پرواز با بلیت درجه یک و بسیار گرانقیمت هواپیمایی اتحاد چه حال و هوایی دارد؟

پرواز با بلیت درجه یک و بسیار گرانقیمت هواپیمایی اتحاد چه حال و هوایی دارد؟

سفر با هواپیما امروزه به امری عادی بدل گشته و هر کسی در هر نقطه جهان آن را تجربه کرده است. هواپیما ها با سرعت بسیار بالای خود، راه های دور را نزدیک کرده و توانسته اند غیر ممکن ها را ممکن کنند. یکی از مسائلی که در این زمینه مطرح می گردد، شرکت های هواپیمایی و نوع خدمات آن هاست. کمپانی های مختلف تلاش می کنند با فراهم نمودن بهترین امکانات، مسافران را برای خرید بلیط ترغیب نمایند. به همین دلیل، موضوعی به نام «فرست کلاس» شکل گرفت.

کسانی که بلیط «فرست کلاس» را تهیه می کنند، از خدمات بهتری بهره مند می شوند. شرکت ها در این زمینه نیز رقابت سختی با یکدیگر دارند. از جمله کمپانی های مطرح در زمینه خدمات هوایی، می توان به «لوفت هانزا»، «هواپیمایی اتحاد» و «خطوط هوایی قطر» اشاره نمود.

هواپیمایی اتحاد هم سوییت سه اتاقه و هم آپارتمان را به شما پیشنهاد می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کابین فرست کلاس این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه باشید.

25-w700
خدمات ویژه اتحاد قبل از رسیدن به فرودگاه آغاز می شود. راننده در سطح شهر حرکت کرده و شما می توانید زیبایی ها را مشاهده کنید.
26-w700
مسافران فرست کلاس ورودی مخصوص به خود را دارند. چمدان های شما بلافاصله تحویل گرفته می شوند و شما به سمت گیت کنترل پرواز هدایت می شوید.
27-w700
این گیت دارای صندلی های چرم است که در صورت نیاز می توانید روی آن ها بنشینید. این فرایند تنها ۲ دقیقه به طول می انجامد.
28-w700
بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله، مسافران به سالن راحتی هدایت می شوند.
29-w700
شما می توانید در این مکان موهای خود را مرتب کنید، اصلاح نمایید و توسط ماساژ خستگی را به فراموشی بسپارید.
30-w700
بعد از آن که آماده شدید، یکی از خدمه پرواز سوییت اختصاصی تان را به شما نشان می دهد.
31-w700
اندازه اتاق در نظر گرفته شده شگفت انگیز است. در اینجا سه عدد پنجره همراه با مبل راحتی و تلویزیون ۲۷ اینچی دیده می شود. مبل تختخواب شو نیز به چشم می خورد.
32-w700
یک نامه شخصی حاوی خوش آمد گویی خدمه نیز به شما داده می شود.
33-w700
فضای این اتاق گنجایش یک نفر دیگر را نیز دارد. درون هر کابین جا لباسی، کمد و محفظه ای برای هدفون ها قرار داده شده است.
34-w700
قفسه و آینه نیز به شما کمک می کنند که همیشه سرحال به نظر برسید. تیغ، مسواک، خمیر دندان و لوسیون نیز در کمدها یافت می شود. ماسک مخصوص خواب، دمپایی و پیژامه نیز فراهم شده اند.
35-w700
یکی مینی بار نیز برای گذاشتن نوشیدنی ها در نظر گرفته شده است. شما می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.
36-w700
در طول پرواز، از مسافران با نوشیدنی های مختلف پذیرایی می شود. پرده هایی که بر روی پنجره ها مشاهده می کنید، با استفاده از یک پنل الکتریکی که درون کابین قرار دارد، کنترل می شوند.
37-w700
هنگام صرف غذا، یکی از خدمه پرواز اتاق شما را به طور مرتب می چیند.
38-w700
غذای سرو شده همانند پروازهای عادی نیست. خوراکی در بشقابی چینی همراه با ظروف شیشه ای آورده می شود و مدل آن از رستوران های مطرح جهان الهام گرفته شده است.
39-w700
بعد از شام ممکن است به حال و هوایی تازه احتیاج داشته باشید. حمام و آب گرم برای تمامی مسافران فرست کلاس در دسترس است. شما می توانید در ۵ دقیقه دوش بگیرید و در نیم ساعت خودتان را سرحال سازید.
40-w700
خدمه پرواز هنگام خواب اتاق را محیا می سارند و تخت ۲ متری را آماده می کنند. اتصال اتاق ها به یکدیگر باعث می شود که زوج ها بتوانند از تخت دو نفره استفاده کنند.
41-w700
شما می توانید تا زمان آماده شدن اتاق برای خواب، در سالن به استراحت بپردازید.
42-w700
خدمات فرست کلاس اتحاد با دیگر نمونه های مشابه تفاوت دارد و نمی توان مانند آن را پیدا کرد.
43-w700
تمام جزئیات به خودی خود خوب هستند. هنگامی که خدماتی مانند سرو شام، دکور و نور فوق العاده و راحتی و جذابیت خاص کابین را کنار هم قرار می دهید، احساسی به وجود می آید که تنها با تجربه می توان آن را درک نمود.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود