معلم آمریکایی که با هر یک از شاگردانش به شیوه ای خاص دست می دهد

معلم آمریکایی که با هر یک از شاگردانش به شیوه ای خاص دست می دهد

همه ما می دانیم که تعلیم و تربیت نقشی اساسی در شکل گیری هر جامعه ایفا می کند. به همین دلیل، دولت ها و حکومت ها همواره به معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها اهمیت ویژه ای می دهند و سعی می کنند نگرانی های آن ها را برطرف سازند.

یکی از کارهایی که باید از سوی هر آموزگار به خوبی انجام بگیرد، برقراری ارتباط مناسب با دانش آموزان است. آن ها باید بچه ها را با خود همراه کنند و جوی مثبت به وجود بیاورند. هر کسی شیوه ای خاص برای این کار دارد، اما «بَری وایت جونیور» راهی بسیار جالب و خلاقانه را انتخاب کرده است.

تصاویر و ویدیوی زیر، روش جالب و شگفت انگیز این معلم آمریکایی را به شما نشان می دهند. پیشنهاد می دهیم آن ها را تماشا کنید و توضیحات را بخوانید تا با شیوه خاص آقای وایت آشنا گردید.

770
آقای «بَری وایت جونیور» معلم پایه پنجم است که در مدرسه «Ashley Park PreK-8» شارلوت واقع در کارولینای شمالی فعالیت می کند و دارای حافظه ای بسیار قوی است.

آقای وایت برای هر یک از دانش آموزانش نوع خاصی از دست دادن را در نظر گرفته است. تمام حرکات با یکدیگر متفاوت هستند. ویدیوی زیر چگونگی انجام این کار را به شما نشان می دهد:

771
او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «NBC» اظهار داشته که دست دادن های خاص باعث می شود میان او و شاگردانش اعتماد متقابل ایجاد گردد و دانش آموزان ارتباط بهتری با وی برقرار کنند. آقای وایت برای تمام دانش آموزان هر سه کلاس خود، روشی اختصاصی برای دست دادن دارد.
775
او در مصاحبه با پایگاه «WCNC» اظهار داشته که ایده انجام این کار بعد از تماشای رفتار «لبرون جیمز» با هم تیمی هایش به ذهنش رسیده است. بسکتبالیست سرشناس آمریکایی با هر یک از هم تیمی هایش در تیم «کلیولند کاوالیرز» به شیوه ای متفاوت دست می دهد. آقای وایت این کار را از یک دانش آموز شروع کرده و در این رابطه می گوید: “او قبل از ورود به کلاس به دیدن من می آمد و گاهی اوقات برای انجام فرایند دست دادن دچار مشکل می شد، زیرا باید برای آن صبر می کرد. بعد از آن که به سادگی کار و تاثیری که بر روی شاگردم داشت پی بردم، با خود فکر کردم داشتن روشی خاص برای هر یک از دانش آموزان می تواند ایده خوبی باشد.”
773
آقای وایت اعتقاد دارد که دست دادن های ویژه باعث می شود دانش آموزان احساس خاصی داشته باشند و برای یادگیری آن هیجان زنده گردند. وی اظهار داشته: “قبل از آن که بخواهم چیزی به آن ها یاد دهم، دانش آموزان باید به معلمشان انرژی و انگیزه بدهند.”
774
معلم آمریکایی اضافه می کند: “بسیاری از دانش آموزان در خانه شرایط ایده آلی ندارند، بنابراین من قصد دارم با انجام این کار مدرسه را به پناهگاه و محلی مناسب برای آن ها تبدیل کنم.”

منبع: buzzfeed
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود