«سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» پیشتاز بی رقیب باکس آفیس هفته

«سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» پیشتاز بی رقیب باکس آفیس هفته

با یک گزارش دیگر از باکس آفیس در خدمت شما هستیم. فیلم جدید «جنگ ستارگان» توانست این هفته خوش بدرخشد و با اختلاف بسیار زیاد یکه تاز باشد. «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» موفق شد تنها در سه روز نخست اکران ۱۵۵ میلیون دلار بفروشد و به راحتی صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند. این مقدار فراتر از پیش بینی ها بوده و به نظر می رسد آینده ای درخشان در انتظار فیلم مذکور است.

«سرکش» توانست بعد از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، سومین فیلم موفق سال ۲۰۱۶ لقب بگیرد. این اثر سینمایی همچنین دومین آغاز موفق در میان فیلم های جنگ ستارگان را تجربه کرده است. تنها فیلم «جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد» توانسته از محصول جدید موفق تر عمل کند. سرکش همچنین در میان فیلم هایی که در ماه دسامبر اکران شده اند؛ رتبه دوم را به خود اختصاص داده است (از لحاظ فروش.)

البته تفاوت زیادی میان این فیلم و سری قبلی وجود دارد، زیرا «نیرو بر می خیزد» شرایط ویژه ای داشت. به هر حال سری جدید جنگ ستارگان عملکرد خیره کننده ای داشته و قابل اتکا بودن آن را نشان می دهد.

سوال اینجاست که آیا این فیلم می تواند به موفقیت خود ادامه دهد و چه آینده ای در انتظار آن خواهد بود؟ جنگ ستارگان جدید تا به حال نقدها و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده و به نظر می رسد در هفته های آینده نیز به فروش فوق العاده خود ادامه خواهد داد؛ گرچه رقبای دیگری مانند «مسافران» و «کیش یک آدم کش» (Assassin’s Creed) این هفته اکران می شوند، اما تهدیدی جدی برای آن به شمار نمی روند.

به هر حال باید صبر کنیم و عملکرد فیلم در هفته های آتی را ببینیم.

انیمیشن «موانا» که چند هفته ای در صدر قرار داشت، با فروش ۱۱.۶ میلیونی به رده دوم سقوط کرده و مجموع فروش خود را به ۱۶۱.۸ میلیون دلار رسانده است. «میهمانی کریسمس اداره» توانسته فروش ۸.۴ میلیون دلاری را تجربه کند و در جایگاه سوم بایستد. مجموع فروش این فیلم به رقم ۳۱.۵ میلیون دلار رسیده است.

kate-mckinnon-jason-bateman-tj-miller-olivia-munn-office-christmas-party-w700

فیلم «زیبایی موازی» با بازی ویل اسمیت، تنها ۷ میلیون دلار فروش داشته و در رتبه چهارم ایستاده است. نقدهای پیرامون فیلم مثبت نبوده اند و به نظر می رسد موفقیت چندانی در انتظار آن نباشد. با وجود حضور بازیگری سرشناس، تماشاگران به دیدن آن اقبال نشان نمی دهند. این هفته فیلم های پر سر و صدایی اکران خواهد شد و جایی برای درخشش زیبایی موازی باقی نخواهد ماند.

«جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» توانسته در سکوی پنجم بایستد. این فیلم در هفته گذشته ۵ میلیون دلار فروش داشته و درآمد مجموع خود را به ۲۰۷.۶ میلیون دلار رسانده است. «منچستر کنار دریا» با فروش هفتگی و مجموع ۴.۱ و ۱۴ میلیون دلاری، در جایگاه ششم قرار می گیرد.

«لا لا لند» توانسته در هفته گذشته ۴ میلیون دلار بفروشد و درآمد مجموع خود را به ۵.۲ میلیون دلار برساند. در نظر داشته باشید که این فیلم تنها در ۲۰۰ سینما اکران شده و بنابراین می توان عملکرد آن را موفقیت آمیز دانست.

«ورود» نیز در هفته گذشته ۲.۷ میلیون دلار فروش داشته و درآمد مجموع خود را به ۸۶.۴ میلیون دلار رسانده است. آخرین ساخته مارول توانسته در سکوی هشتم قرار بگیرد. «دکتر استرنج» نیز تاکنون فروش هفتگی ۲ میلیون دلاری و مجموع ۲۲۶ میلیون دلاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده و در جایگاه نهم قرار گرفته است.

«حیوانات شب زی» نیز تنها ۱.۳ میلیون دلار فروش داشته و با درآمد مجموع ۸.۸ میلیون دلاری، آخرین فیلم باکس آفیس لقب می گیرد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود