طلا و جواهرات، به خاندان زندیه در ۳۰۰ سال پیش باز می گردد و این کسب و کار، در این خاندان موروثی شده است و سابقه بسیاری دارد. به همین خاطر، برند مظفریان در عرصه صنعت طلا و جواهر سازی ایران، نامی معتبر و شناخته شده به شمار می رود.

یکی از دلایل موفقیت و تداوم شهرت این برند معروف طلا و جواهر سازی را می توان به تجارب خانوادگی و همچنین الگوهای فناورانه در طراحی و ساخت طلا و جواهرات دانست که این برند را کمی با همقطارانش، متفاوت می کند.

گالری سیاوش مظفریان در بلوار میرداماد، بالای میدان مادر قرار دارد.

گالری جواهریان

گالری  جواهریان، یکی دیگر از نام های سرشناس طلا و جواهر سازی در ایران است. قرن هجدهم میلادی مصادف بود با روی کار آمدن سلسله قاجار در ایران و تغییر پایتخت از شیراز به تهران. در زمان دومین پادشاه قاجار ( فتحعلی شاه) از کلیه صنعتگران و هنرمندان شاغل در شیراز دعوت شد تا به تهران نقل مکان نمایند.

حاج محمدحسن جواهری که مشهورترین جواهری شیراز بود نیز کارخانه و فروشگاه خود را به تهران منتقل نمود. پس از وی فرزندانش به این صنعت ادامه دادند که میرزاعبدالله جد پدری ما نیز از جمله آنها بود. پسران ایشان حاج عبدالرحمان و حاج عبدالصالح و آقای مهندس علی اصغر با استفاده از تکنولوژی و ابزار جدید اقدام به تاسیس مجموعه ای از کارگاه های تراش سنگ و طلاسازی و مرصع کاری نمودند.

محصولات آن در بازارتهران و سراسر شهرستان های بزرگ شناخته شده و مورد توجه بود. در سال ۱۹۷۰ میلادی فرزند حاج عبدالصالح (عبدالحسین جواهریان) پس از اتمام تحصیلات عالیه در اروپا به ایران بازگشت و با پدر در ادامه این صنعت همکاری خود را آغاز کرد.

در سال ۱۹۸۸ میلادی آنها به همراه دختران آقای عبدالحسین جواهریان به نام های ستاره و سپیده جواهریان که دارای مدرک جواهرشناسی از موسسه جی-آی-ای آمریکا می باشند با افتتاح شعبه جدیدی در میدان آرژانتین فصلی جدید را در زمینه تشخیص سنگ های گرانبها و طراحی و ساخت مدرن ترین جواهرات آغاز نمودند.

پرتال گالری جواهریان را در این نشانی دنبال کنید.

t13
(تصویر ایندکس گالری جواهریان)

گالری علی دایی

t14
(تصویر علی دایی و همسرش در گالری طلا و جواهرات نور)

گالری طلا و جواهر فروشی  علی دایی را باید یکی از معروف های تهران در چند سال اخیر دانست که به واسطه حضور پر افتخار ترین فوتبالیست آسیا، در کانون توجه رسانه ها و فعالان طلا و جواهر شمال پایتخت قرار گرفته است.

این گالری، توسط همسر ایشان ، مونا فرخ آذری هدایت می شود که اتفاقاً طراحی این گالری و انتخاب محصولات و سنگ های قیمتی نیز توسط ایشان انجام شده است. گالری نور، یکی از کسب و کارهای علی دایی در کنار رستوران و محصولات ورزشی به شمار می رود.

گالری نور علی دایی در منطقه الهیه تهران قرار داد و به نظر می رسد، با توجه به محصولاتی که در آنجا در معرض فروش مشکل پسندان و پول دار های تهرانی قرار گرفته، سرمایه زیادی توسط این شخصیت ورزشی در عرصه طلا و جواهر اختصاص یافته است.

داستان جواهرات کشتی آرای

یکی دیگر از گالری های طلا و جواهر معروف مشکل پسندهای تهرانی، گالری جواهرات کشتی آرای است که به رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهرات استان تهران تعلق دارد.

t15
تصویر ایندکس پرتال جواهر فروشی کشتی آرای)

سایت این گالری را در این آدرس دنبال کنید.

محمد کشتی آرای، متولید ۱۳۲۹ در اصفهان است و با توجه به اینکه در زمینه حسابداری تحصیل کرده، اما ذوق و علاقه اش به طلا و جواهرات، وی را به این عرصه کشاند.

وی از ۱۲ سالگی در بازار اصفهان به زرگری پرداخت و به تدریج علاقه اش به حرفه زرگری بیشتر شد به شکلی که با اتمام تحصیلات میزان علاقه وی شدت گرفت. وی زیر نظر اساتیدی چون حیدر زنگنه و حسن ارسطو در اصفهان به زرگری و جواهرسازی پرداخت.

ایشان با یکی از مهم ترین مقاطع زندگی اش هم زمان شد و آن آغاز فعالیت در کارخانه تازه تاسیس آقایان محمد طلاکار، مهدی دلیلی و منصور زاهدی بود. یکی از کارخانه های بزرگی که به شکل پیشرفته در ایران تاسیس شد، کارخانه سپاهان اصفهان بود که ایشان در آن مقطع، فعالیت خود را در آنجا ادامه داد.

در همین ایام برای گذراندن دوره کامل و تخصصی ماشین های طلاسازی عازم ایتالیا شد که تجربه ها و دستاوردهای علمی بسیار ارزشمندی برایش به ارمغان آورد. در این سال ها بود که در کنکور سال ۱۳۴۹ دانشگاه پذیرفته و ناگزیر اصفهان را ترک و عازم تهران شد.

وی در سال ۱۳۵۴ نخستین مدرک دانشگاهی خود را در رشته حسابداری و حسابرسی صنعتی اخذ کرد و در سال ۱۳۶۷ در کنکور ورودی دانشگاه آزاد شرکت نمود و به قبولی در رشته مدیریت بازرگانی در مقطع فوق لیسانس منجر شد.

روال در طول دهه هفتاد هم ادامه یافت و در تمام کنفرانس ها و دوره های تخصصی که به حوزه طلا و جواهر یا مدیریت و صنایع مرتبط بود، شرکت کرده و مدارک آن ها را اخذ می کرد. در تهران، آقایان حاج محمود عشاقی سپس معرفت پور از اساتید وی بودند که سالهای متمادی افتخار همکاری با عزیزان را داشته و دارد.

t16
(تصویر محمد کشتی آرای- صاحب مجموعه گالری های کشتی آرای تهران)

پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس که اواسط دهه پنجاه رقم خورد فعالیت جدیدتری را در قالب همکاری با شرکت ایران زر به عنوان فروشنده محصولات این شرکت دنبال کرد. این فعالیت ها به تدریج گسترده تر شد و روابط تجاری خود را با شهرهای شمالی خراسان و حتی برخی شهرهای جنوبی کشور شکل و گسترش داد و این نقطه عطفی در روال کاری وی بود.

طلا
(جدید ترین طرح های طلا و جواهرات کشتی آرای در تهران)

زیرا از این طریق موفق شد با سلیقه ها و علاقه های بومی شهرها و نقاط مختلف ایران در عرصه طلاو جواهر آشنا شود و در این زمینه اطلاعاتی کسب کند که از این رهگذر ارتباطات زیادی با همکاران مختلف صنعتی در سراسر کشور پیدا کرد و همه این مسائل در کنار هم پیشرفت روز افزون و گسترش فعالیت هایش کمک کرد و شاید مهمترین مسئله که به کسب بالاترین رأی و انتخاب وی به عنوان رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور منجر شد ، همین ارتباطات گسترده و پرسابقه بود .

به هر حال، مشاهده کلکسیون طلا و جواهرات گالری متعلق به رئیس این صنف هم خالی از لطف نیست که اگر فرصت کردید، در پاییزگردی های آخر هفته ای، وقتی به این موضوع اختصاص دهید.

مخصوصاً علاقمندان ساخت طلا و جواهر که احتمال بتوانند با طرح های جذابی آشنا شده و الهام های قیمتی بگیرند.

گالری طلا و جواهرات زمردیان

آخرین گالری که در گزارش امروز معرفی میکنیم، گالری طلا و جواهرات زمردیان است. زمردیانی ها، مانند گوهر بین ها، جواهریان ها، جواهری ها، مظفریان ها، از جمله معروف های تهران و از قدیمی ها محسوب می شوند. این گالری را می توان در نبش خیابان فرشته تهران مشاهده کرد.

سایت اینترنتی برای این گالری در دسترس نیست.

امیدواریم این گزارش، برای علاقمندان به آشنایی با طلا و جواهر فروشی های معروف تهران، حداقل آشنایی لازم را فراهم کرده باشد. همچنین شاید بد نباشد اشاره کنیم که در سال های اخیر، جوانان موفق و فعالی وارد این صنعت شده اند و با ایده های نوین و طراحی های جذاب خود سعی در جلب توجه مشتریان ویژه‌تری را دارند که از جمله می توان به نام های آشنایی همچون کیا گالری یا گالری پرسته اشاره کرد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۹ نظر

ورود

  • میثم آذر ۶, ۱۳۹۵

    باز هم یک گزارش عالی وسوسه کننده 🙂
    گوهر بین واقعا تک است. طرح هاش خیلی ژرونالیه

  • راحله آذر ۶, ۱۳۹۵

    کیا گالری خیلی طرح های خوبی داره
    دستبندهاش محشره . با اجازه share کردم
    مرسی

