شخصیت های مشهور مجموعه هری پاتر در دوران پیری چه ظاهری پیدا می کنند؟

سرنوشت آن ها چه خواهد شد؟

شخصیت های مشهور مجموعه هری پاتر در دوران پیری چه ظاهری پیدا می کنند؟

در حال حاضر، مقوله فیلم و سینما به شدت طرفدار دارد و از سوی علاقه مندان دنبال می شود. در سالی که گذشت، بیشتر شاهد اکران فیلم های ابر قهرمانی و دنباله دار بودیم. از جمله شاخص ترین مجموعه های سینمایی که تا به حال به نمایش درآمده اند، می توان به سه گانه «بتمن»، «هری پاتر» و «ارباب حلقه ها» اشاره نمود. در این میان، هری پاتر با توجه به سن و سال شخصیت ها، از محبوبیت بیشتری میان کودکان برخوردار است.

داستان های هری پاتر همگی خیالی هستند و از روی کتاب ساخته شده اند. تا به حال با خود فکر کرده اید که اگر تمام دنیای هری پاتر واقعی بود، شخصیت های مشهور آن چه سرنوشتی پیدا می کردند و یا این که در دوران پیری چه شکلی داشتند؟ ما در این مقاله قصد داریم موضوع یاد شده را در قالب تصاویر برای شما روشن سازیم. تا پایان همراه باشید تا با نسخه های چروکیده و فرسوده شخصیت های هری پاتر آشنا شوید.

135
هری هفته گذشته سالروز خود را در وزارت جادو جشن گرفت. ۴۰ سال کارآگاه بودن برای او با ضررهایی نیز همراه بوده است. خواب کم و زانوهای از کار افتاده تنها مشکلات او نیستند. همانطور که مشاهده می کنید، استرس کاری کرده که شاهد یک هری پاتر با سری بدون مو باشیم.
136
هرمیون در ۶۵ سالگی می تواند با شوق و علاقه درباره زندگی که تا به حال گذرانده فکر کند. ظاهرا او به عنوان وکیل مخلوقات جادویی فعالیت داشته و همواره در حال جا به جایی بوده است. او بعدها توانست وزیر جادو شود و بالاترین محبوبیت در ۵۰۰ سال گذشته را از آن خود کند.
137
ظاهرا زندگی برای رون چندان خوب پیش نرفته است. به نظر می رسد که او با چند مانع در زندگی اش مواجه شده. وی مدت ها در حال فکر کردن و هضم این واقعیت بوده که هرمیون زندگی بسیار موفق تری در مقایسه با او داشته است. همانطور که مشاهده می کنید، همین فکر و خیال ها باعث شده که شاهد یک رون طاس باشیم.
138
نویل در دوران پیری ظاهر جالبی پیدا کرده است. او در اواخر دهه سوم زندگی، آژانسی برای مشاوره درباره بهبود وجهه افراد یا سازمان ها تاسیس نمود. سختی های او از جایی شروع شد که وی با وزارت جادو قراردادی برای بازسازی روابط ماگل ها (افراد بدون جادو) به امضا رساند.
139
جینی علی رغم داشتن فرزند، هیچ گاه در دوران کاری اش تسلیم نشد. هری پاتر نیز از مرخصی والدین برای فرزندان استفاده کرد. جینی برای مدت زیادی به عنوان گزارشگر ورزشی برای «Daily Prophet» کار کرد. او توانست در ۳۱ سالگی به خاطر مقالاتش درباره دوپینگ با ماده خوش شانسی در جام جهانی پرواز با جارو، از دست دامبلدور مدال افتخار دریافت کند. جینی در ۴۳ سالگی سردبیر نشریه اش شد و دوران خوبی را سپری کرد.
140
حتی پیری و براق شدن سر نیز نتوانست حس شوخ طبعی جرج را از بین ببرد. با این حال ظاهر از مد افتاده او همچنان پا بر جا بود. به همین دلیل است که او در ۶۵ سالگی همانند سیاست مدارها به نظر می رسد و با جارو این طرف و آن طرف می رود.
141
کمیک های آنجلینا اکنون به ۶۳ زبان دیگر مانند «ترول»، «مِرمیش» و «گابلدیگوک» ترجمه شده است.
142
لونای ۶۰ ساله تا به حال به خودش وفادار مانده است. او برای مخلوقات جادویی پارکی در «Hogsmeade» باز کرده و توانسته آن را به بزرگترین جاذبه دنیای جادوگری تبدیل کند. این پارک بیشترین تعداد کتاب های هیولا ها را دارد.
143
چو یکی از دو مدیر اجرایی آژانسی بزرگ در صنعت مد جادوست.
144
پادما پاتیل با چو همکاری می کند. آن ها در کنار یکدیگر زندگی شخصی و حرفه ای موفقی را رقم زدند. محل زندگی آن ها به گونه ای بود که می توانستند بانک گرینوتس را ببینند.
145
دادلی پس از تمام شدن مدرسه اش در یک فروشگاه ویدیو سرمایه گذاری کرد و اعتقاد داشت که این کار می تواند آینده ای مطمئن را برایش رقم بزند. هنوز مشخص نیست که پس از ورشکستگی چه بلایی بر سر او آمده.
146
دین توماس توانست با ارائه خدمات اجاره جارو در خیابان دیاگون درآمد کسب کند.
147
دلیلی وجود نداشت که دارکو به دنبال شغل برود. ثروت خانوادگی او باعث می شد که وی نگرانی اقتصادی نداشته باشد. دارکو بیشتر وقت خود را صرف جمع آوری و فهرست کردن مجموعه بزرگ مصنوعات طلسم شده ماگِل ها کرد.

در نظر داشته باشید که تمام داستان های گفته شده خیالی هستند و برای پیدا کردن واقعیت باید کتاب های اصلی را جستجو کنید.

منبع: buzzfeed
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود