آیا خوابیدن ساعاتی اندک در طول شبانه روز بر موفقیت ترامپ تاثیر داشته است؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

چرا ما نباید از از او برای کسب موفقیت تقلید کنیم؟

آیا خوابیدن ساعاتی اندک در طول شبانه روز بر موفقیت ترامپ تاثیر داشته است؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

برای کسب موفقیت راه های زیادی وجود دارد. کسانی که قصد دارند در زندگی خود به قله ها دست یابند، باید این رویه ها را در پیش بگیرند و از برخی مسائل نیز چشم پوشی نمایند. از جمله افرادی که توانسته در زندگی به همه چیز دست یابد، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکاست. به طور حتم او نیز برای رسیدن به اهداف خود، عادت هایی داشته و کارهایی انجام داده است. ما در این مطلب قصد داریم به یکی از آن ها بپردازیم.

ویژگی مشترکی که در بیشتر افراد موفق دیده می شود، خواب کم و اختصاص ساعات محدود برای آن است. بزرگان علم و تجارت معمولا بیشتر از ۳ الی ۴ ساعت نمی خوابیدند و سعی داشتند از این راه وقت بیشتری برای اهداف خود اختصاص دهند. دونالد ترامپ نیز از این قصیه مستثنی نیست و همین رویه را در پیش گرفته است.

وی در طول شبانه روز تنها ۳ الی ۴ ساعت می خوابد و باقی ساعات را به تجارت و دیگر کارها اختصاص می دهد. حال سوال اینجاست که ما نیز برای دست یابی به موفقیت باید از آقای ترامپ و امسال او تقلید کنیم یا شرایط برای افراد عادی متفاوت خواهد بود؟ ویدیویی که در ادامه قرار داده شده، این مسئله را کاملا برای شما تشریح می کندف بنابراین پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید؛ ویدیو دارای زیرنویس فارسی است.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود