افشای جزئیات تازه درباره مرگ جرج مایکل خواننده سرشناس بریتانیایی

افشای جزئیات تازه درباره مرگ جرج مایکل خواننده سرشناس بریتانیایی

تقریبا سه هفته پیش بود که با خبر شدیم جرج مایکل خواننده سرشناس بریتانیایی درگذشته است. در آن زمان علل دقیق مرگ وی مشخص نبود و گزینه های زیادی پیرامون این مسئله مطرح می شد. اکنون به نظر می رسد اطلاعات جدیدی درباره مرگ وی فاش شده است.

«آندروس گئورگیو» یکی از بستگان جرج مایکل، علت مرگ او را اوِردوز اتفاقی می داند. گئورگیو که در تورهای خواننده سرشناس حضور داشته، گفته است که وی در اواخر زندگی خود به مقدار زیادی مواد مصرف می کرده، اما نمی توان مرگ او را خود کشی دانست. همانطور که می دانید، بدن بی جان هنرمند ۵۳ ساله در خانه اش و در آستانه کریسمس یافت شد.

پلیس درباره علل حادثه تحقیقاتی را انجام داد، اما به نتیجه خاصی نرسید و نتایج آزمایش های بعدی نیز هنوز منتشر نشده اند. تا به حال توضیح دقیقی برای مرگ او ارائه نشده است. گئورگیو در این رابطه اظهار داشته: “من فکر می کنم که او در کنار خوردن الکل و آرام بخش ها، مقدار زیادی از یک ماده را نیز مصرف کرده بود. همه این کارها باعث شدند که قلب جرج از کار بایستد.”

“او به خاطر مشکلات ذهنی و روانی، قبلا چند بار تلاش کرده خودش را خلاص کند. اما گمان نمی کنم که حادثه مذکور را بتوان خودکشی دانست.” آقای گئورگیو که قبلا در زمینه آهنگ سازی کار می کرده و با جرج مایکل نیز همراهی داشته، علاقه زیادی به فهمیدن حقیقت و این که چه کسی مواد را به او داده، نشان می دهد.

جرج مایکل در دهه ۱۹۶۰ میلادی به دنیا آمد و پس از طی کردن دوره نوجوانی، با یکی از دوستانش به نام اندرو ریجلی گروه «وام!» (!Wham) را تشکیل داد و خیلی زود توانست به یکی از بزرگترین ستارگان پاپ انگلستان تبدیل شود. باید صبر کنیم و ببینیم نتایج رسمی تحقیقات و آزمایش ها چه زمانی منتشر خواهند شد.

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود