ویدئویی بامزه و جالب؛ وقتی سر یک نفر بدل به قوی ترین دفاع در والیبال می شود [تماشا کنید]

ویدئویی بامزه و جالب؛ وقتی سر یک نفر بدل به قوی ترین دفاع در والیبال می شود [تماشا کنید]

ورزش یکی از بهترین سرگرمی هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این کار می تواند به جامعه شادی و نشاط بخشیده و سلامت افراد را تضمین نماید. در این میان افرادی هم هستند که به طور حرفه ای به ورزش می پردازند و آینده خود را بر اساس آن می سازند. از جمله ورزش های پر طرفدار، می توان به والیبال اشاره نمود.

در والیبال حرکات بسیار زیبایی انجام می گیرد که از جمله آن ها می توان به سرویس زدن و اسپک اشاره نمود. یکی دیگر از کارهای هیجان انگیز والیبال، دفاع کردن روی تور است.

دفاع کردن لحظات بسیار زیبایی را پدید می آورد که دیدن آن ها می تواند هر کسی را هیجان زده کند. اما قرار گرفتن در مسیر توپ، خطراتی را نیز به همراه دارد. توپ والیبال سرعت بسیار بالایی دارد و هر کسی جرات نمی کند در مسیر آن قرار بگیرد. با این حال، برخی افراد این کار را انجام داده و خودشان را فدای تیم می کنند.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، فردی را نشان می دهد که به صورت کمدی نقش بازیکنان پر دل و جرات را ایفا کرده است. توپ بارها با وی برخورد می کند و باعث می شود که صورت او حسابی سرخ گردد. پیشنهاد می دهیم به تماشای این ویدیوی جالب بنشینید.

منبع: boingboing
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • مصطفی دی ۹, ۱۳۹۵

    فوق العاده بود از شدت خنده داشتم خفه میشدم