«شیطان در شهر سفید» نام فیلم بعدی لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی خواهد بود

«شیطان در شهر سفید» نام فیلم بعدی لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی خواهد بود

افرادی که دنیای سینما را دنبال می کنند، به خوبی با زوج های هنری مشهور آشنایی دارند. زوج هنری لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی را بدون شک می توان یکی از موفق ترین آن ها دانست. این دو نفر تا کنون آثار سینمایی بسیار شاخصی را با همکاری یکدیگر ساخته اند.

آخرین آن ها فیلم تحسین برانگیز «گرگ وال استریت» نام دارد که توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. اکنون به نظر می رسد این دو نفر قرار است باز هم با یکدیگر همکاری کنند.

«شیطان در شهر سفید» کتابی که توسط «اریک لارسن» نوشته شده، محور ساخت فیلم خواهد بود. اسکورسیزی در این رابطه گفته است: “اکنون می توان گفت که کار بر روی مسیر آغاز شده است. یکی از مسائلی که طی شش ماه گذشته مرا مجبور به توقف کرد، ملاقات هایی بود که در این رابطه انجام می دادم. آن ها می خواستند که من از ژانویه کار خود را آغاز کنم و برای پروژه راهی بیابم، زیرا داستان مقداری غیر طبیعی است.”

دی کاپریو حق ساخت فیلم این کتاب که داستان های واقعی را در قالب رمان روایت می کرد را در سال ۲۰۱۰ خریداری نمود. داستان در سال ۱۸۹۳ شکل می گیرد و ماجرای دو مرد را روایت می کند:

– دنیل برنهام، معمار و طراح شهری که در نمایشگاه جهانی سال ۱۸۹۳ فعالیت داشت

– اچ اچ هولمز یا هرمن ماجت، پزشکی کاریزماتیک، هنرمند و قاتلی سریالی که بین ۲۷ تا ۲۰۰ نفر را فریب داد و به هتلی که در اختیار داشت منتقل کرد. وی زنان را به قتل می رساند، بر روی آن ها آزمایش انجام می داد و استخوان هایشان را به دانشکده های پزشکی می فروخت.

2415-131751059350

«شیطان در شهر سفید» بعد از فیلم های «دار و دسته نیویورکی ها»، «هوا نورد»، «از دست رفته» (Departed)، «جزیره شاتر» و «گرگ وال استریت»، ششمین همکاری اسکورسیزی و دی کاپریو به شمار می رود.

دی کاپریو در رابطه با همکاری های پیاپی خود با این کارگردان گفته است: “ما به یکدیگر بسیار نزدیک هستیم و درک خوبی از هم داریم.”

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود