آیا لیندزی لوهان به دین اسلام گرویده است؟

تصاویری که از مسلمان شدن ستاره هالیوود حکایت دارند

آیا لیندزی لوهان به دین اسلام گرویده است؟

کمتر کسی پیدا می شود که لیندزی لوهان ستاره هالیوود را نشناسد. بعد از جنجال هایی که او اخیرا به پا کرده بود، اکنون شایعات و خبرهای جدیدی از این هنرپیشه نام آشنا به گوش می رسد.

خانم لوهان اخیرا تمام عکس های خود در حساب اینستاگرامش را پاک کرده و پیغامی عربی را در بیو ی خود قرار داده است: “علیکم السلام.” معنی این عبارت را همه شما می دانید. وی با این کار تمام ۵.۷ میلیون فالوورش را شوکه کرده است. کاربران شبکه های اجتماعی این حرکت لیندزی لوهان را به معنای مسلمان شدن او تلقی می کنند.

Capture 21

برخی کاربران از این حرکت وی خوشحال هستند و آن را تحسین می کنند. آن ها اعتقاد دارند که اگر خانم لوهان توانسته این کار را انجام دهد و به ندای پروردگارش گوش کند، پس دیگران هم قادرند همین مسیر را در پیش بگیرند.

بازیگر فیلم هایی مانند «دختران بدجنس»، «گودزیلا» و «تعطیلات» در سفرش به ترکیه و ملاقات با پناهجویان سوری، از پوشش اسلامی استفاده کرده است. او به تازگی فعالیت های انسان دوستانه اش را آغاز نموده است.

این خبر ها در حالی مطرح می شوند که وی در سال ۲۰۱۵ همراه با یک جلد کتاب مقدس «قرآن» دیده شد. لوهان بعدها اظهار داشت که قرآن مشاهده شده هدیه ای از طرف دوستانش بوده است. او خودش را شخصی معنوی و علاقه مند به یادگیری می داند.

لینذزی لوهان چند ماهی است که در منطقه خاورمیانه و در شهر دبی زندگی می کند. وی سال نوی میلادی را نیز در این شهر جشن گرفت و تعطیلاتش را سپری کرد. قبل از آن که او تمام عکس های حساب شخصی اش را پاک نماید، شعری سروده خودش را درباره بحران پناهندگان و داعش به اشتراک گذاشت. باید صبر کنیم و موضع گیری رسمی خانم لوهان در این رابطه را مشاهده کنیم.

منبع: telegraph
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود