کیم کارداشیان و کانیه وست در آستانه جدائی قرار دارند [شایعه]

کیم کارداشیان و کانیه وست در آستانه جدائی قرار دارند [شایعه]

چند وقتی است که شایعه به پایان رسیدن ازدواج کیم کارداشیان و کانیه وست بر سر زبان ها افتاده است. در روزهای اخیر هم دوستان این زوج این مساله را تائید کرده و بیان داشته اند که این دو نفر تظاهر می کنند که همه چیز عادی است، اما در واقع هیچ رابطه ای بین آن ها وجود ندارد.

کیم کارداشیان، که چهره سرشناس دنیای مد و سرگرمی به شمار می آید، همه شهرت خود را نه به خاطر حرفه یا زیبایی، بلکه به واسطه شایعات و اخبار مربوط به زندگی خصوصی اش کسب کرده و همیشه عکس ها و آخرین اخبار زندگیش، در صدر پرفروش ترین ها قرار دارد.

در جدیدترین اخبار اعلام شده، کیم ۳۶ ساله حلقه ازدواج خود را از دستش در آورده و چندین هفته است که با وست بیرون نرفته است. همچنین گفته می شود او از همسر خود خواسته که در مراسم کریسمس در خانه پدری آن ها حاضر نشود.

nintchdbpict000290806902

کیم کارداشیان جشن شب عید را به همراه خواهران و مادر خود در آپارتمان لس آنجلس شان برگزار کردند. کانیه وست هم با دوستان خود سینما رفته بوده. اما گویا آخر شب به خانه کارداشیان ها رفته است.

بد نیست اشاره کنیم که در اوایل پاییز امسال، هنگامی که کیم کارداشیان برای هفته مد پاریس در این شهر به سر می‌ برد، در اتاق هتلش با اسلحه تهدید شد. سخنگوی خانم کارداشیان در آن زمان اعلام کرد که او در ساعات اولیه روز دوشنبه توسط دو مرد نقابدار مسلح که لباس پلیس برتن داشته‌ اند، تهدید شده است. پلیس فرانسه نیز در آن زمان این رخداد را تایید کرده و گفت که مهاجمان جواهرات کارداشیان که میلیون‌ ها دلار ارزش داشته است را با خود برده‌ اند.

کانیه وست، خواننده سبک رپ آمریکائی نیز در ماه گذشته به دلیل مشکلات روحی و ذهنی در بیمارستان بستری شده بود. وی اعلام داشته که نمی تواند به اطرافیان خود اعتماد کند.

 

این زوج یک دختر سه ساله به نام نورث و یک پسر یک ساله به نام سنت دارند. آن ها برای پایان دادن به این شایعه ها چندین بار با هم قرار گذاشته و رستوران و سینما رفته اند. اما به گفته خبرنگاران هیچ صمیمیتی بین این زوج وجود نداشته است. حالا باید منتظر ماند و دید که این اخبار غیر رسمی چهره واقعی به خود می گیرند یا خیر.

منبع: thesun
بدون نظر

ورود