تریلر جدید فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۵» منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۵» منتشر شد [تماشا کنید]

بسیاری از شما با مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» آشنایی دارید و آن ها را دیده اید. این مجموعه از ۴ فیلم تشکیل شده که در تمام آن ها نقش «کاپیتان اسپارو» با بازی تحسین برانگیز «جانی دِپ» خود نمایی می کند. آخرین اثر در سری «دزدان دریایی کارائیب»، «سوار بر امواج ناشنخته» نام داشت و توانست فروش بالای ۱ میلیارد دلار را برای تهیه کنندگانش به ارمغان بیاورد.

همانطور که می دانید، نسخه پنجم این فیلم سال میلادی جاری به نمایش در خواهد آمد. اکنون تریلیر جدیدی از این اثر سینمایی منتشر شده و ما می توانیم اطلاعات بیشتری درباره فیلم داشته باشیم.

«دزدان دریایی کارائیب: مرده ها قصه نمی گویند» ظاهرا شگفت انگیز ترین قسمت این مجموعه لقب  خواهد گرفت. این بار «خاویر بوردِم» در نقش کاپیتان سالازار دشمن قدیمی جک اسپارو توانسته از مثلث برمودا فرار کند و قصد دارد تمام دزدان دریایی به ویژه جک را به قتل برساند. ما در این اثر سینمایی شاهد حضور شخصیت های جدید و البته کاراکترهای قدیمی و محبوب مانند «ویل ترنر» و «کاپیتان باربوسا» هستیم.

«دزدان دریایی کارائیب: مرده ها قصه نمی گویند» ۲۶ مِی سال میلادی جاری در سینما ها اکران خواهد شد. پیشنهاد می دهیم به تماشای تریلر منتشر شده بنشینید تا به جزئیات بیشتری از فیلم پی ببرید.

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود