با خوشمزه ترین و منحصر به فرد ترین هات داگ های جهان آشنا شوید

با خوشمزه ترین و منحصر به فرد ترین هات داگ های جهان آشنا شوید

در این مطلب، ۱۶ نمونه از خوش طعم ترین ساندویچ های هات داگ از سراسر جهان را برگزیده ایم که هر کدام به دلیل سبک خاصی که تهیه می شوند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به طور مثال، می توان به هات داگ آلمانی اشاره کرد که بسیار ساده به همراه ترشی و کلم و خردل سرو می شود اما طعم عالی داشته و دوستداران زیادی دارد.

برای آشنائی با دیگر هات داگ های جهان در ادامه با ما همراه باشید.

ونزوئلا – Perro یا Asquerosito

1-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ هات داگ ونزوئلایی از سوسیس آبپز به همراه سالاد کلم و هویج، خلال سیب زمینی، پنیر رنده شده و سس فراوان تشکیل شده است. لازم به ذکر است که سس این غذا، تفاوت اصلی این غذا را تشکیل داده. شما می توانید از ترکیب سس های گوناگون همانند سس ذرت شیرین، باربیکیو، سس سیر، سس آناناس، سس تارتار و … روی این ساندویچ ها بهره بگیرید.

مکزیک – Jochos یا Dogos

2-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ این ساندویچ با مواد گوناگون همانند گوجه فرنگی، پیاز و فلفل هالوپینو تهیه می شود. اما از همه رایج تر، به همراه بیکن، قارچ، گواکاموله و سیب زمینی سرخ کرده است. هات داگ به سبک «سونورا» نیز در این کشور محبوبیت بسیاری دارد؛ به این صورت که سوسیس با یک لایه بیکن پوشانده شده و سپس کبابی می شود. در آخر هم با پیاز، گوجه فرنگی و چیلی سرو می شود.

فرانسه – فرنچ هات داگ

3-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ فرانسوی ها مقدار زیادی پنیر خوشمزه ی گرویر را روی سوسیس و نان باگت آب می کنند؛ ساده اما بسیار لذیذ.

کره جنوبی – 핫도그.

4-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ آن ها سوسیس را درون یک لایه ضخیم از خمیر قرار داده و سپس سرخ می کنند. در آخر هم با خردل و کچاپ سرو می کنند.

شیلی – Completos

5-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ در کشور شیلی به هات داگ، کومپلتوس می گویند. مرسوم ترین نمونه آن «ایتالیایی» است و دلیل انتخاب این نام، شباهت ترکیب رنگ های ساندویچ با پرچم ایتالیاست. این هات داگ با پوره آوکادو، گوجه فرنگی خرد شده، ترشی کلم رنده شده، پیاز و مایونز خانگی سرو می شود.

گواتمالا – Shucos

6-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ سوسیس روی نان برشته سرو می شود و تفاوت اصلی آن نیز خود هات داگ است. مردم گواتمالا این سوسیس را از انواع گوشت های کبابی که شامل: سوسیس خرد شده، بیف، سالامی، سوسیس خوک و … درست می کنند. برخی از این ساندویچ ها حاوی گواکاموله، کلم بخار پز شده، مایونز و خردل هستند.

شیکاگو – هات داگ به سبک شیکاگو

7-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ سوسیس آبپز شده به همراه گوجه فرنگی تازه، خیارشور، ترشی و پیاز مواد تشکیل دهنده این ساندویچ هستند. همیشه روی این ساندویچ خردل ریخته می شود، نه کچاپ و  با نان باگتی که دانه سیاه دارد سرو می شود.

آرژانتین – پانچو

8-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ سوپرپانچو، هات داگی است که بزرگ تر از حد معمول است. این ساندویچ عموما به همراه خلال سیب زمینی، گوجه فرنگی و سس دلخواه مشتری سرو می شود.

سیاتل – سیاتل داگ

9-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ در سیاتل، هات داگ را با پنیر خامه ای سرو می کنند. بسیار مرسوم است که از سوسیس لهستانی به همراه پیاز کبابی برای تهیه این ساندویچ استفاده شود. از دیگر تاپینگ های این غذا می توان به پیازچه و سس های خردل و باربیکیو اشاره کنیم.

کلمبیا – Perros calientes

10-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ در این کشور، هات داگ همیشه با یک سس صورتی  (مخلوط کچاپ و مایونز) و انبوهی از سیب زمینی سرخ کرده همراه است. در برخی مواقع در تهیه آن از بیکن، پنیر کاستنو رنده شده و حتی تخم مرغ آب پز هم استفاده می شود.

آلمان – هات داگ

11-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ ترشی کلم و خردل بهترین هات داگ دنیا را تشکیل داده اند.

اوروگوئه – Pancho porteño

12-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟پنیر موزارلای آب شده روی ساندویچ.

گرجستان – خاگینه هات داگ

13-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ در این کشور، هات داگ را به صورت سوسیس خرد شده به همراه چیلی، پیاز و خیارشور سرو می کنند. گاهی با چیپس صدف هم همراه است.

ال سالوادور – Chorys یا Chévere 

14-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ سوسیس آبپز یا کبابی به همراه سیب زمینی سرخ کرده، پیاز خرد شده، سالاد کلم و هویج و هالوپینو مواد تشکیل دهنده این ساندویچ هستند.

آفریقای جنوبی – Boerie roll

15-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ این غذا از سوسیس محلی به نام Boerewors تهیه و به همراه کچاپ و پیاز سرو می شود.

سوئد – Tunnbrödsrulle

16-w880

چه مساله ای موجب خاص شدن این هات داگ شده؟ سوئدی ها هات داگ را درون نان لواش به همراه پیاز سرخ کرده، پوره سیب زمینی، کاهو، سالاد میگو و … سرو می کنند.

یک نظر

ورود

  • Arsham بهمن ۱۱, ۱۳۹۵

    با خوشمزه ترین و منحصر به فرد ترین سرطانزا های جهان آشنا شوید.