با زوجی آشنا شوید که پس از ۷۰ سال زندگی مشترک اقدام به گرفتن عکس عروسی کرده اند

با زوجی آشنا شوید که پس از ۷۰ سال زندگی مشترک اقدام به گرفتن عکس عروسی کرده اند

وقتی فریس ۹۰ ساله و مارگارت ۸۹ ساله در سال ۱۹۴۶ میلادی با هم ازدواج کردند، هیچ کسی در آنجا دوربین نداشته که از این لحظات زیبا و ارزشمند عکاسی کند.

آنها طی یک مراسم کوتاه ۱۵ دقیقه ای به عقد یکدیگر درآمده و زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. اکنون پس از گذشت ۷۰ سال از زمان عقدشان، این زوج دوست داشتنی تصمیم گرفته اند تا عکس عروسی گرفته و پایداری وصلت خود را به تصویر بکشند.

عکاس آنها، هنرمندی به نام «لارا کارتر» است و در این رابطه بیان داشته: «من عاشق عکاسی از این زوج هستم. آنها امسال هفتادمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفته اند و برای من افتخاری بزرگی است که می توانم این رویداد زیبا را به ثبت برسانم. ۷۰ سال زندگی مشترک جزو تحسین برانگیزترین کارهایی است که در این زمانه می توان دید.»

1

وی همچنین اضافه کرده که: «من بسیار شگفت زده و خوشحال شدم وقتی تصاویر این مراسم در شبکه های اجتماعی منتشر و بین کاربران سراسر جهان دست به دست می شد. این زوج واقعا دوست داشتنی هستند.»

ایده عکس عروسی را یکی از نوه های این زوج به نام آماندا کلکلی مطرح کرده و از آنها خواسته تا عکس هایی که هرگز نتوانسته اند داشته باشند را اکنون گرفته و ثبت کنند.

1

مارگارت در رابطه با نداشتن عکس عروسی گفته که در آن زمان، هیچ کدام از مهمان های آنها دوربین نداشته تا از مراسم عروسی عکاسی کند. وی در مورد عکس های جدیدشان هم بیان داشته که: «خوشحالی و مهربانی عکاس به ما حس راحت بودن داد به طوری که با داشتن ۹۰ و ۸۹ سال سن، توانستیم اینگونه لباس پوشیده و ژست بگیریم.»

منبع: telegraph
بدون نظر

ورود