۹۰ نکته پنهان در انیمیشن های پیکسار که شما را متحیر خواهند ساخت

۹۰ نکته پنهان در انیمیشن های پیکسار که شما را متحیر خواهند ساخت

اگر از طرفداران فیلم های استودیو انیمیشن سازی پیکسار ( Pixar) باشید می دانید که هر یک از فیلم های این استودیو اشاراتی ضمنی به فیلم های گذشته یا آینده کمپانی والت دیزنی دارد. کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار اخیراً ویدیویی در مورد ارتباطات و اشارات انیمیشن های ساخته شده این کمپانی به همدیگر را در سایت خود قرار داده اند. در این فیلم ها اشارات پنهان بسیاری وجود دارد که ممکن است شما متوجه آن ها نشده باشید که در ادامه به تعدادی از آن ها در انیمیشن های ساخته شده توسط استودیو پیکسار اشاره می کنیم.

۱- داستان اسباب بازی (TOY STORY):

toy-story-the-license-plate-on-andys-moms-van-reads-a113-one-of-the-most-significant-pixar-easter-eggs-you-can-spot-in-each-film-w750
شماره پلاک ماشین ون مادر اندی A113 است که در واقع یکی از اشارات ضمنی متداول موجود در بسیاری از انیمیشن های استودیو پیکسار به شمار می آید. A113 علامتی است برای یکی از کلاس های طراحی و ساخت شخصیت های گرافیکی در استودیو پیکسار که بسیاری از انیماتورها و هنرمندان حاضر در این مجموعه سال اول کاری خود را در کلاسی به همین نام بوده اند.
when-buzz-tries-to-prove-that-he-can-fly-he-bounces-off-of-the-famous-pixar-luxo-ball-it-became-a-popular-easter-egg-in-future-pixar-movies-to-come-w750
وقتی که شخصیت باز (Buzz) می خواهد ثابت کند که می تواند پرواز کند روی توپی که علامت استودیو پیکسار (Pixar Luxo ball) روی آن نقش بسته است می پرد.
does-the-carpet-in-sids-house-look-familiar-w750
آیا قالیچه خانه سید (Sid) برایتان آشنا به نظر نمی رسد؟ این صحنه از فیلم “داستان اسباب بازی” به صحنه ای از فیلم “درخشش” (The Shining) اشاره دارد. لی آنکریچ، یکی از ویرایشگران و کارگردان انیمیشن “داستان اسباب بازی ۳” از دوستداران پروپاقرص فیلم “درخشش” بوده و حتی سایتی را برای طرفداران این فیلم طراحی کرده است. به همین دلیل وی عامل اصلی گنجاندن چنین اشاره ضمنی در انیمیشن “داستان اسباب بازی” شناخته می شود.

its-a-nod-to-the-carpet-seen-in-the-shining-w750

۲-  زندگی یک حشره (A BUG’S LIFE):

a-bugs-life-a113-appears-on-a-cereal-box-as-flik-heads-to-the-bug-city-w750
زمانی که شخصیت فلیک (Flik) به شهر حشرات می رسد در جعبه غلات کنار وی باز هم شماره آشنای A113 دیده می شود.
the-pizza-planet-truck-from-toy-story-can-be-seen-in-almost-every-pixar-movie-here-it-is-outside-a-trailer-in-a-bugs-life-w750
وانت سیاره پیتزا (Pizza Planet truck) در انیمیشن “داستان اسباب بازی” را می توان در تمامی فیلم های دیگر استودیو پیکسار نیز دید. در انیمیشن “زندگی یک حشره” نیز وانت را بیرون از یک یدک کش می بینیم.
a-poster-for-the-lion-king-musical-can-be-seen-with-the-posters-in-bug-city-w750
در شهر حشرات پوستر انیمیشن شیرشاه (The Lion King) را می توان در کنار پوسترهای دیگر دید.

۳- داستان اسباب بازی ۲(۲ Toy Story):

toy-story-2-take-a-close-look-at-this-arrangement-of-stars-at-the-start-of-the-movie-w750
نگاه دقیقی به این چینش ستاره ها در ابتدای فیلم داشته باشید. چینش ستاره ها طرح لامپ لوگوی استودیو پیکسار را نشان می دهد. این تصویر از انیمیشن کامپیوتری کوتاه “لوکسو جونیور” (Luxo Jr) که در سال ۱۹۸۶ ساخته شد گرفته شده است.
the-stars-are-the-outline-of-the-pixar-lamp-which-appears-in-the-opening-logo-sequence-it-was-in-pixars-1986-computer-animated-short-luxo-jr-w750
به نظر می رسد این عکس نسخه اولیه شخصیت لوتسو (Lotso) است، همان خرسی بدعنقی که بعدها در “داستان اسباب بازی ۳” در ابتدای فیلم در میان دیگر عروسک های شخصیت اَل دیده شد. در سال ۲۰۱۰، لی آنکریچ در مصاحبه ای اعلام کرد شخصیت لوتسو حتی قبل از ساخت سری انیمشن های “داستان اسباب بازی” نیز در ذهن سازندگان انیمیشن این استودیو قرار داشته است.

it-looks-like-theres-an-early-version-of-lotso-the-mean-spirited-bear-viewers-meet-later-in-toy-story-3-in-the-als-toy-barn-ad-at-the-films-start-w750

there-are-lots-of-bugs-life-references-in-toy-story-2-mrs-potato-head-can-be-seen-reading-a-bugs-life-storybook-w750
در داستان اسباب بازی ۲ ارجاعات بسیاری به انیمیشن “زندگی یک حشره” وجود دارد. در این عکس خانم کله سیب زمینی (Mrs. Potato Head) را می بینید که در حال خواندن کتاب داستانی با عنوان “زندگی یک حشره” است.
theres-a-bugs-life-themed-calendar-in-andys-room-you-can-also-spot-the-giant-mickey-watch-on-the-wall-behind-them-w750
در این عکس یک تقویم با زمینه “زندگی یک حشره” در اتاق اندی آویزان شده است. حتی می توانید ساعت بزرگ میکی ماوس را روی دیوار پشت آن ها ببینید.
right-before-buzz-comes-across-a-wall-of-buzz-lightyear-toys-he-passes-by-a-series-of-a-bugs-life-toys-in-als-toy-barn-w750
قبل از آن که شخصیت “باز” به دیوار اسباب بازی های “باز لایت یر” (Buzz Lightyear) برسد از کنار تعدادی از اسباب بازی های “زندگی یک حشره” عبور می کند.
the-pizza-planet-truck-is-used-by-buzz-mr-potato-head-slinky-and-crew-to-chase-al-to-the-airport-and-rescue-woody-w750
در انیمیشن “داستان اسباب بازی ۲” شخصیت های باز، آقای کله سیب زمینی، اسلینکی و دیگران با “وانت سیاره پیتزا” به تعقیب اَل که به سمت فرودگاه می رود می پردازند تا وودی را نجات دهند.

۴- شرکت هیولاها (Monsters,Inc):

monsters-inc-heres-an-easy-one-nemo-from-finding-nemo-pops-up-in-boos-bedroom-near-the-end-of-the-film-w750
این یکی بسیار ساده است. در انتهای این فیلم شخصیت نمو در انیمیشن ” در جستجوی نمو” در اتاق خواب بوو ظاهر می شود.
hes-not-the-only-pal-she-has-the-luxo-ball-and-jessie-from-toy-story-2-are-also-among-her-toys-w750
در این تصویر از فیلم “شرکت هیولاها” عروسک جسی و توپ لوکسو (Luxo ball) از انیمیشن “داستان اسباب بازی ۲” را در بین اسباب بازی های بوو مشاهده می کنید.
nemo-can-also-be-spotted-in-the-entry-to-this-room-that-randall-goes-inside-w750
می توانید عروسک نمو را روی این دری که رندال وارد آن می شود نیز ببینید.
randall-uses-andys-cloud-wallpaper-from-toy-story-to-practice-his-monsters-inc-camouflage-skills-w750
در این تصویر رندال از کاغذ دیواری ابری اندی در انیمیشن “داستان اسباب بازی” برای نشان دادن مهارت های استتار خود استفاده می کند.
the-trailer-that-randall-winds-up-in-near-the-films-end-is-the-same-one-shown-in-a-bugs-life-the-pizza-planet-truck-is-still-parked-outside-w750
یدک کشی که رندال در پایان فیلم می سازد همانی است که در انیمیشن “زندگی یک حشره” دیده شده بود. علاوه بر این وانت سیاره پیتزا نیز بیرون از یدک کش پارک شده است.

۵- در جستجوی نمو (FINDING NEMO):

finding-nemo-you-may-have-noticed-a113-on-the-scuba-divers-camera-w750
شما می توانید شماره A113 را روی دوربین غواص ببینید.
look-closely-and-buzz-lightyear-can-be-spotted-in-the-dentists-waiting-room-the-airplane-he-flew-around-andys-room-is-on-the-bookshelf-to-the-right-w750
اگر با دقت نگاه کنید عروسک شخصیت “باز لایت یر” را در مطب دندانپزشکی خواهید دید. هواپیمای او نیز روی قفسه کتاب ها در سمت راست او قرار دارد.
youll-also-see-a-hint-at-pixars-next-film-the-incredibles-in-finding-nemo-mr-incredible-is-on-the-comics-cover-that-a-child-is-reading-in-the-dentists-office-w750
همچنین می توانید اشاراتی به فیلم های بعدی استودیو پیکسار یعنی “شگفت انگیز ها” (The Incredibles) و “در جستجوی نمو” را در این تصویر ببینید. عکس آقای شگفت انگیز روی جلد کتاب کمیکی که پسربچه در مطب دندانپزشکی می خواند دیده می شود.
theres-a-similar-image-hanging-up-on-mr-incredibless-wall-in-the-incredibles-w750
این همان عکسی است که در انیمیشن “شگفت انگیزها” روی دیوار آقای شگفت انگیز نصب شده است.
the-pizza-planet-truck-appears-in-a-blink-and-youll-miss-it-moment-when-the-fish-tank-crew-are-escaping-the-dentists-office-w750
وانت سیاره پیتزا را در صحنه ای که ماهی ها در حال فرار از مطب دندانپزشکی هستند در نمایی تار می توان دید.
mike-from-monsters-inc-also-appears-in-the-closing-credits-of-finding-nemo-w750
شخصیت مایک در انیمیشن “شرکت هیولاها” را می توان در پایان فیلم “در جستجوی نمو” که اسامی سازندگان و دست اندر کاران انیمیشن پخش می شود می توان دید.

۶- شگفت انگیزها (THE INCREDIBLES):

the-incredibles-if-this-car-in-the-background-looked-familiar-its-because-its-featured-in-pixars-next-movie-w750
اگر ماشینی که در زمینه این فیلم می بینید برایتان آشناست باید بدانید که همان ماشینی است که در انیمیشن بعدی استودیو پیکسار حضور داشت.
thats-the-same-design-used-for-doc-hudson-paul-newman-in-cars-w750
این همان ماشینی است که در انیمیشن “ماشین ها” (Cars) با نام داک هادسون وجود داشت.
these-two-men-near-the-end-of-the-incredibles-are-actually-disney-animators-w750
این دو مرد در اواخر فیلم “شگفت انگیزها” در واقع دو تن از انیماتورهای کمپانی والت دیزنی هستند.
theyre-frank-thomas-and-ollie-johnston-they-were-two-of-walt-disneys-original-animators-who-were-referred-to-as-part-of-walts-nine-old-men-w750
فرانک توماس و اولی جانستون از انیماتورهای قدیمی کمپانی والت دیزنی هستند که در میان ۹ نفری که به آن ها “نه پیرمرد” گفته می شود قرار دارند.
the-luxo-ball-can-be-seen-in-the-animated-short-jack-jack-attack-whichwas-includedon-the-dvd-release-of-the-incredibles-w750
توپ لوکسو را می توان در انیمیشن کوتاه “جک، جک حمله” (Jack-Jack Attack) که در نسخه دی وی دی انیمیشن “شگفت انگیزها” گنجانده شده بود دید.

۷- ماشین ها (CARS):

cars-the-95-on-lightning-mcqueen-is-a-reference-to-1995-the-year-toy-story-pixars-first-movie-came-out-w750
ماشین تندر مک کویین با شماره ۹۵ به سال ۱۹۹۵ که اولین انیمیشن استودیو پیکسار با نام “داستان اسباب بازی” تولید شد اشاره دارد.

روی لاستیک های ماشین مک کویین اسم لایت یر نوشته شده است که به شخصیت باز لایت یر در “داستان اسباب بازی” اشاره دارد.

mcqueens-tires-are-made-by-lightyear-a-nod-to-toy-story-character-buzz-lightyear-w750

one-of-the-sponsors-of-the-races-in-cars-is-dinoco-w750
یکی از اسپانسرها در مسابقات اتومبیل رانی فیلم “ماشین ها” دینوکو (Dinoco) نام دارد.
its-a-fictional-company-first-referenced-in-toy-story-w750
این اسم مربوط به یک کمپانی داستانی و ساختگی است که برای اولین بار در “داستان اسباب بازی” به آن اشاره شده بود.
43-w750
کامیون های متعددی که در صف پمپ بنزین هستند به دیگر فیلم های استودیو پیکسار اشاره دارند. روی یکی از آن ها نوشته شده است “FN” که احتمالا به انیمیشن “در جستجوی نمو” اشاره می کند. برچسب روی یکی دیگر از کامیون ها هم عنوان “.iInc” وجود دارد که اسم های “Incredibles” و “.Monsters, Inc” را با هم ترکیب کرده است.

۸- راتاتویی (RATATOUILLE):

ratatouille-the-lab-rat-git-has-a-tag-with-a113-on-his-left-ear-w750
موش آزمایشگاهی با نام گیت (Git) روی گوش چپ خود یک برچسب با عنوان A113 دارد.
the-pizza-planet-truck-can-be-spotted-crossing-a-bridge-when-skinner-is-going-after-remy-w750
هنگامی که اسکینر به دنبال رمی می رود می توانید وانت سیاره پیتزا را در حال عبور از روی پل ببینید.
thats-bomb-voyage-from-the-incredibles-w750
این همان سفر بمبی (Bomb Voyage) است که در “شگفت انگیزها” وجود داشت.
linguinis-boxers-have-the-incredibles-logo-w750
روی شلوار لینگوینی از آرم “شگفت انگیزان” استفاده شده است که در نمای نزدیک تر می توانید به راحتی آن را ببینید.

heres-a-closer-look-w750

that-shadow-of-a-dog-barking-at-remy-is-a-familiar-face-from-up-w750
سایه سگی که به رمی پارس می کند در فیلم “آپ” (Up) نیز وجود دارد.
thats-dug-w750
این سگ همان داگ (Dug) در فیلم “آپ” است.

۹- وال ای (WALL-E):

wall-e-the-pizza-planet-truck-gets-scanned-by-eve-in-wall-e-w750
وانت سیاره پیتزا در انیمیشن وال ای توسط شخصیت ایو (Eve) اسکن می شود.
this-glass-mosaic-in-wall-e-looks-like-one-our-friends-from-finding-nemo-w750
موزاییک شیشه ای فیلم وال ای ما را به یاد صحنه ای در انیمیشن “در جستجوی نمو” می اندازد. لاک پشت موجود در این موزاییک کاملا شبیه شخصیت “کراش” در انیمیشن “در جستجوی نمو” است.

it-looks-a-lot-like-crush-the-turtle-w750

rex-from-toy-story-can-be-spotted-on-one-of-wall-es-shelves-w750
شخصیت رکس در انیمیشن “داستان اسباب بازی” را می توان در قفسه های انیمیشن وال ای دید.
ohmydisney-recently-pointed-out-that-this-rubble-has-more-meaning-than-you-may-think-w750
در این تصویر قطعه ای را می بینید که به ادعای کمپانی والت دیزنی موتور وسپای اسکینر در فیلم راتاتویی است.

its-skinners-vespa-from-ratatouille-w750

۱۰- آپ (UP):

up-when-carls-house-begins-to-float-into-the-sky-we-see-lotso-from-toy-story-3-and-the-luxo-ball-in-a-girls-bedroom-w750
وقتی که خانه کارل در هوا معلق می شود شخصیت لوتسو از انیمیشن “داستان اسباب بازی ۳” و توپ لوکسو را در اطاق دختر او می بینیم. هواپیمایی که دختر با آن بازی می کند نیز همانی است که شخصیت “باز” در انیمیشن “داستان اسباب بازی” در اتاق اندی آن را به پرواز در می آورد.
the-pizza-planet-truck-can-be-seen-several-times-during-up-including-once-in-the-street-while-carls-house-takes-off-w750
وانت سیاره پیتزا را می توان چندین بار در انیمیشن “آپ” دید برای مثال هنگامی که خانه کارل معلق می شود در خیابان روبرو پارک شده است.
a113-can-be-spotted-while-carl-is-waiting-to-enter-a-courtroom-w750
زمانی که کارل منتظر حضور در دادگاه است می توان شماره آشنای A113 را بالای سر او روی دیوار دید.
the-famous-luxo-ball-can-be-seen-as-one-of-the-badges-on-the-belt-carl-is-wearing-w750
توپ معروف لوکسو را می توان در میان مدال هایی که روی کمربند کارل نقش بسته اند مشاهده کرد.
weve-seen-the-brand-of-soda-before-thats-pinned-on-carls-jacket-w750
قبلاً نیز برند این نوشیدنی که روی کت کارل نقش بسته است را در “داستان اسباب بازی” دیده بودیم.

it-was-featured-in-a-commercial-for-buzz-lightyear-during-the-first-toy-story-movie-w750

۱۱- داستان اسباب بازی ۳ (TOY STORY 3):

nemo-is-hiding-out-as-a-sticker-on-andys-toy-box-as-the-toys-are-confounded-by-the-army-men-departing-for-a-new-life-outside-of-the-college-bound-teens-bedroom-w750
عروسک نمو به شکل یک برچسب روی جعبه اسباب بازی های اندی دیده می شود.
look-closely-at-that-magazine-andys-sister-molly-is-reading-w750
به مجله ای که مالی خواهر اندی در حال خواندن آن است توجه کنید. این عکس دارلا در انیمیشن “در جستجوی نمو” است.

thats-darla-from-finding-nemo-w750

a-lightning-mcqueen-wooden-car-can-be-spotted-in-one-of-the-daycare-play-rooms-in-toy-story-3-w750
یک ماشین تندر مک کویین چوبی را می توان در یکی از اتاق های بازی مهد کودک در انیمیشن “اسباب بازی ۳” دید.
you-can-see-atta-the-name-of-the-princess-in-a-bugs-life-on-a-wall-in-sunnyside-w750
می توانید آتا، یکی از شاهزاده های انیمیشن “زندگی یک حشره” را روی دیوار در قسمتی که آفتاب گرفته است مشاهده کنید.
also-in-toy-story-3-finn-mcmissile-from-cars-can-be-seen-on-a-poster-in-andys-room-w750
در انیمیشن “داستان اسباب بازی ۳” می توان ماشین فین مک مسایل را روی پوستری که در اتاق اندی است مشاهده کرد.
heres-finn-from-cars-2-w750
این عکس ماشین فین در “ماشین ها ۲” است.
buzzs-batteries-are-bnl-a-reference-to-buy-n-large-from-wall-e-w750
باتری های شخصیت “باز” از نوع “BnL” است که ما را به یاد “Buy n Large” در انیمیشن “وال ای” می اندازد.
the-pizza-planet-truck-is-what-lotso-and-his-gang-hop-on-after-theyre-abandoned-w750
وانت سیاره پیتزا همانی است که لوتسو و همراهانش بعد از آن که تنها شدن سوار آن می شوند.

۱۲- ماشین ها ۲ (CARS 2):

cars-2-the-pizza-planet-truck-is-an-animated-car-at-the-radiator-springs-grand-prix-w750
وانت سیاره پیتزا یکی از ماشین هایی است که در گاراژ پارک شده است.
when-mater-and-lightning-mcqueen-drive-by-the-radiator-springs-drive-in-in-cars-2-theyre-playing-the-incredibmobiles-a-nod-to-the-incredibles-w750
زمانی که ماتر و تندر مک کویین در جاده رادیاتو اسپرینگز هستند با هم آهنگ “The Incredibmobiles” را می خوانند که به انیمیشن “The Incredibles” اشاره دارد.
you-can-see-merida-and-her-parents-in-the-background-at-one-point-w750
می توانید مریدا و والدینش را در این پیش زمینه به وضوح ببینید.

۱۳- شجاع (BRAVE):

brave-there-are-a-lot-of-pixar-references-in-the-witchs-home-including-a-carving-of-sulley-from-monsters-inc-w750
در این تصویر می توانید عکس حکاکی شده سالی از انیمیشن “شرکت هیولاها” را ببینید.
thats-not-all-thats-there-she-also-has-a-carved-figure-of-the-pizza-planet-truck-w750
در این تصویر نیز عکس وانت سیاره پیتزا در کنار جادوگر قرار دارد.
an-eagle-eyed-fan-noticed-a113-was-carved-as-roman-numerals-acxiii-above-the-door-in-the-witchs-home-w750
یک تماشاگر با چشمان عقابی خود متوجه شد که شماره A113 بالای در اتاق جادوگر به صورت اعداد رومی حکاکی شده است.

۱۴- دانشگاه هیولاها (MONSTERS UNIVERSITY):

monsters-university-the-pizza-planet-truck-is-outside-the-jox-fraternity-house-w750
وانت سیاره پیتزا در بیرون از خانه انجمن برادری جاکس (JOX) پارک شده است.
during-the-last-event-of-the-scare-games-theres-a-dinosaur-toy-on-the-floor-that-looks-like-arlo-from-the-good-dinosaur-w750
در مراحل آخر بازی های ترسناک یک دایناسور اسباب بازی در اتاق دیده می شود که شباهت زیادی به شخصیت آرلو در انیمیشن “دایناسور خوب” (The Good Dinosaur) دارد.

۱۵- پشت و رو (INSIDE OUT):

inside-out-joy-picks-up-a-memory-bubble-which-shows-children-going-down-a-slide-it-closely-resembles-the-playset-at-sunnyside-daycare-in-toy-story-3-w750
در این انیمیشن جوی یک گوی خاطرات در دست دارد که کودکانی را در حال سرسره بازی نشان می دهد.این تصویر کاملا شبیه صحنه بازی در مهد کودک سانی ساید در انیمیشن “داستان اسباب بازی ۳” است.
can-you-spot-the-ratatouille-reference-in-this-inside-out-scene-w750
آیا می توانید نشانه ای از انیمیشن “راتاتویی” را در این عکس پیدا کنید؟
thats-chef-colette-on-the-cover-of-a-magazine-called-haute-dish-w750
می توانید عکس سرآشپز کولت در انیمیشن “راتاتویی” را روی مجله ای که داخل سبد قرار دارد ببینید.

heres-a-reminder-of-what-she-looks-like-w750

nemo-can-be-spotted-on-the-board-game-titled-find-me-while-joy-and-sadness-are-on-their-adventure-w750
عکس نمو را بر روی صفحه بازی “مرا پیدا کن” می بینید؟

۱۶- دایناسور خوب (THE GOOD DINOSAUR):

the-good-dinosaur-youll-never-find-toy-storys-pizza-planet-truck-hidden-in-this-asteroid-belt-can-you-see-it-w750
به هیچ عنوان نخواهید توانست وانت سیاره پیتزا را در این عکس پیدا کنید. می بینید؟
its-there-just-floating-out-in-space-this-is-probably-the-least-believable-appearance-by-the-truck-w750
حالا می توانید وانت سیاره پیتزا را به صورت معلق در فضا ببینید اگر چه کمی تصور آن سخت است.
if-this-dinosaur-silhouette-looks-familiar-you-may-have-spotted-it-before-in-toy-story-w750
این دایناسور قبلا نیز در داستان “اسباب بازی” دیده شده است.

۱۷- در جستجوی دوری (FINDING DORY):

finding-dory-the-a113-license-plate-pops-up-once-again-on-a-truck-near-the-end-of-the-movie-w750
باز هم پلاک شماره A113 را روی این وانت در اواخر فیلم می بینید.
inside-the-truck-the-horn-is-made-in-the-shape-of-captain-americas-shield-w750
در داخل وانت بوق آن به شکل سپر کاپیتان آمریکا طراحی شده است.
back-there-is-riley-the-main-character-from-inside-out-w750
در این صحنه ریلی را می بینید، شخصیت اول انیمیشن “پشت و رو”.
one-of-the-first-promotional-images-released-for-finding-dory-had-a-finding-nemo-easter-egg-can-you-spot-it-w750
در این عکس نشانه ای از انیمیشن “در جستجوی نمو” وجود دارد. چهره دارلا خواهر زاده دندانپزشک را می توانید در این عکس ببینید.

theres-a-picture-of-the-dentists-niece-darla-from-finding-nemo-in-the-background-w750

darla-was-quite-the-memorable-character-w750

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵۱ نظر

ورود

  • farhadas بهمن ۱۵, ۱۳۹۵

    خیلی جالب بود
    در این سایت هم میتوان اثار نارنجی و پیدا کرد

    • Al مرداد ۱۰, ۱۳۹۹

      آثار نارنجی چیه؟

      • متی شهریور ۱۱, ۱۳۹۹

        یه سایت خدابیامرز که البته خدابیامرزش کردن

  • سعید بهمن ۱۶, ۱۳۹۵

    وای فوق العاده بود….ختما از این دست مطالب بیشتر بذارید
    اپلکیشن هم یادتون نره

  • javad بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

    توی انیمیشن frozen یه قسمت هست که مردم وارد قصر میشن
    دقت کنید میبینید که شخصیت راپانزل و یوجین توی انیمیشن tangled یکی از اون افراد در حال ورود به قصر هستن!!!!
    به صورت اتفاقی کشفش کردم :)))))

    • javad بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

      یوجین == flynn rider

    • TOHIDKAMELI تیر ۱۶, ۱۴۰۰

      دوست عزیز من همون اولین باری که انیمیشن frozen1 یعنی سال ۲۰۱۷ کشفش کردم

  • javad بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

    راستی توی کارتن رتاتویل قسمتی که bomb Voyage (که در شگفت‌انگیزان بود) کنار خیابون حضور داره رو اضافه کنید
    (فقط تصویرش توی شگفت‌انگیزان هست)

  • سروش بهمن ۲۰, ۱۳۹۵

    خیلی لذت بخشه کشف این آثار
    ممنون

  • امیرحسین مرداد ۱۹, ۱۳۹۶

    سلام آقا.. خییییییلی ممنونم بابت مقالتون? بی نظیره? راستی…. من یه عکسی دیدم که در کارتون « راتاتویی» عکس کارتون« شگفت انگیزان» در پیاده رو هستش? اون رو هم به این سایت اضافه کنید? ممنون??

  • بیتا شهریور ۱, ۱۳۹۶

    واقعا این کار ها به دقت و ریزبینی قوی نیاز داره
    واقعا عالی بود

  • امیرحسین شهریور ۲۶, ۱۳۹۶

    سلامی دوباره به سایت عالی روزیاتو? مقاله عالیییی بود? میخواستم بگویم :« شما دو عکس مهم را در این سایت نگذاشتید.?» عکس اول: در کارتون «راتاتویی» پیرهن « آقای شگفت انگیز » در پیاده رو دیده میشود.? عکس دوم: در کارتون «راتاتویی» دشمن آقای شگفت انگیز ، به نام « بمبی» « Bomb Voyage» در پیاده رو دیده میشود.? ممنون میشم اگه این دو عکس رو در این سایت قرار دهید. ?ممنون??

  • reza_H_1998 آذر ۱, ۱۳۹۶

    ایول عجب چیز باحالی بود لطفا نکات پنهان ماشین ها ۳ و انیمیشن کوکو بگذارید با تشکر

  • یه بنده خدا بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

    ای منقرض شه این وانت سیاره پیتزا…
    کلا اساس پیکسار این وانتس… :/

  • Pejman فروردین ۳۱, ۱۳۹۷

    خوب طبیعیه با وجود این امضا زنجیز وار کسی ننیتونه ادعایی کنه این ها مال یک شرکته و این ها هم مدارک اثباتشه

  • Mlyka اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷

    خیلی جالب بود من رشتم انیمیشنه واسه من خیلی جالبه و بدردم میخوره بازم بزارید

  • Reza_AR خرداد ۱۴, ۱۳۹۷

    آقا واقعا عالی بود این کار
    واقعا لذت بردم
    خیییلی خوب بود بعضی از این رازها

  • amir خرداد ۲۰, ۱۳۹۷

    واقعا که شما خیلی ریز بین هستید

    ممنون

  • ستی تیر ۷, ۱۳۹۷

    Wow
    واقعا کرک و پرم ریخت

  • z_alizadeh شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

    عجیبه که هیچ کس دقت نکرده شخصیت بو تو کارخانه ی هیولاها همون بو(بونی)تو داستان اسباب بازیه!حتما دقت کنید ..

  • z_alizadeh شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

    اصلا کسی دقت نکرده بود بو ی کارخانه ی هیولاها همون بو(بونی)تو داستان اسباب بازیه!؟نمیدونم چرا قیافش یذره تغییر کرده ولی این بو همون بوئه..به هردوتا انیمیشن دقت کنید!(+انیمیشن شجاع که بو همون جادوگرس)

  • ممد شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

    این وانته توی کوکو هم هست

  • Baroon شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

    در فصل یک از سریال سمپسون ها در قسمت دوازدهم هم عدد A113 روی لباس کراستی دیده میشه

  • بارون شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

    عدد A113 در فصل اول سمپسون ها قسمت ۱۲ روی لباس کراستی هم هست

  • Mohammad مهر ۶, ۱۳۹۷

    اونایی ک با این حال کردن بدونن تئوری وجود داره که میگه تمام انیمیشن های پیکسار توی یه دنیا اتفاق میوفتن که از نظر زمانی اولیش گود دایناسور هست و اخریش ماشین ها نکته های ریز یادی هم برای اثباتش هست ک اینجا خیلی هاشو دید اما مهمترینش اینه که اون پیرزن جادوگره توی انیمیشن شجاع همون بو تو کارخانه هیولاهاست که هنوز داره با تکنولوژی درها توی زمان های مختلف دنبال سالیوان میگرده

  • Arshia دی ۱۰, ۱۳۹۷

    سلام خوب بود. ولی تو ماشین ها ۳ هم اگه توجه کنید وانت سیاره پیتزا هست. وقتی که مک کویین و کروز به پیست تاندر هالو میرن یکی از شرکت کننده هاست . وقتی که درو ازشون می بندند.

  • مهدی سیدی اسفند ۵, ۱۳۹۷

    این انیمیشن ها که در سال های متعددی ساخته شده اند آنها از کجا میدانستند که در آیندی چنین انیمیشن هایی خواهند ساخت.اگه به سایت دیزنی دقت کنید اسم سایتoh my disneyاست که یاد آور جملهoh my godاست یعنی دیزنی خدارا کنار گذاشته ونام خودش را در آنجا گنجانده.این به مخاطب القا میکند که با یاد آوری خدا به چیزی نمیرسی تنها شادی آور برای تو فقط دیزنی است.

  • امیرحسین خرداد ۲۷, ۱۳۹۸

    سلامی دوباره. عالیییییی. می خواستم بگم که در شگفت انگیزان ۲ که اخیرا دیدم، در پایان فیلم عدد A113 هستش. جان راتزنبرگر هم در شگفت انگیزان ۲ ، صداپیشه آندرماینر (The underminer) است . اگر دقت کنید، می‌بینید که جان راتزنبرگر در تمامی انیمیشن های پیکار حضور داشته. و به همین دلیل میشه این مسئله رو به عنوان ایستراگ یا ( نکات پنهانی ) پیکسار یاد کرد.
    راستی در انیمیشن Toy Story That Time Forgot وانت سیاره پیتزا هم هست. در انیمیشن ماشین های ۳ هم باز علامت A113 هست و…..

  • امیر علی بابادی مرداد ۱۷, ۱۳۹۸

    محشر بود لطفا دست از گذاشتن این نوع مطلب ها برندارید

  • Aay آبان ۱۳, ۱۳۹۸

    پشمام ریخت دمت گرم خیلی خوب بود

  • ارش آبان ۱۵, ۱۳۹۸

    واقعا جالب بود??

  • Alireza آذر ۳۰, ۱۳۹۸

    من عدد a113 رو در دو کارتون دیگه هم دیدم در کارتون ماشین های قسمت ۳ روی در هوشمند و همینطور در کارتون در جستجوی دوری روی پلاک کامیون وقتی هشتپا داشتن با ماهی ها فرار میکردن و همینطور تابلو دختری در کارتون نمو که پلاستیک ماهی مرده در دستش بود در یکی از صحنه های کارتون در جستجوی دوری دیدم

  • Alireza آذر ۳۰, ۱۳۹۸

    یه بار عدد a113 رو در کارتون درجستجوی دوری روی نشانه ی شیر دریایی ها که قرنتینه شده بودند دیدم

  • Parsa بهمن ۳, ۱۳۹۸

    سلام شما یه قسمتی که باز کلمه a113 وجود داره رو نزاشتید داخل شگفت انگیزان ۲ اخر فیلم که اون دختره و پسره میخوان برن سینما اسم سینما A113 هستش رو تابلو زده

  • امیر اسفند ۲۹, ۱۳۹۸

    فوق العاده

  • مرتضی اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹

    به نظرم هیچ کدوم از این فیلم ها و یا انیمیشن های هایوودی را نه خودمان نگاه کنیم،نه کودکانمان.خدا می دونه چه پیام هایی غیر از این ها در هر فریم آن ها وجود داره.از این ها بدتر هم هست.مثلا در کارتون شیرشاه کلمه ای زشت x**نمایش داده شده بود.درکل وارد جزییات نشین و فقط این آشغال ها را به خورد خود و کودکانمان ندهیم.

  • عباس خرداد ۳۱, ۱۳۹۹

    خیلی جالب بود این وانت سیار پیتزا فروشی همه جا بود اگر دقت کنید بیشتر جا ها هست خیلی روی مخ بود

  • اون یکی بنده خدا تیر ۱۶, ۱۳۹۹

    پیکسار بی وانتش معنی نداره و سماور بی قوری چایی نداره

  • علی تیر ۲۶, ۱۳۹۹

    نویسنده محترم سگ واقع میده . پارس نمیکنه .خیلی زشته که به خودمون توهین میکنیم

  • ترجیح میدهم اظهار نکنم مرداد ۱۷, ۱۳۹۹

    خیلی عالی و بلحال بود. مرسی. دست شما درد نکنه. فقط اینکه در اواکولین عکسی که گذاشتید توضیح اشتباهی درباره پلاک A113 داده اید. توضیح درست این است که یک دانشگاه هنر که مال والت دیزنی است به نام دانشگاه calarts وجود دارد که خیییییلی از هنرمندان بزرگ در صنعت انیمیشن از این دانشگاه فارق التحصیل شده اند. که ا هم در آنهااز آنها بسیاری از کسانی که در پیکسار هستند ۱۱۳ آن دانشگاه درس خوانده اند و خاطرات زیادی از آنجا دارند.

  • مانا آبان ۲, ۱۳۹۹

    میتونیم کپی کنیم؟

  • علی بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    توی انیمیشنروح که به تازگی منتشر شده و حسابی ترکونده اسم کارتونیش رو نگاه کنید اونجا که روح خواننده از oی soulزده بیرونشبیه توپ پیکساره

  • یکسی اسفند ۷, ۱۳۹۹

    فک کنم آرزو به دل میمیرم برای دیدنه آرم کامل TOYOTA تو ماشین سیاره پیتزا
    چون تو این ماشین سیاره پیتزا اون آرمِ TOYOTA
    فقط YO قابل مشاهده هست

  • عباس بوعذار خرداد ۸, ۱۴۰۰

    سلام میخواستم یه نکته درباره ی ماشین سیاره ی پیتزا بگم ، داستان اسباب بازی اولین انیمیشنی بوده که پیکسار ساخته و این وانت برای یادبود اولین انیمیشن پیکسار توی همه ی انیمیشن های پیکسار هست .
    با تشکر

  • .. مرداد ۲۶, ۱۴۰۰

    سرگرم کننده بود?

  • ناشناس اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    خیلی جالب بود ، اصلا من هنگ کردم .
    ماشین سیاره پیتزا و A 113 خیلی از فیلم ها هست .
    واقعا دستتون درد نکنه دوباره میگم خیلی جالب بود .