غوغای استیج ها با کنسرت های پاپ تهران

کنسرت گردی روزیاتو در شب های داغ موسیقی زمستانی پایتخت

غوغای استیج ها با کنسرت های پاپ تهران

سال ۲۰۱۶ میلادی برای موسیقی دنیا، سال پر فراز و نشیبی بود و برخی از معروف های استیج را از دست داد که لئونارد کوهن، صدای ماندگار هله لویا و جورج مایکل، از آن جمله بودند. اما آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی در تهران بسیار هیجانی است.

شب های زمستانی سرد این روزهای تهران، برای اهالی گالری گردی و موسیقی، شب هایی جذاب و پر از هیجان و نشاط بوده و به همین خاطر، زمستان پایتخت، برای علاقمندان به هنر، زمستان داغی مملو از کنسرت های پاپ و ارکستر سمفونیک های خاطره انگیز و رسیتال پیانوهای به یاد ماندنی را انتظار می کشد.

اگر عاشق موسیقی هستید و دوست دارید که یکی از شب های سرد زمستان را در سالن های کنسرت و اپرا در کلانشهر تهران با حضور بزرگان موسیقی پاپ و کلاسیک کشورمان سپری کنید، توصیه می کنیم ۲۸ مقصد استیج گردی امروز سرویس هنری روزیاتو را از دست ندهید.

فهرستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد،‌ شما را با جدیدترین برنامه های موسیقی تهران در دی ماه و بهمن ماه ۹۵ آشنا می کند. اگر علاقمند به خواننده خاصی هستید، در اسرع وقت نسبت به رزرو بلیط از درگاه های معتبر اقدام کنید.

با گزارش کنسرت گردی امروز همراه ما باشید.

خبر اول را به آغاز ثبت نام جهت خرید بلیط های موسیقی جشنواره بین المللی فجر اختصاص داده ایم.

خرید اینترنتی بلیط های موسیقی فجر آغاز شد.

خبر اول اینکه از چند روز پیش، برنامه سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر که از چهارشنبه ۲۲ دی ماه لغایت پنجشنبه ۳۰ دی ماه در تهران برگزار می شود، اعلام شد. اکنون علاقمندان به موسیقی فجر می توانند با مراجعه به درگاه های رسمی فروش اینترنتی بلیط، نسبت به رزرو بلیط این برنامه های متنوع اقدام کنند.

untitled-1
تصویر گروه موسیقی رستاک

بیش از ۴۰ خواننده در ۴ سالن بزرگ و مهم پایتخت، پذیرای علاقمندان به دنیای موسیقی پاپ و سنتی هستند. تالار وحدت، سالن برج آزادی، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و مرکز همایش های برج میلاد، چهار مکانی است که برای برگزاری این جشنواره موسیقی معرفی شده است.

مشخصات این جدول به شرح زیر است:

  • ۲۲ دی: ارکستر ملی ایران- ارکستر راز و نیاز- محمد علیزاده
  • ۲۳ دی: ژیوان کاسپاریان از ارمنستان– محسن یگانه – زانیار خسروی
  • ۲۴ دی: ارکستر پارس- کاکوبند-کاوه آفاق- رضا صادقی- سیامک عباسی- پرواز همای- ژیوان گاسپاریان
  • ۲۵ دی: ارکستر سمفونیک تهران- گروه رستاک-فریدون آسرایی- فرزاد فرزین
  • ۲۶ دی: امید حاجیلی
  • ۲۷ دی: اشوان
  • ۲۸ دی: داکوونده دل مورائو از اسپانیا- حامد همایون
  • ۲۹ دی: گروه کوبه ژاپن – گروه دولتمند تاجیکستان – انتونیو زومباخو پرتغال – حامد همایون – علی زند وکیلی
  • ۳۰ دی: ارکستر سمفونیک تهران و ایتالیا به سرپرستی شهداد روحانی – شهرام شکوهی – میثم ابراهیمی

برای خرید اینترنتی بلیط برنامه های سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، می بایست در اسرع وقت به پرتال اختصاصی آن مراجعه کنید.

خبرهای داغ از این برنامه ها را می توانید در اینستاگرام جشنواره هم دنبال کنید.

رضا یزدانی

c6

کنسرت رضا یزدانی، خواننده پاپ جوان تهرانی نیز در چهارشنبه ۱۵ دی ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. بلیط این مراسم از ۴۵ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان متغیر است.

سایت رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

فرزاد فرزین

c7

کنسرت فرزاد فرزین، ۱۶ دی ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نماشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. بلیط این مراسم از ۵۰ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان در دسترس است.

سایت فرزاد را برای کسب اطلاعات بیشتر در این نشانی دنبال کنید.

فرشید اعرابی

c8

کنسرت گروه موسیقی فرشید اعرابی در ۱۶ دی ماه سال جاری در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن برج آزادی تهران برگزار می شود. قیمت بلیط این مراسم بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

گروه دال

c9

گروه موسیقی دال، نخستین اجرای زمستانی خود را ۵ شنبه، ۱۶ دی ماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت پایتخت برگزار می کند. قیمت بلیط این مراسم بین ۳۰ تا ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است. در این مراسم، امین هدایتی، به عنوان خواننده، در کنار شایان شکرابی، اهنگساز، قطعاتی از ترانه های غزل مهدوی را اجرا می کند.

میلاد سعدی، یزدان بهمنی، فرشاد رضایی و امیر حسین کیان پور، به ترتیب اجرای سازهای کوبه ای، سازهای کوبه و هند پن، گیتار باس و دودوک را بر عهده دارند.

کارگردان این مراسم، رضا موسوی است و طراح نور آن، توسط علی کوزه گر طراحی شده است.

سینا حجازی

c10

سینا حجازی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان با استایل همیشگی، این بار، جمعه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۹ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج خواهد رفت تا مخاطبان خود را در نخستین اجرای زمستانی همراه کند. قیمت بلیط این مراسم بین ۵۰ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار  تومان خواهد بود.

علی شمس

c11

جمعه، ۱۷ دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن برج آزادی تهران، شاهد اجرایی از علی شمس خواهید بود. مضمون اکثر کارهای وی، اجتماعی است و با نگاهی فانتزی، داستان گویی می کند و فضاهایی را خلق می کند که هیچگاه در موسیقی با کلام ایرانی تجربه نکرده اید. آقای شمس، کارشناس ارشد آهنگسازی بوده و از شاگردان اساتید بزرگ موسیقی ایران است.

وی با گروه خود در سه سال متوالی توانست، منتخب جشنواره بین المللی موسیقی فجر شده و در تنها سالی که موسیقی راک توانست به جشنواره فجر راه پیدا کند، موفق به کسب دیپلم افتخار به خاطر خلاقیت و نوآوری در موسیقی و صدا از جشنواره بین المللی موسیقی فجر شود.

اگر به آن مراسم رفتید، بدانید که موسیقی، کار علی شمس بوده و کلام، از دکتر مرتضی شمس خواهد بود. گیتار الکتریک را اشکان شاهرخ و گیتار بیس را کیومرث طالبی اجرا خواهد کرد. ترمپت هم کار ماهان محمدی است.

سه نوازنده مهمان با نام ها: امیر شمس، پوریا علیمیرزایی و پویا اسدی، به عنوان اجرا کنندگان پرکاشن، تنبور و گیتار آکوستیک حضور خواهند داشت.

محسن یگانه

c12

محسن یگانه در زمستان امسال، در بهمن ماه دو اجرا خواهد داشت که یکی ساعت ۱۸:۳۰ و دیگری در ساعت ۲۲ خواهد بود. وی نخستین اجرای زمستانی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ارائه می کند که قیمت بلیط های این مراسم بین ۴۰ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

علی عبدالمالکی

c13

علی عبدالمالکی، نخستین اجرای زمستانی خود را در دوشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد کرد. قیمت بلیط مراسم بین ۵۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود که در صورت علاقمندی به حضور در این کنسرت، برای خریداری بلیط های قیمت پایین، می بایست از اکنون اقدام کنید.

گروه اتحاد، موسیقی، استوار

c14

این گروه موسیقی جدید تهران، در ۴شنبه شش بهمن ماه سال جاری از ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران، برنامه خود را اجرا خواهند کرد و قیمت بلیط ها نیز از ۶۰ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

گفتنی است، کنسرت گروه دختران دریا که ویژه بانوان تدارک دیده شده است نیز در فرهنگسرای نیاوران، روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

امید حاجیلی

c15

امید حاجیلی، نخستین اجرای زمستانی خود را در چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در دو سانس: ۱۸:۳۰ و ۲۲ برگزار خواهد کرد. قیمت بلیط های این مراسم بین ۴۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان خواهد بود.

رحیم شهریاری

c16

کنسرت رحیم شهریاری برای علاقمندان به موسیقی آذری، در جمعه ۱۵ بهمن ماه در دو سانس ‌۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد. قیمت بلیط های این مراسم بین ۴۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

 کنسرت گروه تال

c21

کنسرت گروه تال در مرکز همایش های برج میلاد تهران در ۱۵ دی ماه سال جاری در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

خواننده: فرج علی پور بوده و  سرپرست گروه: مسلم علی پور اعلام شده است. دیگر فعالان این مراسم عبارتند از:  تنظیم: میلاد علی پور نوازندگان: خواننده و کمانچه: فرج علی پور کمانچه: مسلم علی پور تار: میلاد علی پور تارباس: آرام علی پور بربط: بابک غسالی سنتور: محمود نوذری سرنا: محسن کیهان نژاد کمانچه آلتو: مهزاد خردمند تمبک: ماهور زمانه پور دف: شهریار نظری تنبور لرستان: فرشاد حقیقی

قیمت بلیط ها نیز از ۶۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان متغیر است.

کنسرت آقای سماع

c23

کنسرت قونیه، جمعه ۲۴ دی ماه سال جاری در سالن اصلی مجتمع اریکه ایرانیان در شهرک غرب برگزار می شود.

کنسرت آقای سماع با همراهی سماع قونیه اثری از امیرحسین حسنی نیا  به شمار می رود. تهیه کنندگی مراسم را امیر مسعود هیدارن نواگران، امیر حسین حسنی نیا بربت بر عهده دارد. سایر عوامل عبارتند از :

  • خواننده و آهنگساز وحید قاسمی
  • درامز، کاخان سینا مشفقی
  • سه تار،دف: بهنوش کاظمی زاده
  • کمانچه: محمد رضا اسلامی
  • تمبک، کوزه: کاخان محمد امیر ارجمند
  • پیانو: فرناز خاکی
  • همخوان پیانو: محمد حسین حسینی
  • سازهای بادی: کاوه وزیری

گفتنی است، اجرای آلبوم های اول و دوم گروه و قطعات اجرا شده در تور کنسرت های ترکیه از جمله بخش های ویژه این مراسم خواهد بود. قیمت بلیط ها از ۴۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است.

علیرضا قربانی

c24

کنسرت علیرضا قربانی در جمعه ۸ بهمن ماه سال جاری در دو سانس: ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰  برگزار می شود. در این مراسم، ایشان، آثاری از فردین خلعتبری و مهیار علیزاده را اجرا خواهند کرد.

قیمت بلیط مراسم از ۸۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود.

رسیپتال پیانو علی تنها

رسیتال پیانو و آواز آذربایجان علی تنها در ۵ شنبه ۱۴  بهمن ماه در ساعت ۲۰، در تالار رودکی برگزار می شود. در این مراسم، صدای زیبای سولیست ارکستر ملی ایران و برگزیده جشنواره فجر، آقای علی تنها را خواهید شنید. پیانیست این رسیتال نیز عطا اطمینان خواهد بود.

توصیه های کنسرت گردی

۱- حرفه ای های کنسرت گردی، بلیط هر کنسرت را چند هفته پیش از برگزار مراسم رزرو می کنند تا مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای رزرو بلیط در صندلی های خیلی جلو مراسم نشوند.

۲- کلیه کنسرت ها و ارکسترهای معرفی شده را می توانید از طریق درگاه های رسمی خرید بلیط کنسرت و ارکستر، رزرو کنید.

۳- در صورت خرید اینترنتی بلیط کنسرت، پیامکی برای شما ارسال می شود که حاوی کد بوده و آن را می توانید به مسئول هماهنگی مراسم ارائه کرده و کارت ورود را دریافت کنید.

۴- خاموش یا سایلنت نگهداشتن گوشی موبایل و عدم تصویر برداری از مراسم (در صورتی که اعلام شده باشد)، نخستین انتظار از یک شهروند مسئول عاشق موسیقی است.

۵- هر کنسرتی که قصد شرکت دارید، با مراجعه به صفحه اینستاگرام یا سایت اختصاصی هنرمند مزبور، اطلاعات جنبی مراسم و قطعاتی که اجرا خواهد شد را مشاهده کنید. مخصوصا برای ارکسترها و کنسرت خوانندگانی که قبلا با اجراها و ترانه های آنان، آشنا نبودید.

۶- آخرین خبرها از رزرو بلیط برنامه های شاد و هیجانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر را در وب سایت خانه موسیقی در این نشانی دنبال کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • حامد دی ۱۳, ۱۳۹۵

    به به
    خیلی عالی بود
    شوکه شدم. خبر از موسیقی فجر نداشتم
    زانیاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • همایون دی ۱۳, ۱۳۹۵

    سلام
    چه دسته بندی خوبی کاش تهران بودم کنسرت رضا می اومدم 🙁
    رفتم توی لینک، ارزون ها رو گرفته بودن 🙁

  • میثم دی ۱۳, ۱۳۹۵

    شهداد روحانی اسطوره ارکستر سمفونیک ایرانه
    خدا حفظش کنه

  • کریمیان دی ۱۴, ۱۳۹۵

    آقای سماع! چه اسم های عجیبی میزارن روی کنسرت
    LOLL

  • فهیمه دی ۱۶, ۱۳۹۵

    رسیتال پیانو دقیقا یعنی چی؟

  • محمد دی ۱۷, ۱۳۹۵

    میخواستم بابت معرفی کنسرت تشکر کنم
    امشب یکیش رو رفتم