گربه زیبایی که به خاطر شرایط خاص به گربه کانگورویی مشهور شده است

گربه زیبایی که به خاطر شرایط خاص به گربه کانگورویی مشهور شده است

گربه ها موجوداتی بسیار بامزه و دوست داشتنی هستند. عده زیادی از انسان ها از آن ها در خانه نگهداری می کنند و خودشان را با این مخلوقات شیرین سرگرم می نمایند. در این مقاله قصد داریم به موردی عجیب و نادر در این رابطه بپردازیم.

گربه ای که ما قصد داریم درباره آن به صحبت بپردازیم، به خاطر از دست دادن دو پای جلو، به گربه کانگورویی معروف شده است. این موجود بامزه ی سفید و قهوه ای رنگ که «ایبِل» نام دارد، در یک تصادف وحشتناک پاهایش را از دست داد و حتی در آستانه مرگ قرار گرفت.

ایبل هنگامی که تنها یک سال داشته، در خیابان بر اثر برخورد با سیم های برق، دچار برق گرفتگی می شود و به این شکل در می آید. صدای ناشی از این اتفاق به قدری زیاد بوده که مردم گمان کرده اند یک بمب منفجر شده است.

pay-swns_kangaroo_cat_01-w700

pay-swns_kangaroo_cat_05-w700

ولتاژ بسیار بالا باعث شده که دم و پاهای جلوی حیوان به شدت دچار سوختگی شوند. دیگر گربه های خیابانی نیز حیوان بی پناه را مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

اما شخصی ۴۹ ساله و مهربان به نام والای سریبُنوراکل، آبل را هفت روز پس از این حادثه پیدا می کند. لازم به ذکر است که این اتفاق در شهر چیانگ مای تایلند رخ داده است.

pay-swns_kangaroo_cat_03-w700

pay-swns_kangaroo_cat_06-w700

وی با نگهداری و مراقبت از حیوان، توانسته سلامتی آن را باز گرداند. ایبل موفق شده بدون دم و پاهای جلو نیز به زندگی اش ادامه دهد. موجود باهوش توانسته بدون داشتن دو پا، بالا و پایین رفتن از پله ها را یاد بگیرد و همانند کانگورو بپرد. به همین دلیل به آن چنین لقبی داده اند.

pay-swns_kangaroo_cat_04-w700

گربه مذکور بسیار چالاک است و می تواند تقریبا تمام کارهایی که گربه های عادی انجام می دهند را تکرار کند. صاحبه آن درباره اش می گوید: “ایبل گربه زیبایی است. او می تواند تمام کارهای هم نوعانش را انجام دهد و به همین دلیل ما نام آن را ایبل گذاشتیم.” در ادامه می توانید ویدیوی این گربه زیبا را تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Nila اسفند ۸, ۱۴۰۲

    حیوون بیچاره…