  • یگی ایرانی آذر ۶, ۱۳۹۵

    OMG
    گالری علی دایی و همسرش؟
    این گزارش رو دوست داشتم. مرسی

  • آرین آذر ۶, ۱۳۹۵

    کاش گالری علی دایی سایت داشت

  • سامان آذر ۶, ۱۳۹۵

    میثم به نظر من مظفریان نیاوران بهتره. البته اون حلقه تو که جای خود داره 🙂

  • فرشته آذر ۷, ۱۳۹۵

    به نظرم کارهای طلای سرمه یا sermehgold . خیلی شیکتر و از نظر قیمتی مناسب تر از کیا هستند . دو تا شعبه هم دارند و قدیمی هستند ، تولید کننده هستند به خیلی فروشگاها هم خودشون کار پخش میکنند .

  • ali تیر ۳۰, ۱۳۹۷

    لطفا گالری ساعتچی رو هم اضافه کنید که از همه اینا معروفتر و قدیمی تره
    saatchico.com

  • احمد مرداد ۳, ۱۳۹۷

    سلام در بین این اسامی بزرگ واقعا نام ساعتچی بدجور خالی بود من مشتری این برند هستم و قیمت عالی و طرح عالی تری دارد لطفا به روز رسانی کنید مطلبتان را ممنون SAATCHICO.COM

  • امرالدیان مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

    طلا و‌ جواهر فروشی فقققققط زمردیان

  • علیرضا مهر ۸, ۱۳۹۷

    به نظر من باید نام برند ساعتچی هم که یکی از قدیمی ترین هاست رو اضافه کنید ، سایتشون هم به تازگی شروع به کار کرده . واقعا طراحی شیک و بسته بندی فوق العاده ای دارند

  • زهرا آذر ۲, ۱۳۹۷

    سلام شما میتوانید با بازدید از سایت طلاکار اطلاعات کافی درزمینه بازار طلا کسب کنید این سایت اولین سایت آموزش تخصصی و حرفه ای بازار طلا در ایران میباشد ک گروه طلاکار سعی کرده دانش خود را دراختیار مخاطب خود قرار دهد شما میتونید با مراجعه ب گوگل وسرچ سایت طلاکار وارد سایت بشید.و محصولات آموزشی مورد علاقه خود را خریداری کنید که میتونید با پرداخت وجه دانلود کنید یا به صورت لوح فشرده به آدرس شما ارسال شود
    Talakar.com

  • بهار دی ۱۲, ۱۳۹۷

    توضیحات بسیار کامل و سلیس
    ممنون

  • واحه اسفند ۱۱, ۱۳۹۷

    آوردن اسم کیاگالری بین جواهرفروش ها یکمی عجیب بود ؛ به نظرم بهتر می بود کیاگالری رو بین طلاسازها و طلافروشهای اسپرت بررسی کنید، مبحث جواهر و طلا کمی متفاوته .
    در عوض گالری ساعتچی گزینه ی مناسب برای حضور در بین جواهرفروشان پایتخت می تونست باشه.
    موفق باشید.

  • محمد رضا مهر ۱۸, ۱۳۹۸

    واقعا جای گالری طلای ساعتچی که هم تولید کننده قدیمی است و هم سایت معتبری هم داره تو برندهایی که نام بردید خالی بود.

  • صابر اسفند ۱۳, ۱۳۹۸

    سلام.با عرض خسته نباشید و سپاس از این سایت خوبتون
    مردم تهران بیشتر و اولویتشون برای خرید طلا کدوم خیابان یا بازار و منطقه هستش باتشکر.

  • مهناز بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    با این قیمتا دیگه نمیشه طلا و جواهر خرید. نهایتا ست نقره بشه خرید ??
    اینجا هم چند تا طلا و جواهر فروشی خوب گذاشته با عکس نمونه کاراش. خواستید ببینید https://bazmineh.com/marketplace/44

  • اسما اسفند ۵, ۱۴۰۰

    سلام میشه کمکم بکنید مریضم کم خونی دارم چشام ضعیفه خیلی درد میکنه آلرژی دارم توروخدا کمکم کنیدپدرم نمیتونه کار کنه دیسک کمرم داره ۶۱.۶۲سالشه مادرم چشاش آب سیاه داره ناراحتی قلبی داره بقرآن راستشو میگم الان میخوام برم دکتر چش پزشکی باید عینکمو هم عوض بکنم حدودا ۷۰۰.۸۰۰ لازم دارم توروخدا کمکم این شماره کارتمه ۶۰۳۷۷۰۱۵۳۲۱۴۶۷۲۴لطفا کمکم بکنید خدا ازتون رضا میشه?

  • النا آذر ۲۵, ۱۴۰۲

    من جدیدا با ی سایتی آشنا شدم به نام طلاسی فک کنم اولین سایتی هست که شروع قیمت طلاهاش از ۵۰هزار تومانه