گالری گردی با روزیاتو؛ روایت رضا کیانیان از مرداب انزلی با نمایشگاه «آبی بیکران»

گالری گردی روزیاتو در سومین هفته بهمن ماه ۹۵

گالری گردی با روزیاتو؛ روایت رضا کیانیان از مرداب انزلی با نمایشگاه «آبی بیکران»

همچون روال هفته های قبل سرویس هنری روزیاتو، گالری گردی این هفته هم نگاهی دارد به جدید ترین خبرها و رویدادهایی که در نگارخانه های پایتخت در سومین هفته سرد بهمن ماه در حال انجام است. گزارش این هفته را با نمایشگاه عکس رضا کیانیان آغاز می کنیم.

با ما در گالری گردی این هفته همراه باشید.

رضا کیانیان از «دچار آبی بیکران» می گوید

g12

نگارخانه آرت سنتر، در آستانه بیستمن سالگرد تاسیس خود، میزبان جدیدترین عکس های رضا کیانیان، هنرپیشه نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون بوده که بار دیگر، با دنیای عکس، به نگارخانه های پایتخت برگشته و این بار، طبیعت را سوژه لنز دوربین خود قرار داده است. او قبلا گفته بود که با عکاسی، به شکار طبیعت می رود.

g2
رضا کیانیان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دچار آبی بیکران در آرت سنتر

این نمایشگاه عکس، سومین نمایشگاه عکس انفرادی استاد کیانیان بوده که تا ۲۵ بهمن سال جاری در آرت سنتر برپاست. کیانیان، پیش از این، دو نمایشگاه انفرادی عکس را در فرهنگسرای نیاوران و گالری ماه مهر برگزار کرده بود که با استقبال گالری گردها، به خصوص چهره های سرشناس سیاسی و فرهنگی کشور مواجه شد.

نام نمایشگاه، برگرفته از شعر مسافر سهراب سپهری، شاعر معاصر کشور است. در این نمایشگاه، ۱۲ عکس از مرداب انزلی و ۱۲ عکس از کهکشان، بر دیوار گالری آرت سنتر تهران در معرض دید عموم قرار گرفته و بیانیه گالری می گوید:

g1

g00

دچار، یعنی عاشق/ و فکر کن که چه تنهاست، اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد». «دچار آبی بیکران» نام آخرین نمایشگاه عکس‌های من است که پانزدهم بهمن امسال در باغ انجمن خوشنویسان – آرت سنتر – برگزار خواهد شد .این بار عکس‌های من پر از رنگ و پر از زندگی است. دو سال گذشته که سفری به اهواز داشتم، یک روز عصر کنار کارون قدم می‌زدم.

g3

کارونی که روزی زیبا بود و امروز بی‌پناه و غریب است. در اوج غم و غصه‌ای که داشتم ناگهان قایقی مرا به خود خواند. نگاهش کردم. او هم غریب و بی سر نشین، کنار رود بود. خوب که نگاهش کردم، دریافتم با تمام غربتش و رنگ ریخته‌گی‌هایش پر از زیبایی بود! داشت به من می‌گفت حتی در این حال هم زندگی هست و زیبایی هست. مسحور این پیام او، دوربینم را از جلدش بیرون کشیم و از زیبایی‌های او عکس گرفتم … و عکس گرفتم.

g4

دچارش شده بودم. می‌گفت: در مرگ زندگی هست. در زشتی زیبایی هست. در تباهی رنگ هست. یکی از این عکس‌ها را در نمایشگاهی که به یاد عباس کیارستمی برپا شده بود، به نمایش گذاشتم. او استاد عشق ورزی به زندگی بود و من پیام آن قایق غریب را تقدیم او کردم. اما وقتی از اهواز برگشتم همه قایق‌ها مرا صدا می‌زدند و همه آب‌هایی که در حال نابودی بودند. کوله‌ام را برداشتم و به سمت انزلی رفتم. مرداب شقایق‌ها .

g5

در این بیانیه آمده است:

هرگز به به کهکشان سفر نکرده‌ام. اما کهکشان در من سفر کرده است! کهکشان خودش را در جزییاتی از همین وسایل دور و برم به من نشان داد. حیرت کردم. من از نوجوانی در جادوی بی انتهایی کهکشان سرگردان بودم و بارها از این همه وسعت و بی‌کرانگی گریسته بودم و حالا کهکشان مرا به خود خواند. از بالا پایین آمد برای من! برای من! و عکس گرفتم و عکس گرفتم… شاید باورتان نشود من از کهکشان عکس گرفتم. شاهد من دوازده عکسی است که در کنار جادوی رنگ‌های قایق‌ها ،از پانزدهم بهمن می‌توانید ببینید!

g6

گفتنی است، برخی از آثار کیانیان در حراجی کریستی به فروش رفته و گالری چند سال پیش ایشان که تصاویری از اکالیپتوس بود، بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

گالری اُ با ضمیمه های سرگردان

این نگارخانه تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری، میزبان نمایش نقاشی های غزال خطیبی با عنوان ضمیمه های سرگردان است که برای عاشقان نقاشی، انتخاب خوبی به نظر می رسد.

گالری اُ به نشانی خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، کوچه خسرو،‌ پلاک ۴۶ در دسترس است.

چیدمان های دیوید چیلر آمد

این، عنوان نمایشگاه انفرادی چیدمان است که با موضوع رنگ‌شناسی، از ۱۵ بهمن لغایت ۱۴ اسفند سال جاری در  گالری آب /انبار واقع در خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن‌منش، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

امیر کبیر نژاد با گالری آبی

g13

این نقاش جوان کشورمان تا ۲۶ بهمن ماه، تابلوهای خود را در نمایشگاهی با عنوان «در کنج قفس پشت خمی دارد شیر»، در معرض دید علاقمندان قرار داده است. برای مشاهده آثار به: خیابان دولت، دیباجی جنوبی، روبه‌روی پارک ارغوان، کوچه مژگان، پلاک۴۱ مراجعه کنید.

روایت های «گام رنگی» در نگارخانه آتشزاد

g11

نگارخانه آتشزاد، این روزها میزبان نمایشگاه نقاشی‌های محمدرضا امانی با عنوان «گام رنگی» است که تا ۲۵ بهمن ماه در معرض دید گالری گردهای پایتخت قرار دارد. آتشزاد در خیابان ولیعـصر، نرسیـده به میدان ونک، خیابان عباسپور (توانیـر) شمـالـی، بعـد از پـل همت، پـلاک ۲۳۳ قرار دارد.

نمایشگاه عکس بناهای قدیمی در نگارخانه احسان

g10

تا آخر همین هفته فرصت دارید برای تماشای نمایشگاه عکسی با عنوان بناهای قدیمی در تهران، که توسط سجده مدنی، عکاس جوان پایتخت برگزار شده است، به گالری احسان واقع در اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ مراجعه کنید.

یادواره استاد میرخانی در نگارخانه ترانه باران

g14

نگارخانه ترانه باران، این روزها میزبان نمایشگاهی با عنوان یادی از استاد سید حسین میرخانی است که تا ۲۶ بهمن ماه در این گالری برپا شده است. برای مشاهده آثار به نشانی این مجموعه به آدرس: خیابان شریعتی، پل رومی، خیابان شریفی منش، نبش کوچه لادن پلاک۲۷، واحد۲۲ مراجعه کنید.

رگ حیات به پروژه های آران آمد

رگ حیات، عنوان نمایشگاه نقاشی امیر حسین اخوان است که تا آخر همین هفته در نگارخانه پروژه های آران در معرض دید عاشقان نقاشی قرار دارد. این نگارخانه در نشانی خیابان نوفل‌شاتو بعد از حافظ، کوچه لولاگر واقع شده است.

جیغ بنفش به گالری دنا آمد

g8

نمایشگاه گروهی مولتی مدیا با عنوان جیغ بنفش با گردآوری الهام زارع‌نژاد و با آثاری از فرشید پارسی کیا. ایلیا تهمتنی، سیامک تقی‌زاده، بابک حقی، مصطفا سون، کیوان مهجور، سیاوش مقیمیان، تهمینه منزوی، مرحوم هوشنگ ایرانی، شاهین نوروزی و رسول یونان تا ۲۵ بهمن در گالری دنا به نمایش در آمده است.

این نگارخانه در نشانی خیابان طالقانی، سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک۴ قرار دارد.

از زرنا تا زیر زمین دستان

دو نگارخانه دیگر تهران، این روزها میزبان نمایشگاه نقاشی هنرمندان جوان پایتخت است. گالری زرنا، نقاشی‌های ستاره یغمایی با عنوان «کوچه باغ» را از ۱۵ تا ۲۰ بهمن در  خیابان شهرارا، خیابان ۱۳، پلاک ۱۲، طبقه دوم به نمایش در می‌آورد.

در نگارخانه زیر زمین دستان، آثار نقاشی نریمان فرخی با عنوان «سیاه زرد» ۱۵ بهمن تا ۱۱ اسفند به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶۶ به نمایش در خواهد آمد که فرصت خوبی برای گالری گردها خواهد بود.

 پنجاهمین سالگرد تاسیس گالری سیحون

g7

نمایشگاه پنجاه سالگی گالری سیحون تهران، این روزها میزبان نمایش آثار ۵۰+۵ هنرمند معاصر کشور است.

به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس این گالری با نمایش هنرمندان برجسته معاصر از جمله:

آیدین آغداشلو، فریدون آو، محمد احصایی، علیرضا اسپهبد، پروانه اعتمادی، هانیبال الخاص، رضا بانگیز، جمال بخش‌پور، هوشنگ پزشک‌نیا، فرامرز پیلارام، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، پرویز تناولی، مریم جواهری، قاسم حاجی‌زاده، واحد خاکدان، بهرام دبیری، کامبیز درم‌بخش، گارنیک دِرهاکوپیان، جعفر روح‌بخش، حسین زنده‌رودی، ابوالقاسم سعیدی، سهراب سپهری، هوشنگ سیحون، معصومه سیحون، عربعلی شروه، حجت‌الله شکیبا، کوروش شیشه‌گران، علی‌اکبر صادقی، بهجت صدر، علی‌اکبر صفائیان، بهرام عالیوندی، مسعود عربشاهی، طلیعه کامران، کامران کاتوزیان، حسین کاظمی، پرویز  کلانتری، رضا مافی، لیلی متین‌دفتری، حسین محجوبی، اردشیر محصص، بهمن محصص، سیراک ملکنیان، مرتضی ممیز، رحیم ناژفر، غلامحسین نامی، منوچهر نیازی، سرکیس واسپور، محسن وزیری‌مقدم، افشین پیر‌هاشمی، صادق تیرافکن، ایرج شافعی، مکرمه  قنبری، احمد نصرالهی، اسماعیل توکلی (مش اسماعیل)

۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه در گالری سیحون واقع در خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ و گالری سیحون دو واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، خیابان سینایی، پلاک۲۴ ،میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

 نمایشگاه گروهی  نفاشی در گالری شکوه

گالری شکوه، مقصد دیگری گالری گردهای عاشق نقاشی است که تا ۲۱ بهمن ماه، میزبان نمایش آثاری از واحد خاکدان، فخرالدین فخرالدینی، سیامک عزمی، حجت‌الله شکیبا و چند هنرمند دیگر با عنوان “واقع‎گرایی از دیروز تا امروز” است.

آثار این هنرمندان را تا ۲۰ بهمن ماه در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان امیر نوری، پلاک ۱۹ مشاهده کنید.

نگارخانه شهر آوا  با خاطراتی از موسیقی سرزمین من

g15

خاطراتی از موسیقی سرزمین ما، عنوان نمایشگاه آثار فتومونتاژهای ورکشاپ ناصر پلنگی است که تا ۲۱ بهمن سال جاری در نگارخانه شهر آوا در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

نگارخانه شهر آوا میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (خیابان مقصود بیک)، سه راه تختی، خیابان موزه، موزه موسیقی، نگارخانه شهرآوا برگزار می شود.

نگارخانه صا، میزبان زیبا ویشته

g9

نمایشگاه نقاشی زیبا ویشته ۱۵ بهمن ماه در گالری صا افتتاح می‌شود و تا ۲۳ بهمن در پاسداران، بوستان هشتم، پلاک ۱۳۴، طبقه همکف برپاست.

آرزو جباری به گالری فردا رفت

گالری فردا در این هفته آثار آرزو جباری را در نمایشگاهی تحت عنوان “استخوان‌های دوست داشتنی” روی دیوار خواهد برد.

این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در گالری فردا برپا خواهد بود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریم‌خان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ مراجعه کنند.

عکاسان رسانه به نگارخانه لاله رفتند

خبر بعدی اینکه، نمایشگاهی از آثار عکاسان رسانه پایگاه عکس چیلیک با عنوان “عکس نوشت” با ارائه آثاری از عبدالرضا محسنی، سپیده سیرانی، مجید سامانیان، میترا محمدی، سعید ثابت مقدم، فاطمه حجازی، ابراهیم باقرلو، اعظم حشمتی، حسین عصاری آرانی، مریم خداوردی، مهدیه زینی اسکویی، محمدرضا خرازی، سارا فیروزی، محمدرضا زارع، نسرین رستمی، جواد میرزاپور، ندا رهگذر، محمدرضا رحیمی، گل گونه نجفی، سیدایمان میری، آمنه عبادی، نیلوفر زارعی، مجتبی محسنی، سهیلا خان میرزایی، عرفانه سعیدیان، یاسمن حسین پور، مهدی سروری ۱۵ تا ۲۴ بهمن  از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ به استثنای ایام تعطیل در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله دایر خواهد بود.

نمایشگاه نقاشی نوگرای ایران در ماه مهر

 “منظره سرایی” نمایشگاه نقاشی نوگرای ایران با ارائه آثاری از سهراب سپهری، ابوالقاسم سعیدی، بهجت صدر، ناصر عصار، حسین کاظمی و منوچهر یکتایی ۱۵ بهمن ماه تا ۲۰ اسفند در خیابان آفریقا ، کوچه نیلوفر ، پلاک ۷ دایر است.

نمایشگاهی گروهی رخ در گالری نک

نمایشگاه گروهی “رخ” که ندا درزی آن را گردآوری کرده با ارائه آثاری از، نسرین ملک‌ثابت، مریم اشکانیان، هدا زرباف، شایا شهرستانی، بهار اربابی، منصوره باغ‌گرایی، مهسا تهرانی، شهریار رضایی، اعظم حسین‌آبادی، عاطفه خاص و آزاده یاسمن ۱۵ تا ۲۹ بهمن ماه در گالری نک واقع در بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل، کوچه سینا، پلاک ۷۷ به نمایش در امده است.

 نمایشگاه زبور آلات در هفت ثمر

قبلا در گزارشی درباره نمایشگاه “ آقا محمد خان دمت گرم”، به معرفی برخی از زیورآلات ساخته شده توسط گروهی از جوانان پایتخت اشاره کردیم. این بار نیز،  نمایشگاه زیورآلات رخساره هاشمی حائری ۱۵ بهمن در گالری هفت‌ثمر افتتاح شد و تا ۲۰ بهمن در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸  ادامه دارد.

چه خبر از گالری نیاوران؟

گالری نیاوران، این روزها، میزبان نمایشگاه نقاشی‌خط‌های فاطمه حسنی با عنوان “ندانم‌های بسیار” آثار نقاشی عاطفه حسینی از روز جمعه ۱۵ بهمن در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این نمایشگاه تا ۲۳ بهمن در خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد بود.

طراحی های امیر کم گویان در نگارخانه آران

g16

نمایشگاه طراحی‌های امیر نصر کم‌گویان با عنوان “اسرارالنسیان” تا ۲۹ بهمن ماه در گالری آران واقع در خیابان کریم خان، خیابان خردمند شمالی کوچه دی پلاک ۱۲ برپاست.

عاشقان چیدمان به آرته بروند

هنر چیدمان، مخاطبان بسیاری در تهران برپا کرده است. خبر دار شدیم که نمایشگاه گروهی چیدمان با عنوان “جستجوی رویای گم‌شده در پایان تاریخ” با ارائه آثاری از مجتبی قنبری و مالک دهقان تا ۱۸ بهمن در گالری آرته واقع در ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳۳ برقرار است.

چه خبر از گالری اثر؟

گالری اثر آخرین مجموعه آثار شاه‌پری بهزادی را نمایش می‌دهد. این نمایشگاه تا ۲۹ بهمن‌ماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ میزبان علاقمندان است.

نقاشی های هاتفی به گالری افرند رسید

نمایشگاه نقاشی‌های هوشنگ هاتفی با عنوان “پلاک ۴۷” تا ۲۲ بهمن ماه در بزرگراه جلال آل احمد، خیابان جهان‌آرا، خیابان ۱۹ام (جلال حسینی)، بعد از تقاطع اشک‌شهر، پلاک ۴۸۸ برپاست.

از الهه تا ایرانشهر

g18

سه نمایشگاه نقاشی در خیابان آفریقا، ایرانشهر و الهیه تهران برپاست که برای عاشقان گالری گردی، بنا به موقعیت مکانی خود،‌ انتخاب خوبی خواهد بود.

نخست، نمایشگاه نقاشی‌های مریم طاهریان‌فر است که تا ۱۸ بهمن در گالری الهه واقع در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، بن بست امینی، پلاک ۳ میزبان علاقمندان به هنر خواهد بود.

دوم، نمایشگاه “امر گشوده” نقاشی‌های سعید خاورنژاد تا ۲۰ بهمن در محل گالری ایرانشهر واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، خیابان سپند، پلاک ۶۹۹ میزبان علاقمندان است.

سوم،  “عبور باید کرد” نمایشگاه نقاشی‌های بیتا وکیلی است که، تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ ارائه شده  است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

جواهرات هنری دلبری در گالری ثالث

نگارخانه ثالث تهران، این روزها میزبان نمایشگاهی خاص بوده که در آن، مجسمه ها و جواهرات هنری امیر حسین دلبری را در معرض دید عموم قرار داده است.

“این گونه شیوه های مدارا” عنوان این نمایشگاه است؛ گالری ثالث در خیابان کریم خان، بین خیابان های ماهشهر و ایرانشهر پلاک ۱۴۸ واقع است.

چه خبر از نگارخانه شیرین؟

g19

نگارخانه شیرین، در روزهای سرد بهمن ۹۵، روزگار داغی را سپری می کند. در شیرین دونمایشگاه نقاشی‌های نیلوفر وجدانی با عنوان “خلوت آیینه‌ها ”  تا ۲۰ بهمن  در گالری شیرین برپاست. در نگارخانه شیرین سه نیز،  سهیل فراهانی راد آثار خود را با عنوان “طاق” تا ۲۰ بهمن در گالری شیرین واقع در کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳، شماره ۵۵، به تماشا در می‌آورد.

نمایشگاه گروهی طراحی در نگارخانه ماه

خبر بعدی اینکه، نمایشگاه گروهی‌ طراحی با ارائه آثاری از :

واحد خاکدان، قاسم حاجی‌زاده، احمد مرشدلو، هاوار امینی، بهمن محمدی، حسین چراغچی، دنیا رستمی، رضا پناهی، زهرا شفیع، زهرا عیشی، سلغز پزشکیان، سوده داود، شاهو بابایی، عسل پیروی، عسل فلاح، علی رستگار، علیرضا جدی، علیرضا دیانی، علی سلطانی، علی علوی، فرزانه حسینی، محسن فولادپور، محمد رحیمی، مرتضی یزدانی، مرجان مرتضوی، مهرداد لرپور، مهدی فاتحی، مهدی فرهادیان، مهرداد خطایی، نازنین اصغرزاده و نزار موسوی‌نیا تا ۲ اسفند، در خیابان افریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ ادامه دارد.

 از مستقل تهران تا نگارخانه آ

پنج مقصد دیگر گالری گردی تهران برای عاشقان نقاشی را می توان در موارد زیر دانست:

نگارخانه مستقل تهران، این روزها با نمایشگاهی با عنوان: “قاموس:برخورد” تابلوهای نقاشی مجتبی تقوایی را در معرض دید علاقمندان قرار داده که تا ۲۱ بهمن می توانید از آن بازدید کنید. این آثار در چهارراه ولیعصر، ضلع شرقی پارک دانشجو (تئاترشهر)، خیابان رازی پلاک ۵۰ به نمایش در آمده است.

نگارخانه مهروا این روزها، یکی دیگر از مقصدهای گالری گردی برای عاشقان نقاشی است. نمایشگاه نقاشی‌های مامک حجازی با عنوان “سرزمین عجایب” تا ۱۸ بهمن در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ گالری مهروا به نمایش در آمده است.

مقصد سومی که معرفی می کنیم، نگارخانه هور است که میزبان نمایشگاه نقاشی‌های علی گلستانه است که آثار این هنرمند را تا ۲ اسفند در معرض دید علاقمندان قرار می دهد. خانه هور واقع در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲۲ دایر است.

مقصد چهارم نقاشی گردی پایتخت در بهمن سرد ۹۵، نگارخانه آ است که میزبان نمایشگاه طراحی‌های بهرام کلهرنیا با عنوان “سهم شک” است. آثار این هنرمند تا بیست و دوم بهمن‌ماه در گالری آ واقع در خیابان کریم‎خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷  در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

مقصد آخر نقاشی گردی در گالری های تهران، نگارخانه آ (۲) بوده که نقاشی‌های یاسر میرزایی با عنوان “خاک، زیر پای گرگ‌ها” را تا ۲۲ بهمن ماه در معرض دید علاقمندان قرار می دهد. این نگارخانه در خیابان کریم‎خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد واقع شده است.

نگارخانه ۲۶ با نمایش ۵۶ اثر از ۴۶ هنرمند

g17

خبر آخر گالری گردی این هفته، به نگارخانه ۲۶ تهران اختصاص دارد که میزبان نخستین نمایشگاه دوره دوسالانه چاپ دستی، با نمایش ۵۶ اثر برگزیده از چهل و شش هنرمند است.

این دوسالانه در دو بخش موضوعی و آزاد، برگزار می‌شود که ۳ نفر برگزیده هر بخش از دوسالانه در مراسم اهدای جوایز و حین نمایشگاه اعلام خواهد شد. لیندا آهنی، ماریا احمدی، فائزه احمدی، افسانه اسکویی، سارا اسلامی، آوا افشاری، الهام بهاالدینی، علیرضا بهراملو، آیدا پاشاخانلو، سمیرا پیشنمازی، نسترن پیل وری، بهاره تقی خانی، مریم توکلی، احمدرضا ثقفی، هدیه جعفری، طاهره جهان بین، سارا چاوشی، صدف حسامیان، نسیم حسن زاده، احسان خاکسار حقانی، فرشته خسرو شاهی، مهرناز دالوندی، لادن ذوالفقاری، فروغ ریحانی، سمیرا زمانی، نازلی شهوق، مهدیه عزیزی راد، زهره عطاران، محمد علیزاده، کژال فخری، پروانه فرمانی، پیام قلیچی، حمیدرضا قیاسی، سارا کاوه، هدی کریمی، سعیده گوهری، فرشته متقی، سعید مومیوند، آدنا میرزاخانیان، عباس میرزایی، المیرا میرمیران، سعیده میقانی، زهرا نازلی، رزیتا نصرتی، آنالی وکیلی و آرمین ولی‌پور برگزیدگان نهایی این نمایشگاه هستند. این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن در فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر، شماره ۲۶، واحد ۳ برپا خواهد بود.

امیدواریم گالری گردی این هفته، فرصت خوبی برای گردشگری شهری در روزهای پایانی زمستان ۹۵ را در اختیار هنردوستان پایتخت قرار دهد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • فربد بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

    کیانیان هنرمندی برای همه فصول
    هنرمندی در همه رشته ها هنرمند خلاق
    عالی بود

  • محمود تقوی بهمن ۱۹, ۱۳۹۵

    نمیدونستم که رضا کیانیان در حراجی کریستی هم بوده. معلومه که تابلوهاش خریدار جهانی داره. بنظرم اگه کسی این تابلوها را بخره، سرمایه گذاری خوبیه. سرمایه گذاریه هنری . .
    تا چه پیش آید…. به قول محمود وزیری 🙂

  • نگارخانه ۲۶ بهمن ۲۰, ۱۳۹۵

    از گزارش خوب جناب زمانی تشکر میکنیم.