عجیب ترین شیرینی های جهان که افتضاح به نظر می رسند

عجیب ترین شیرینی های جهان که افتضاح به نظر می رسند

در ادامه تعدادی از عجیب ترین خوراکی های دنیا را برایتان معرفی کرده ایم که به نظر ما بسیار بد و تهوع آور هستند، اما از نظر مردمان کشوری که در آن تولید می شود، بسیار هم عالی به نظر می رسند و محبوبیت زیادی هم دارند.

مثلا تصور کنید جیرجیرک خشک شده را در لایه ای از شکلات عرضه می کنند، یا کیت کت را با طعم گیاه بسیار تند و بدمزه واسابی تولید می کنند. برای آشنائی با این خوراکی ها در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

سالمیاکی فقط به این دلیل که شیرینی محسوب می شود، دلیل نمی شود که شیرین هم باشد. مردم اسکاندیناوی، salmiakki را بسیار دوست دارند؛ شیرین بیان سیاه نمکی. این خوراکی در دو حالت سفت و نرم به فروش می رسد و به همراه بستنی یا سودا مصرف می شود.
سالمیاکی
فقط به این دلیل که شیرینی محسوب می شود، دلیل نمی شود که شیرین هم باشد. مردم اسکاندیناوی، salmiakki را بسیار دوست دارند؛ شیرین بیان سیاه نمکی. این خوراکی در دو حالت سفت و نرم به فروش می رسد و به همراه بستنی یا سودا مصرف می شود.
چوب مُشک این شیرینی شکری صورتی رنگ در استرالیا و نیوزیلند محبوبیت بسیار زیادی دارد و طعمی همانند مُشک، با همان بوی تند دارد.
چوب مُشک
این شیرینی شکری صورتی رنگ در استرالیا و نیوزیلند محبوبیت بسیار زیادی دارد و طعمی همانند مُشک، با همان بوی تند دارد.
بامبا بامبا شبیه صورتک های پنیری است اما شور یا تند نیستند، بلکه مزه ای شبیه کره بادام زمینی دارد.
بامبا
بامبا شبیه صورتک های پنیری است اما شور یا تند نیستند، بلکه مزه ای شبیه کره بادام زمینی دارد.
غذای زامبی این خوراکیِ فصلی، توسط کمپانی Necco فقط برای هالووین تولید می شود و درون شیرینی های که به شکل اعضای بریده شده بدن هستند، مملو از کارامل قرمز به شکل خون است.
غذای زامبی
این خوراکیِ فصلی، توسط کمپانی Necco فقط برای هالووین تولید می شود و درون شیرینی های که به شکل اعضای بریده شده بدن هستند، مملو از کارامل قرمز به شکل خون است.
کیت کت واسابی کیت کت در گوشه و کنار جهان طعم های گوناگونی دارد از جمله می توان به شکلات سفید، توت فرنگی، دارچین، چای سبز و حتی واسابی اشاره کرد. اگر دوست دارید شکلات طعم تند و تیزی داشته باشد می توانید از این کیت کت ها بخرید.
کیت کت واسابی
کیت کت در گوشه و کنار جهان طعم های گوناگونی دارد از جمله می توان به شکلات سفید، توت فرنگی، دارچین، چای سبز و حتی واسابی اشاره کرد. اگر دوست دارید شکلات طعم تند و تیزی داشته باشد می توانید از این کیت کت ها بخرید.
پاستیل های کرم شبتاب برخی عادت دارند با غذای خود بازی می کنند، شاید یکی از خوراکی هایی که بتواند راحت با آن بازی کنند، پاستیل هایی باشد که وقتی با انبر آنها را فشار می دهید، همانند کرم شبتاب می درخشند.
پاستیل های کرم شبتاب
برخی عادت دارند با غذای خود بازی می کنند، شاید یکی از خوراکی هایی که بتواند راحت با آن بازی کنند، پاستیل هایی باشد که وقتی با انبر آنها را فشار می دهید، همانند کرم شبتاب می درخشند.
سالساقتی اگر دوست دارید که شام و دسر را به طور همزمان میل کنید، شاید این خوراکی مکزیکی بتواند به شما کمک کند. این خوراکی های باریک با طعم میوه هستند که سطحشان مملو از پودر چیلی است.
سالساقتی
اگر دوست دارید که شام و دسر را به طور همزمان میل کنید، شاید این خوراکی مکزیکی بتواند به شما کمک کند. این خوراکی های باریک با طعم میوه هستند که سطحشان مملو از پودر چیلی است.
شکلات با طعم چیپس پنیر و پیاز کارخانه چیپس سازی ایرلند به نام تایتو، نوعی شکلات عجیب با طعمی شبیه چیپس پنیر و پیاز تولید کرده که در میان مردم محبوبیت ویژه ای یافته است.
شکلات با طعم چیپس پنیر و پیاز
کارخانه چیپس سازی ایرلند به نام تایتو، نوعی شکلات عجیب با طعمی شبیه چیپس پنیر و پیاز تولید کرده که در میان مردم محبوبیت ویژه ای یافته است.
شیرینی Durian این شیرینی بو و طعمی تند دارد به طوری که در برخی از مکان های عمومی مصرف آن ممنوع است. این شکلات ها در جنوب شرقی آسیا محبوبیت زیادی دارند.
شیرینی Durian
این شیرینی بو و طعمی تند دارد به طوری که در برخی از مکان های عمومی مصرف آن ممنوع است. این شکلات ها در جنوب شرقی آسیا محبوبیت زیادی دارند.
حشرات شکلاتی در برخی از کشورها خوردن حشراتی همانند جیرجیرک که در لایه ای از شکلات غلتانده شده اند، محبوبیت زیادی دارد.
حشرات شکلاتی
در برخی از کشورها خوردن حشراتی همانند جیرجیرک که در لایه ای از شکلات غلتانده شده اند، محبوبیت زیادی دارد.
دانه های برتی بات شکلات های پاستیلی با طعم های عجیبی همانند استفراغ که در هری پاتر وجود داشت، اکنون در دنیای واقعی نیز وجود دارد.
دانه های برتی بات
شکلات های پاستیلی با طعم های عجیبی همانند استفراغ که در هری پاتر وجود داشت، اکنون در دنیای واقعی نیز وجود دارد.

منبع: cntraveler
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود