استیکرهایی که لپ‌تاپ را به اثر هنری تبدیل می‌کنند

استیکرهایی که لپ‌تاپ را به اثر هنری تبدیل می‌کنند

دنیای فناوری و تکنولوژی تقریبا سرد و خشک است و اگر قلبا طرفدار این حوزه و رویدادهای آن نباشید، نمی‌توانید چندان با آن ارتباط برقرار نمایید. اما همین دنیای بی‌روح، گاهی جذابیت‌هایی هم دارد و کارشناسان فعال در این زمینه، به دنبال اختراع محصولاتی هستند که چهره‌ای تازه به این فضا بخشیده و موجب زیبایی بیشتر آن بشوند. ازجمله تلاش‌های تحسین‌برانگیز صورت گرفته در این حوزه می‌توان به نخستین قطعه موسیقی ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی اشاره نمود که به همت مهندسان و کارشناسن گوگل محقق گشته است.

اما فارغ از تلاش‌های بزرگ و پرهزینه، کارهای ساده‌ای هم در این رابطه صورت پذیرفته که ظاهرا معمولی هستند اما جذابیت زیادی را برای کاربران رقم می‌زنند. به‌طور مثال، می‌توان به استیکرهای کیبورد اشاره کرد.

برچسب‌هایی که قصد معرفی آن‌ها راداریم برای مک طراحی‌شده‌اند و به‌آسانی به صفحه‌کلید چسبیده و از آن جدا می‌شوند و هیچ اثر مخربی هم از خود بر جای نمی‌گذارند. این برچسب‌ها از وینیل ساخته‌شده‌اند و نقش محافظ صفحه‌کلید را نیز دارند. طرح‌هایی که برای این استیکرها انتخاب‌شده را عموما نقاشی‌های بسیار مشهور در طول تاریخ تشکیل داده‌اند. برخی از نمونه‌های آن‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

2-w600-w900

1-w600-w900

3-w600-w900

5-w600-w900

6-w600-w900

7-w600-w900

8-w600-w900

منبع: boredpanda
۲ نظر

ورود