قصابی از ترکیه که به خاطر حرکات نمایشی اش حین کار کردن، در اینترنت به شهرت رسیده است [تماشا کنید]

قصابی از ترکیه که به خاطر حرکات نمایشی اش حین کار کردن، در اینترنت به شهرت رسیده است [تماشا کنید]

اخیرا تصاویر و ویدئوهای یک آشپز ترک به نام «نصرت گوکچه» با هشتگ #SaltBae در فضای مجازی بسیار پربازدید شده و کاربران بسیاری به حرکات نمایشی او در طول آشپزی علاقه نشان داده اند.

0

نصرت گوکچه با ژست های مخصوص به خود و عینک دودی اش که سعی می کند شبیه پدرخوانده باشد، آشپزی می کند. یکی از حرکات وی که بسیار موردتوجه کاربران واقع شده، نحوه پاشیدن نمک روی گوشت کبابی است.

1

او نمک را برداشته و در حالتی از خونسردی، بی تفاوتی و نوعی حرکت جالب، آن را روی گوشت می پاشد. تصویر این حرکت گوکچه توسط کاربران زیادی ریتوئیت شده و هر کسی جمله خاصی در زیر آن نوشته. مثلا می توان به این موارد اشاره کرد: «وقتی کار خود را تکمیل کرده ای و می خواهی کمی به آن جلا بدهی تا بیشتر به چشم بیاید»، «وقتی می خواهی به رزومه خود موارد جدید اضافه کرده و سپس ارسال کنی» و …

6

آشپز مورد بحث در کشور ترکیه، یک خانه استیک زنجیره ای دارد و چهره های مشهوری همانند مسعوت اوزیل یا راجر فدرر در رستوران وی غذا خورده اند. گوکچه حدود یک میلیون فالوئر در اینستاگرام داشته و ویدئوهای وی میلیون ها بار توسط کاربران دیده می شود.

5

«برونو مارس» کسی بود که با ریتوئیت نمودن یکی از عکس های این آشپز، موجب شد تا وی در دنیای مجازی محبوب و پرمخاطب شود.

7

نصرت گوکچه، علاوه بر آشپز، قصابی حرفه ای نیز هست و توانسته با چهره برنزه، موهای تیره و بلند خود دل هزاران نفر را ببرد.

2

در  ویدئوهای بسیار پربازدید او که تعدادی از آن ها در انتهای این مطلب درج شده اند، مشاهده خواهید کرد که گوشت را چگونه برش می دهد یا مثلا چگونه یک کباب کوبیده یک متری درست می کند.

یک نظر

ورود

  • ناصر بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

    نمیشه اینقدر بین تبلیغات مطلب نزارید ؟
    سایت اگهی بزنید راحت تره تا اینهمه بنر و تبلیغات مزخرف