راهکارهای ساده مانیکور برای داشتن ناخن های زیباتر

راهکارهای ساده مانیکور برای داشتن ناخن های زیباتر

اگرچه یک مانیکور زیبا می تواند حس خوبی را به فرد بدهد اما گاهی هم برای اینکه بتوان یک نمونه زیبا از آن را بر روی ناخن طراحی کرد باید زمان طولانی را صرف کرد.

در ادامه این نوشته راهکارهایی در اختیارتان قرار داده خواهد شد که با کمک آنها خواهید توانست برخی از طراحی ها را خودتان در منزل و با دردسر کمتری انجام دهید. این موارد را با هم مرور می کنیم:

طراحی نقطه ای

1

می توانید این کار را با استفاده از مداد و سوزن به راحتی انجام دهید.

پاک کردن کامل لاک های سرسخت 

2

در برخی از موارد پاک کردن برخی از لاک ها خصوصا انواع ژلی آنها دشوار است به همین علت برای اینکه بتوانید این کار را بهتر انجام دهید می تواند مقداری پنبه را به لاک پاک کن آغشته کنید و آن را درون یک تکه فویل پیچیده و روی ناخن قرار دهید.

در عرض ۱۰ دقیقه هیچ اثری از لاک روی ناخن شما نخواهد بود و این کار را بدون آنکه پنبه را روی ناخن ها بمالید انجام داده اید.

خمیردندان برای از بین بردن لکه های تیره

3

احتمالا تا به حال امتحان کرده اید که لاک های تیره می توانید نقاطی را روی ناخن های تان به جا بگذارند که زیبا هم نیستند. اما برای این هم راهکاری وجود دارد.

مقداری خمیر دندان سفیدکننده را روی ناخن ها قرار داده و آن را به آرامی بمالید. بعد از یک دقیقه دست های زیبا و طبیعی خود را بدست خواهید آورد.

خشک کردن سریع تر لاک در داخل آب سرد

4

بعد از لاک زدن به مدت دو دقیقه اجازه دهید در هوای آزاد باقی بماند و سپس دست ها را به مدت ۳ دقیقه در داخل آب سرد قرار دهید. اگر انگشتان تان یخ زد دست را از داخل آب خارج و دوباره وارد کنید. با این کار لاک به راحتی خمیر یا پاک نمی شود.

تبدیل یک لاک معمولی به نوع درخشنده آن 

5

قبل از آنکه لاک اصلی را روی ناخن های خود بمالید ابتدا برق ناخن یا لاک سفید را زیر آن بزنید. در هر دو تصویر یک لاک زده شده اما در تصویر سمت راست به دلیل استفاده از برق ناخن در زیر آن درخشندگی بیشتری پیدا کرده.

وازلین بر طرف کننده لاک های اطراف ناخن

6

برای از بین بردن اثر لاک های باقی مانده در اطراف ناخن از وازلین استفاده کنید. سپس بقیه آن را با گوشه گیر ناخن از اطراف آن پاک کنید. این کار به چرب و هموار شدن ناخن ها هم کمک می کند.

چگونه برای درمان ناخن های شکننده اقدام کنیم؟

na10

در مورد ناخن های که ترک خورده لازم است که بقیه آن هم کوتاه شود که البته ترفندهایی می تواند در این مورد کارآمد باشد. در تصاویر بالا یکی از این ترفندها در اختیارتان قرار داده شده.

مانیکور متفاوت با پر

8

زمانی که از داخل یکی از بالش ها، پری بیرون آمد آن را بیرون نیاندازید. در عوض برای یک مانیکور متفاوت از آن استفاده کنید.

ناخن های اُمبره

9

نیازی نیست که برای به وجود آوردن طرحی مشابه آنچه در شکل می بینید چند رنگ لاک داشته باشید. می توانید این کار را تنها با دو لاک انجام دهید.

منبع: lifehack
دیجیاتو
بدون نظر

ورود