پیش بینی تیپ و گرایشات مرسوم پوشاک مردانه در سال ۲۰۱۷

پیش بینی تیپ و گرایشات مرسوم پوشاک مردانه در سال ۲۰۱۷

در این مطلب ۱۰ پیش بینی برای مد و پوشاک مردانه ارائه شده که احتمالا در سال ۲۰۱۷ بسیار پر طرفدار خواهند بود و بیشتر از بقیه مدل ها مورد توجه مردان قرار خواهند گرفت.

کت و شلوارهای مردانه در رنگ ها و طرح های متنوع تری عرضه خواهند شد

1-w900

گمانه زنی می گردد که در سال ۲۰۱۷، در کنار رنگ های سورمه ای و نوک مدادی برای کت و شلوار که طرفداران بسیاری در جهان دارند، شاهد رنگ های روشن و طرح های جدیدی باشیم که تاکنون وجود نداشته.

تیپ های رسمی که از قرن ۲۰ همیشه رواج داشته، دوباره مد خواهد شد

2-w900

تاکسیدو و پاپیون که تقریبا مهجور شده بودند دوباره در سال ۲۰۱۷ مورد توجه عموم قرار خواهند گرفت. جلیقه های سرمه ای، سفید و طرح دار در بسیاری از مراسم پوشیده خواهند شد.

برای تیپ های غیررسمی منتظر ترکیب رنگ های سفید و مشکی هستیم

3-w900

در سال ۲۰۱۷ خودتان را آماده کنید تا رنگ های سفید، سیاه و توسی زیادی را بر تن مردها ببینید. بر اساس شواهد موجود کنونی، مردها در سال جاری میلادی به پوشیدن لباس های بدون رنگ علاقه بیشتری از خود نشان خواهند داد.

لباس های ورزشی استفاده های جدیدی پیدا خواهند کرد

4-w900

در سال ۲۰۱۶ نیز شاهد بودیم که بسیاری از مردان در مکان های غیر ورزشی هم لباس های ورزشی می پوشند. این گرایش در سال جدید همچنان ادامه خواهد داشت و از بین که نمی رود هیچ، بلکه شاهد تحولی بزرگ هم خواهد بود. به این تیپ اصطلاحا «اَتلِژِر»می گویند و احتمالا در ماه های آتی پارچه های مخصوص لباس ورزشی در پوشاک روزمره نیز استفاده خواهد شد.

شلوار جین دیگر استاندارد جهانی برای تیپ های غیر رسمی نخواهد بود

5-w900

این طور به نظر می رسد که با وجود گزینه های متعدد و جدید برای تیپ های غیررسمی، افراد کمتری به سمت استفاده از شلوارهای جین گرایش داشته باشند. از این روز شلوار لی به یکی از گزینه های قدیمی و خارج از مد تبدیل خواهد شد.

کفش های کتانی همچنان جولان خواهند داد

6-w900

در سال های اخیر شاهد پررنگ شدن نقش کتانی در تیپ مردان بوده ایم، این روند در سال ۲۰۱۷ نیز همچنان ادامه خواهد داشت. کتانی های عرضه شده توسط برندهای شناخته شده ای همانند نایکی، آدیداس و .. در هر رنگ و شکلی با استقبال خوبی از طرف مردها مواجه خواهند بود.

مدل موهای بلند مد خواهد شد

7-w900

در سال ۲۰۱۷، مردها از کوتاه کردن، کات کردن یا خالی نمودن پشت گوش ها دوری کرده و به بلند کردن موهای سر خود تمایل بیشتری نشان خواهند داد. در سال جدید بیشتر از تیغ، از قیچی استفاده خواهد شد و کمتر کسی به موهای طبقه ای و تخت روی خواهد آورد.

ته ریش مثل همیشه، اصلی ترین گزینه آرایش صورت مردان به شمار خواهد رفت

8-w900

ریش های بسیار بلند که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم، جای خود را به ته ریش های کوتاه و زیبا خواهند داد.

شلوارها استرچ خواهند شد

9-w900

در سال ۲۰۱۷ احتمالا شلوارهای غیررسمی و حتی شلوارهای جین کشی خواهند شد و مردان متوجه می شوند که این شلوارها تا چه اندازه راحت هستند.

شاید ابزارهای پوشیدنی کمتر موردتوجه قرار بگیرند، اما تکنولوژی در پوشاک همچنان وجود خواهد داشت

10-w900

شاید ابزارهای پوشیدنی، البته به غیر از ساعت هوشمند اپل، در سال جدید چندان مورد توجه قرار نگیرند اما کمپانی هایی همانند نایکی همچنان به استفاده از تکنولوژی های روز در محصولات خود ادامه می دهند و مورد استقبال هم قرار خواهند گرفت. به طور مثال می توان به کتانی های این کمپانی که به صورت خودکار، فیت و قالب پای فرد می شوند، اشاره کرد.

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود