با رژیم غذائی روزانه هیلاری داف آشنا شوید

با رژیم غذائی روزانه هیلاری داف آشنا شوید

هیلاری داف که یکی از هنرپیشه های مشهور هالیوود محسوب می شود به نوشیدن شیر گاو علاقه فراوانی داشته و برای صبحانه جو دو سر، تُست یا شِیک می خورد. در ادامه نیز می توانید با محبوب ترین غذاهای این هنرمند و رژیم غذایی اش که منجر به داشتن اندام خوب و بدن سالم وی شده، آشنا شوید.

صبحانه

هیلاری داف روز خود را با خوردن نان تست، جودوسر یا شیک آغاز می کند. البته هیچ کدام از آنها را خالی صرف نمی کند، بلکه گزینه های دیگری نیز به آنها می افزاید تا علاوه بر خوش طعم تر شدن، ویتامین و خواص بیشتری هم داشته باشند.

به طور مثال، جودوسر را با کره بادام (برای پروتئین آن) و کشمش طلایی و شیره افرا صرف می کند تا شیرین تر و مقوی تر بشود.

تُست را نیز به همراه سفیده تخم مرغ و پنیر یا با آووکادو و گوجه فرنگی میل می کند. همچنین، به جای استفاده از نان سفید، از نان قهوه ای با دانه های خوراکی استفاده می کند که پروتئین، فیبر و ویتامین های B و C دارند.

هیلاری داف، شِیک را به دو مدل درست می کند: یک نوشیدنی سبز که مخلوطی از اسفناج، کاهو، کرفس، گشنیز، گلابی، سیب و نصف یک موز است و آب لیمو ترش هم در آن چکانده شده. یا نوشیدنی پروتئینی که حاوی پودر پروتئین، بلوبری، یخ، شیر بادام و شیر گاو است.

وی بیان داشته که گاهی ممکن است به منظور اضافه کردن چربی به نوشیدنی خود، از مقداری آووکادو هم استفاده کند.

پودر پروتئینی که استفاده می کند نیز حاوی سفیده تخم مرغ بوده و طعم وانیل دارد.

hilary-duff-and-her-son-for-buying-some-sushi-in-los-angeles_1-w900

ناهار

فرقی نمی کند که داف در خانه باشد یا بیرون، در هر صورت او برای ناهار سالادی می خورد که روی آن مقداری پروتئین گذاشته شده.

او در مورد این پروتئین گفته: «من ترجیح می دهم به جای سینه مرغ، برگر بوقلمون یا فیله ماهی روی سالاد خود داشته باشم.» وی همچنین افزوده: «من سیب زمینی سرخ کرده به همراه سالاد را بسیار دوست دارم و گاهی در رستوران سفارش می دهم.»

شام

داف شام را نیز بیشتر در رستوران صرف می کند اما اگر خانه باشد، به همراه پسر ۴ ساله اش «لوکا» آشپزی خواهد کرد. از جمله غذاهایی که برای وعده شام ترجیح می دهد، می توان به اسکالوپ با سس کاری، استیک کبابی یا آناناس و هلو اشاره کرد.

داف در مورد آناناس گفته: «این میوه خیلی آسان کباب می شود و طعم بسیار خوبی هم دارد.»

hilary-duff-and-dog-w900

غذای مورد علاقه هیلاری داف

وی در مورد سلیقه غذایی خود گفته: «من اهل تگزاس هستم و به همین خاطر دوست دارم استیک را آبدار و نیمه خام بخورم.» اما این مساله برای بقیه چندان خوشایند نیست و به هیچ وجه حاضر نیستم در غذای من شریک شوند.

همچنین وی به سیب زمینی سرخ کرده و پنیر نیز بسیار علاقه دارد.

پرهیز از پاستا

هیلاری داف تقریبا به هیچ عنوان پاستا نمی خورد و در خانه هم درست نمی کند. او اعتقاد دارد به جای کربوهیدرات موجود در پاستا، ترجیح می دهد برنج بخورد. البته برای پسر ۴ ساله خود نودل های کره ای با پنیر پارمسان درست می کند.

یکی از شیرینی های که هیلاری داف به خوبی آن را می پزد، کیک لوبیای سیاه است. او در این باره گفته که: «این کیک به هیچ عنوان مزه لوبیای سیاه نمی دهد اما غنی از فیبر بوده و عاری از گلوتن است. حتی می توانید مقداری آووکادو به آن اضافه کنید و مطمئن باشید که در مزه اش تغییری ایجاد نخواهد کرد.»

منبع: thisisinsider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود