«موانا» همچنان به پیشتازی خود در باکس آفیس ادامه می دهد

«موانا» همچنان به پیشتازی خود در باکس آفیس ادامه می دهد

شرایط سینماهای آمریکا را می توان به آرامش پیش از طوفانِ اکران فیلم جدید جنگ ستارگان تشبیه کرد. «موانا» انیمشین والت دیزنی همانند دوهفته گذشته، صدر باکس آفیس را تصاحب کرده است. این اثر سینمایی توانست طی هفته گذشته ۱۸.۸ میلیون دلار دیگر بفروشد و میزان درآمد خود را به ۱۴۸ میلیون دلار برساند.

«موانا» در عرصه جهانی نیز موفق ظاهر شده و توانسته درآمد ۲۳۸.۸ میلیون دلاری را برای دیزنی به ارمغان بیاورد؛ هرچند که این رقم در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت، اندکی کمتر است. «میهمانی کریسمسِ اداره» توانسته فروش خود را به ۱۷.۵ میلیون دلار برساند و جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. این فیلم کمدی موفق شده بود در روز جمعه «موانا» را کنار بزند، اما نتوانست به پیشتازی خود ادامه دهد.

به هر حال می توان عملکرد «میهمانی کریسمسِ اداره» را موفقیت آمیز دانست. حضور برخی ستاره ها در این فیلم، به تنهایی توانسته مخاطبان را به خود جذب کند. باید منتظر ماند و عملکرد هفته های آتی این اثر سنمایی را مشاهده نمود، اما در نظر داشته باشید که بودجه فیلم تنها ۴۵ میلیون دلار بوده و با توجه به فروش جهانی ۳۳.۹ میلیون دلاری، می توان سود ده بودن اثر را حتمی در نظر گرفت.

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» با یک پله نزول رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. این فیلم در هفته گذشته ۱۰.۷ میلیون دلار فروش داشته و توانسته درآمد مجموعش را به ۱۹۹.۳ میلیون دلار برساند.

fantastic-beasts-and-where-to-find-them-w700

فیلم علمی-تخیلی «ورود» با فروش هفتگی ۵.۶ میلیون دلار، توانسته جایگاه چهارم را کسب کند و درآمد مجموع خود را به ۸۱.۴ میلیون دلار برساند.

«دکتر استرنج» با درآمد ۴.۶ میلیون دلاری هفتگی و فروش مجموع ۲۲۲.۳ میلیون دلار، به جایگاه پنجمی بسنده کرده است. «متفقین» اثری که حال و هوای جنگ جهانی دوم را روایت می کند، در هفته گذشته ۴ میلیون دلار فروش داشته و با مجموع درآمد ۳۵.۶ میلیون دلار، در رتبه ششم ایستاده است.

«حیوانات شب زی» آخرین ساخته تام فورد که اکنون در ۱۲۶۲ سینما اکران می شود، توانسته فروش هفتگی ۳.۱ میلیون دلاری را تجربه کند. این فیلم اکنون در جایگاه هفتم قرار دارد و فروش مجموع خود را به ۶.۲ میلیون دلار رسانده است.

nocturnal-animals-amy-adams-w700

«منچستر کنار دریا» که امیدوار است بتواند در اسکار موفق ظاهر شود، طی هفته گذشته ۳.۱ میلیون دلار فروش داشته و توانسته جایگاه هشتم باکس آفیس را کسب کند. این فیلم تاکنون ۸.۳ میلیون دلار فروخته است. «ترول ها» نیز مانند سه فیلم قبلی در هفته گذشته فروش ۳.۱ میلیون دلاری را تجربه کرده و با فروش مجموع ۱۴۵.۴ میلیونی، نهمین فیلم باکس آفیس هفته لقب می گیرد.

در رتبه آخر نیز نام فیلم «ستیغ اره ای» به چشم می خورد. ایی اثر سینمایی فروش هفتگی و مجموع ۲.۳ و ۶۰.۸ میلیون دلاری را رقم زده است.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود