گالری گردی هفتگی روزیاتو؛ از زیورآلات دست ساز «جانان» تا عکس های «شکاف ماضی»

گالری گردی هفتگی روزیاتو؛ از زیورآلات دست ساز «جانان» تا عکس های «شکاف ماضی»

گالری گردی این هفته روزیاتو همچون روال گذشته، نگاهی دارد به جدید ترین برنامه نگارخانه های پایتخت تا مشتاقان گردشگری هنری را با رویدادهای جذابی که در حال وقوع است، آشنا کند.

با گالری گردی این هفته همراه ما باشید.

دختر ناصر الدین شاه، موضوع زیورآلات تهرانی ها

ga7

همین چندی پیش بود که نمایشگاه آقا محمد خان دمت گرم که به مناسبت ۲۳۰ امین سالگرد انتخاب تهران به عنوان پایتخت ایران توسط شاه قاجار در تهران برگزار شده بود، با مضمون زیور آلات، میزبان عاشقان گالری گردی شهر شد.

اکنون خبر دار شدیم که نمایشگاه دیگری با موضوع تاج السلطنه،‌ دختر ناصر الدین شاه قاجار در حوزه زیورآالات دست ساز در حال برگزاری است.

نگارخانه ابد تهران، تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری میزبان نمایشگاه زیور آلات دست‌ساز گروه «جانان» با نگاهی به زندگی تاج‌السلطنه است. برای مشاهده آثار به نشانی گیشا (کوی نصر)، خیابان شهید علیالی (پیروزی غربی)، خیابان جوادی، پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

تاج السلطنه در سال ١٣٠١ هجرى قمرى(١٨٨۴ میلادى)متولد شد.پدرش ناصرالدین شاه قاجار و مادرش توران السلطنه از قاجاریان و دختر عموى ناصرالدین شاه بود،تاج السلطنه در هفت سالگى به مکتب رفت و در سال ١٣١۴ وى را به عقد حسن خان شجاع السلطنه در آوردند که این پیوند به دلیل اینکه علیرغم تمایل او انجام شد منجر به متارکه شد.

آنچه این شاهزاده ى قجرى را قابل تامل می کند، صراحت زبان و گفتن از دردها و سختى هایى است که نه تنها خودش بلکه زنان هم زمان خودش را خیلی گرفتار کرده که منجر به روشنگرى ها و تحولاتى در سبک زندگى زنان در صد سال گذشته شده است.

از آن رو که زیور آرائه هاى جانان نه تنها صرف آراستن ظاهر أفراد، بلکه کلامى گویا و شیرین براى بیان نوع تفکر و اندیشه ى مخاطبان است؛ مطالعه ى ابعاد شخصیتى و جهان بینى تاج السلطنه راهى گسترده تَر و هدفمندتر در راستاى این مهم فراهم اورد. گروه جانان در نمایشگاه حاضر بر آن است که با برگزیدن سه دوره ى برجسته و تاثیرگذار در جریان تفکرى و عقیدتى او، به ارائه ى سه مجموعه با نگاهى به این دوران بپردازد.

۴۰۰ اثر صنایع دستی دانشجویان در فرهنگستان هنر

ga6

فرهنگستان هنر تهران، این روزها میزبان نمایش ۴۰۰ اثر از مجموع ۹۰۰ اثر ارائه شده به نخستین جشنواره ملی صنایع دستی دانشجویی به نام گنجینه است. موسسه فرهنگی هنری صبا اخیراً اعلام کرد که نگارخانه خیال شرقی، استاد لرزاده و استاد فرشچیان، میزبان آثار خلاقانه دانشجویان هنر کشور است.

این جشنواره که در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی، کارگاهی سخنرانی و شش گرایش چوب، شیشه، فلز، سفال، بافت و نگارگردی برپا می شود، تا ۲۸ بهمن ماه پذیرای بازدید عاشقان صنایع دستی کشور خواهد بود.

برای مشاهده آثار به خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲ مراجعه کنید.

طوفان اسپانیایی ها در فرهنگسرای نیاوران

ga4

از ۲۱ بهمن ماه، در راستای برگزاری نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی، آثاری ویدئویی از موسسه نیومدیا ماداتاک اسپانیا در فرهنگسرای نیاوران تهران رونمایی شده است.

این آثار، متعلق به ۹ نفر از هنرمندان ویدئو آرتیست معاصر اسپانیا است.

مدیر بخش هنر اسپانیا با بیان اینکه امیدواریم هنرمندان ایرانی از این طریق با هنر معاصر دنیا آشنا شود، گفت: با این برنامه قصد داریم هم هنرمندان اسپانیایی و هم هنرمندان ایرانی اتفاقات هنری را که به روز در این کشورها صورت می‌گیرد آشنا کنیم چراکه هنر معاصر گویای اتفاقات روزی است که در آن جوامع در حال شکل‌گیری است.

برای مشاهده آثار به فرهنگسرای نیاوران جنب پارک نیاوران مراجعه کنید.

۶۰۰ اثر هنری در گالری شکوه به نمایش درآمد

ga5

سومین نمایشگاه گروهی نقاشی کارهای کوچک توسط گروهی از هنرجویان آتلیه آهو، در گالری شکوه برپا شد. در این نمایشگاه، ۶۰۰ اثر از ۵۹ هنرجو به روی دیوار رفته است. آثاری با تم موضوعی متنوع در ابعاد کوچک و با تکنیک های مختلفی همچون آبرنگ، آکریلیک، رنگ روغن، کلاژ و چاپ بر روی بوم و کاغذ در معرض دید علاقمندان نقاشی قرار گرفته است.

هنرجویان این نمایشگاه بین ۵ تا ۴۰ سال سن دارند و آثارشان را در کنار نقاشی های اساتید خود در معرض نمایش قرار داده اند.

آثار این نمایشگاه با ابعاد بسیار کوچک، تم موضوعی و تکنیک‌های مختلف و با قیمت‌های پایینی عرضه خواهد شد تا مخاطبان را تشویق کند که اثر هنری مطابق با سلیقه خود را خریداری کنند. سومین نمایشگاه گروهی نقاشی آتلیه آهو تا ۲۷ بهمن ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز پنجشنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار درخیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی کوچه امیرنوری، شماره ۱۹ گالری شکوه دیدن نمایند.

دنیای زیورآلات در نگارخانه کاوه

ga2

مجموعه زیور آلات گروهی طراحی آریا تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری در معرض دید علاقمندان به دنیای زیورآلات است. گروه طراحی آتریا مجموعه زیور آلات ساخته شده از طلا و نقره و سنگ های نیمه قیمتی را در نگارخانه کاوه معرفی کرده است.

برای مشاهده آثار به بزرگراه مدرس شمالی، خیابان دستگردی، انتهای فرید افشار، دولتشاد غربی، دست راست پروین، دست راست تابیاد، شماره ۲۶ مراجعه کنید.

فرهنسگرای ملل با مینیمال

ga3

نمایشگاه عکاسی مینیمال در فرهنگسرای ملل تا ۳۰ بهمن در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

حامد حصاری- هما سروش- عاطفه عبادی- امیر فرساد- هانیه مهرافزاد- سرمه مرسلی- شکیبا همتی نژاد آثار خود را ارائه کرده اند.

برای مشاهده آثار به اتوبان صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنید.

شکاف ماضی به گالری فردا رفت

ga1

گالری فردا هم اعلام کرد که نمایشگاهی با عنوان شکاف ماضی، که نمایش عکس های لیلی حفیظی راد را بر عهده دارد، تا آخر بهمن ما در این نگارخانه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

عکس‌های این بانوی هنرمند اصفهانی که حاصل دو سال کار وی بر روی یک پروژه مشخص از بناها و ساختارهای کالبدی نامشخص مکانی است برای اولین بار در گالری فردا به نمایش درخواهد آمد. حفیظی‌راد درباره این نمایشگاه نوشته است که«آنچه بیش از همه بناها و ساختارهای کالبدی را با مفاهیمی ژرف تر در می آمیزد، ارتباط انسان با مکان و توصیف او از حس مکان است.»

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

ماهیت آدمی به گونه ی غیر قابل انکاری با مکان پیوند خورده است و می‌توان گفت انسان به واسطه ادارک حسی در مکان و از مکان “خود” را تجربه می‌کند. انسان بوسیله ی بدن خود با محیط مواجه می‌شود؛ پاهایش طول کریدورها و عرض اتاق ها را اندازه می‌گیرند… او خود را در مکان تجربه می‌کند و مکان از طریق تجاربِ متراکم انسان بار دیگر جان می گیرد.

این هنرمند در کارنامه خود برپایی و حضور در نمایشگاه در گالری تندیس در سال ۱۳۸۳، نمایشگاه انفرادی در گالری مرکزی اصفهان ۹۰ و برپایی نمایشگاه انفرادی در گالری کوئین تورنتو ۹۲ را دارد.

علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ مراجعه کنند.

گالری آیریک با نقاشی های لاله امینی

گالری آیریک از ۲۲ تا ۲۹ بهمن نمایشگاه نقاشی‌های لاله قائد امینی را در اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، نبش وفا آذر، مجتمع ایریک سنتر جنوبی طبقه ۳ واحد ۱۰۲ برپا می‌کند.

حاجی فیروز به الهه رفت

ga8

نمایشگاه نقاشی‌های شهره قنبری با نام “حاجی فیروز” از بیست و دوم بهمن سال جاری  تا ۴ اسفند در گالری الهه واقع در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، بن بست امینی، پلاک ۳ میزبان علاقمندان به هنر است.

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

مجموعه حاضر با نام “حاجی فیروز” نگاهی سمبولیک به یک پرسوناژ قدیمی ایرانی دارد. حاجی فیروز در آتشکده ها نگهبانی و محافظت از آتش را بر عهده داشت تا این عنصر اصلی طبیعت همچنان پا برجا بماند و خاموش نشود .همچنین سیاهی صورتش حکایت از دود آتشی بود که از آن نگهبانی می کرد. به روایت آیین میتراییسم سرخی پوشش اش آتش را تداعی می کند.

قبل از سال نو حاجی فیروز با آمدنش به کوچه و خیابان ها همراه با رقص و شعرخوانی علاوه بر ایجاد شور و هیجان با چهره سیاهش پیام آور پایان زمستان و تاریکی ها و شروع سال نو، رویش زندگی و باروری بود. آیا در این عصر و زمان همچنان پیام و دعوت او شنیدنی و نوید بخش است؟ یا در غوغای فناوری و پیچیدگی های زندگی معاصر کمرنگ و محو شده است.

از “خاک” تا “ژینوس”  با دنیای نقاشی

چهار نگارخانه تهران تا بیست و نهم بهمن ماه، میزبان نمایش تابلوهای نقاشی هنرمندان جوان تهران هستند.

در نگارخانه خاک، این روزها نقاشی‌های و طراحی‌های اردشیر رستمی با عنوان “دیدار” واقع در خیابان شریعتی، دو  راهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا، شماره یک به نمایش در می‌آید.

همچنین در نگارخانه ثالث، نقاشی‌های هیرو شیخ‌الاسلامی، بیست و دوم تا بیست و هشتم بهمن به تماشا در آمده است؛ “ورووژا” عنوان این نمایشگاه است؛ گالری ثالث در خیابان کریم‌خان، بین خیابان‌های ماهشهر و ایرانشهر پلاک ۱۴۸ واقع است.

در نگارخانه دید، نمایشگاه “صلح با شاهنامه” نقاشی‌های احلام بطحائیان در معرض دید عاشقان نقاشی قرار دارد که تا  ۲۸ بهمن به نشانی بزرگراه زین‌الدین شرق، خروجی احسان، تا انتهای خیابان گرمابدری، سمت چپ، ١٩ غربی، پلاک ١٨ برپاست.

در نگارخانه ژینوس، نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان “حوا” با ارائه آثاری از میترا دارابی، مریم حسنی، نسترن زارعی، سولماز حاجی‌پور، مستانه پوریان و محبوبه درستان برپا شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار این نمایشگاه تا ۲۶  به خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان فاطمی، پلاک ۲۱ مراجعه کنند.

ساربان با آپوریا آمد

ga10

این روزها نگارخانه ساربان تهران، تا بیست و نهم بهمن ماه سال جاری میزبان نمایشگاهی از آثار نقاشی فریا آریانژاد با عنوان “آپوریا” خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰۰ به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.

 عاشقان اسکیس به شلمان بروند

اگر عاشق اسکیس هستید، در روزهای سرد بهمن، گالری شلمان تهران، مقصد خوبی برای شما خواهد بود.  نمایشگاه اسکیس‌های طراحی شهری با ارائه آثاری از حمید دانش پژوه تحت عنوان “قدم یک شهرساز” ۲۲ تا ۲۷ بهمن در گالری شَلمان برپا شده است.

این گالری در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷۷ واقع شده است.

 ۱۴۰ نقاشی در گالری شهریور به یاد صادق هدایت

ga9

نگارخانه شهریور تهران، این روزها با نمایش ۱۴۰ تابلو نقاشی، میزبان عاشقان نقاشی گردی پایتخت است.  نمایشگاه آثار قاسم حاجی‌زاده، درباره صادق هدایت جمعه ۲۲ بهمن در گالری شهریور افتتاح شده است. این نمایشگاه شامل ۱۸ نقاشی و ۱۲۲ اثر نقاشی بر روی کاشی با سوژه صادق هدایت است که هنرمند طی سالیان گذشته با موضوع هدایت و بوف کور کار کرده است.

همزمانی نمایشگاه با ۸۰ سالگی  نگارش رمان “بوف کور” به این نمایشگاه حال و هوای دیگری بخشیده است. نمایشگاه صادق هدایت تا ۲۰ اسفند دایر خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند به نشانی خیابان الهیه، خیابان خزر شمالی، بن بست هرمز، شماره ۹ مراجعه کنند.

چه خبر از گالری شیرین؟

گالری شیرین که پای ثابت گالری گردی هفتگی روزیاتو است، در آخرین روزهای بهمن ماه، برنامه های متنوعی دارد.  نمایشگاه طراحی‌های داریوش قره‌زاد با عنوان “روزانه” جمعه ۲۲ بهمن افتتاح شد و تا ۴ اسفند در گالری شیرین ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳، شماره ۵۵، گالری شیرین مراجعه کنند. همچنین در نگارخانه شیرین دو،  نمایشگاه عکس‌های جمشید بایرامی با عنوان “آیینه من باش ”  ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند در گالری شیرین برپاست.

از گلستان تا نقش جهان با دنیای نقاشی

برای عاشقان نقاشی گردی پایتخت، ۴ نمایشگاه دیگر از شمال و مرکز پایتخت قرار دارد. نمایشگاه گلستان: نمایشگاه نقاشی محبوبه مغربی ۲۲ تا ۲۷ بهمن در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۲ به نمایش در آمده است. همچنین در نگارخانه مهروا، نمایشگاه نقاشی‌های ماهان مومنی و مهرنوش سنقری با عنوان “دوئت” ۲۲ بهمن تا ۲ اسفند در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ گالری مهروا به نمایش در امده است که انتخاب خوبی برای نقاشی گردهای تهران است.

نمایشگاه گروهی نقاشی “خط سبز ۲” با موضوع “آئین ها و سنت های نوروزی” جمعه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری “نقش جهان” با حضور علاقمندان هنرهای تجسمی افتتاح شده و تا  ۲۷ بهمن ماه در نگارخانه نقش جهان به آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک ۹ برقرار است.

مقصد بعدی نقاشی گردی، نگارخانه نگر که یکسالگی خود را جشن گرفته است. این مجموعه با ارائه آثاری از پیشگامان عرصه نقاشی و هنرمندان جوان کشور در عرصه های مختلف تجسمی ۲۲ تا ۲۸ بهمن در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک ۳۳، زنگ سوم به نمایش در می‌آید.

 نمایشگاه ویستا با کارهای چاپ دستی

اگر علاقمند به کارهای چاپ دستی هستید، به نگارخانه ویستا بروید. نمایشگاه مروری بر دو دوره کار چاپ دستی و مجسمه‌های چوبی ثمیلا امیرابراهیمی همزمان با رونمایی کتابی از این مجموعه کارها تحت عنوان “باستانی‌ها” با پیش‌گفتار هنریک مجنونیان جمعه ۲۲ بهمن در گالری ویستا افتتاح و تا سیزدهم اسفند ماه در خیابان مطهری، خیابان میرعماد ، کوچه دوازدهم، پلاک۱۱ برقرار است.

 کوتاه از نگارخانه های پایتخت

نمایشگاه های انفرادی هنری متعددی در سطح شهر تا پایان بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است. نگارخانه اُ: نقاشی‌های غزال خطیبی را تا بیست و ششم بهمن ماه با عنوان “ضمیمه‌های سرگردان” به نشانی خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، کوچه خسرو،‌ پلاک ۴۶، در معرض دید قرار داده است.

نگارخانه آب انبار نیز این روزها تا ۱۳ اسفند، میزبان  نمایشگاه انفرادی چیدمان‌های “دیوید بچلر”  با عنوان رنگ‌شناسی  واقع در خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن‌منش، پلاک ۲ است.

نگارخانه دلگشا، نقاشی‌های مارال کوچک را تا بیست و ششم بهمن واقع در خیابان کریم‌خان. خیابان ایرانشهر. کوچه مهاجر، پلاک ۳۰ به تماشا در آورده است.

نمایشگاه دنا، این روزها با نمایشگاه خاصی میزبان گالری گردهای پایتخت است.  نمایشگاه گروهی مولتی مدیا  با عنوان”جیغ ِ بنفش ِ مونش به ایسم‌های پلاک ۴” (۲) با گردآوری الهام زارع‌نژاد و با آثاری از فرشید پارسی کیا. ایلیا تهمتنی، سیامک تقی‌زاده، بابک حقی، مصطفا سون، کیوان مهجور، سیاوش مقیمیان، تهمینه منزوی، مرحوم هوشنگ ایرانی، شاهین نوروزی و رسول یونان تا بیست و ششم بهمن در خیابان طالقانی، سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک۴ ادامه خواهد داشت.

 ۵۰+۵ هنرمند معاصر در گالری سیحون

یادتان نرفته است که پنجاهمین سالگرد تاسیس گالری سیحون، با نمایشگاه  “پنجاه سالگی  نمایشگاه آثار ۵+۵۰ هنرمند معاصر ایرانی” به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس این گالری با نمایش هنرمندان برجسته معاصر از جمله:

آیدین آغداشلو، فریدون آو، محمد احصایی، علیرضا اسپهبد، پروانه اعتمادی، هانیبال الخاص، رضا بانگیز، جمال بخش‌پور، هوشنگ پزشک‌نیا، فرامرز پیلارام، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، پرویز تناولی، مریم جواهری، قاسم حاجی‌زاده، واحد خاکدان، بهرام دبیری، کامبیز درم‌بخش، گارنیک دِرهاکوپیان، جعفر روح‌بخش، حسین زنده‌رودی، ابوالقاسم سعیدی، سهراب سپهری، هوشنگ سیحون، معصومه سیحون، عربعلی شروه، حجت‌الله شکیبا، کوروش شیشه‌گران، علی‌اکبر صادقی، بهجت صدر، علی‌اکبر صفائیان، بهرام عالیوندی، مسعود عربشاهی، طلیعه کامران، کامران کاتوزیان، حسین کاظمی، پرویز  کلانتری، رضا مافی، لیلی متین‌دفتری، حسین محجوبی، اردشیر محصص، بهمن محصص، سیراک ملکنیان، مرتضی ممیز، رحیم ناژفر، غلامحسین نامی، منوچهر نیازی، سرکیس واسپور، محسن وزیری‌مقدم، افشین پیر‌هاشمی، صادق تیرافکن، ایرج شافعی، مکرمه  قنبری، احمد نصرالهی، اسماعیل توکلی (مش اسماعیل) تا سی بهمن‌ماه در گالری سیحون قرار دارد.

برای مشاهده این آثار نقیس به خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ و گالری سیحون دو واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، خیابان سینایی، پلاک ۲۴ مراجعه کنید.

 ده ها عکاس به نگارخانه لاله رفتند

نمایشگاهی از آثار عکاسان رسانه پایگاه عکس چیلیک با عنوان “عکس نوشت” با ارائه آثاری از:

عبدالرضا محسنی، سپیده سیرانی، مجید سامانیان، میترا محمدی، سعید ثابت مقدم، فاطمه حجازی، ابراهیم باقرلو، اعظم حشمتی، حسین عصاری آرانی، مریم خداوردی، مهدیه زینی اسکویی، محمدرضا خرازی، سارا فیروزی، محمدرضا زارع، نسرین رستمی، جواد میرزاپور، ندا رهگذر، محمدرضا رحیمی، گل گونه نجفی، سیدایمان میری، آمنه عبادی، نیلوفر زارعی، مجتبی محسنی، سهیلا خان میرزایی، عرفانه سعیدیان، یاسمن حسین پور، مهدی سروری  تا ۲۶ بهمن  از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ به استثنای ایام تعطیل در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله دایر خواهد بود.

نمایشگاه گروهی زوج به نگارخانه نک رفت.

نمایشگاه گروهی “زوج” که ندا درزی آن را گردآوری کرده با ارائه آثاری از بهار اربابى، مریم اشکانیان، منصوره باغگرایى، مهسا تهرانى، اعظم حسین آبادى، عاطفه خاص، ندا درزى، شهریار رضایى، هدى زرباف، شایا شهرستانى، نسرین ملک ثابت  و آزاده یاسمن  تا ۲۹ بهمن ماه در گالری نک واقع در بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل، کوچه سینا، پلاک ۷۷ به نمایش در می‌آید.

والی: نمایشگاه نقاشی‌های پروین اصانلو با عنوان “رویایی دارم دوردست”  تا ۲۶  بهمن ماه در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۷۲ به نمایش در آمده است.

نیاوران دو: نمایشگاه نقاشی‌خط‌های فاطمه حسنی با عنوان “ندانم‌های بسیار” آثار نقاشی عاطفه حسینی تا ۲۳ بهمن در خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد بود.

آران: نمایشگاه طراحی‌های امیر نصر کم‌گویان با عنوان “اسرارالنسیان” تا ۲۹ بهمن ماه در گالری آران واقع در خیابان کریم خان، خیابان خردمند شمالی کوچه دی پلاک ۱۲ برپاست.

اثر: گالری اثر آخرین مجموعه آثار شاه‌پری بهزادی را نمایش می‌دهد. این نمایشگاه تا ۲۹ بهمن‌ماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ میزبان علاقمندان است.

دستان دو: عکس‌های مهران مهاجر با عنوان “بین و لابین”  تا ۲۴ بهمن  در گالری دستان دو، واقع در خیابان فرشته، پلاک ۸۲ به نمایش در می‌آید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • نادیا محسنیان بهمن ۲۷, ۱۳۹۵

    چه خوب! من واقعا این گزارش هفتگیتون رو دوست دارم. دیروز رفتم گالری اثر. کاراشون واقعا عالی بود. امکان share در فیس بوک هم بزارید. من در کانال گذاشتم. بچه های هنر واقعا مظلوم هستند. کاراشون کم تر دیده میشه.
    سپاسگزارم

  • ستاره حقی بهمن ۲۹, ۱۳۹۵

    این گالری گردی هاتون خوبه. اگه فیلم هم باشه خیلی ممنون . کارهای نقاش های شهرستانی هم معرفی کنید. من سه هفته پیش به نگارخانه نیاوران رفتم. یادم رفت عکس بگیرم بفرستم.
    از زحمات شما ممنوم

  • احمدیان بهمن ۲۹, ۱۳۹۵

    صبح بخیر
    من همیشه اخبار گالری ها رو پراکنده می دیدم. الان که یه جا میزارید برام جذاب تره راحت میتونیم کپی کنم در گروه. از وقتی که میزارید ممنون. از طریق شما به گالرس سیحون و عکس های کیانیان رفتم.
    متشکرم و پیروز باشید

  • رضا پندار بهمن ۲۹, ۱۳۹۵

    روز بخیر .
    اینکه استیمنت بعضی از نمایشگاه ها رو میارید کاری بسیار ارزشمند و فاخری هست. چرا که برای یک هنرمند، معرفی کارش از طریق استیمینت اهمیت زیادی دارد و این متفاوت باانتشار صرف یک خبر گالری است. لطفا به این مورد ادامه دهید.
    قدردان مطالب خوب هستیم