تصاویر متحرک بامزه ای که دستورات اجرایی دونالد ترامپ را به سخره می گیرند

تصاویر متحرک بامزه ای که دستورات اجرایی دونالد ترامپ را به سخره می گیرند

این روزها همه درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و تصمیمات اجرایی عجیب و غریبش صحبت می کنند. وی به خاطر قانون ضد مهاجرتی که به تازگی امضا کرده، به شدت تحت فشار است. تمامی قشرها از مردم عادی گرفته تا هنرمندان، به کارهای او اعتراض کرده و دست به تظاهرات گسترده زده اند. هر کسی راه و روشی خاص برای نشان دادن مخالفت با آقای ترامپ در پیش گرفته است؛ مانند حساب توییتری «TrumpDraws» که توانسته تنها در چند روز ۱۲۸ هزار فالوور جذب کند.

عوامل این حساب به جای آن که پلاکاردهای اعتراضی درست کنند و یا طرح های گرافیکی بکشند، دستورهای اجرایی دونالد ترامپ را مورد حمله قرار داده اند. آن ها با درست نمودن تصاویر متحرک، به جای نوشته ها بر روی آن ها نقاشی هایی بامزه از حیوانات قرار داده و تصمیم های رئیس جمهور آمریکا را به سخره گرفته اند. پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

610

611

612

613
بر روی دفتر نوشته: احتمالا از خودتان می پرسید که من چگونه به این مقام رسیدم؟

614

615

616

617
روح من خالی شده و من از تنها مردن می ترسم.
618
انیمیشن غیر قانونی است.

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • بابک بهمن ۱۴, ۱۳۹۵

    تو رو خدا یه فکری به حال تیم ترجمه تون بکنین. کلا برداشت شخصی تون رو می نویسین از مطالب. گیف آخری نوشته انیمه ممنوعه. انیمه و منگا و… ژانر های خاصی از فیلم های کارتونی ژاپنیه و البته داستان داره که چرا چنین طعنه ای زده شده. سرچ کنین تو اخبار.

  • بانو بهمن ۱۵, ۱۳۹۷

    خیلی قشنگن یعنی عالین چطوری میشه اینارودرست کرد؟