نگاهی به ۱۳ مورد از خلاقانه ترین و جالب ترین طراحی های بالشت و کوسن

نگاهی به ۱۳ مورد از خلاقانه ترین و جالب ترین طراحی های بالشت و کوسن

در ادامه این مطلب می توانید تصاویری از طراحی های جالب و عجیب برای کوسن و بالشت را مشاهده کنید که بسیار خاص هستند. هر کدام از این طرح ها برای علاقه مندان به صنف یا غذایی خاص مناسب به شمار می روند و به واسطه آن ها می توانید هیجانات، احساسات یا علاقه مندی های خود را نمایش دهید. برای دیدن آن ها در ادامه با ما همراه باشید.

بالشتی که صحنه قتل را تداعی می کند

1

اگر دوست دارید کمی با اطرافیان خود شوخی کرده و آن ها را دچار وحشت کنید، این بالشت بهترین گزینه است. وقتی آن را زیر سر خود قرار می دهید، گویا کسی به مغزتان شلیک کرده و خون شما روی زمین جاری شده است. ایده این بالشت، تلفیقی از راحتی و ترس است.

بالشتی که ساعت کوکی هم هست

2

این بالشت به گونه ای طراحی شده که صبح ها نوری را در مقابل چشمانتان روشن می کند تا در اثر انعکاس آن بیدار شوید. همچنین باید اشاره کنیم که روشنایی این نور به تدریج زیاد می شود و تا ۴۰ دقیقه ادامه دارد. این بالشت زمان را نیز نمایش می دهد.

بالشت های Alt+Ctrl+Del برای ریبوت کردن اتاق نشیمن

3

این بالشت ها را Eco-Felt از بطری های پلاستیکی ۱۰۰ درصد قابل بازیافت ساخته که دوام و راحتی زیادی دارند.

بالشت های iSleep برای خوابیدن در حین کار

4

این بالشت ها را فردی موسوم به Ivonne Dippmann طراحی کرده که با لپ تاپ شما سینک شده و می تواند به عنوان یک وسیله الکترونیک سفری برای کسانی محسوب شود که به مقداری استراحت در طول قرارهای کاری خود نیاز دارند.

این محصول به عنوان «ضمیمه لپ تاپ آنالوگ» ثبت تجاری شده است و کارکرد آن همانند جلیقه نجات هواپیماست. بالشت یاد شده، برای باد شدن از هوای گرمی که از فن لپ تاپ خارج می شود استفاده می کند تا یک بالش نرم و گرم در اختیار کاربر قرار دهد.

بالشت های اسمایلی برای نمایش مودهای احساسی

5

این بالشت ها را کمپانی Ridibundus طراحی کرده و با استفاده از آن ها می توانید احساسات لحظه ای خود را نمایش دهید.

بالشتی که جای جعبه ی دستمال کاغذی هم هست

6

این بالشت برای کسانی که حساسیت های فصلی یا دایمی دارند یا کسانی که به راحتی گریه می کنند و دائما به دستمال کاغذی نیاز دارند، مناسب است. بالشت ThenCry  همچنین برای فصل سرما که احتمال سرماخوردگی زیاد است نیز کاربرد فراوانی دارد.

ماهی سالمون تازه برای دوستداران غذاهای دریایی

7

یک ماهی سالمون ۷۰ سانتی متری که درون بسته بندی کارخانه ای خود قرار دارد، یکی از جالب ترین طراحی های بالشت های راحتی است. خوشبختانه بوی ماهی نمی دهد.

کلمه نویسی با بالشت های تکه ای

8

این بالشت ها علاوه بر راحتی، بسیار سرگرم کننده هستند. با حروف مختلفی که روی آن ها چاپ شده می توانید انواع جملات را ساخته و سرگرم باشید.

بالشتی از پیتزا

9

«پیتزا پیلو»، همان طور که از نامش پیداست، یک بالشت پلی استر مملو از مواد پلی استر است که یک لایه سس پلی استر نیز روی آن قرار دارد. این بالشت، ۳۰.۴ سانتی متر قطر دارد. سطح رویی آن پیتزای پر شده و زیر آن به شکل خمیر پیتزاست.

بالشت DOS برای خوره های کامپیوتر

10

دوستداران علوم کامپیوتری می توانند با انتخاب چنین بالشتی، علاقه و زمینه کاری خود را به همه نشان دهند. طرح روی این کوسن شبیه صفحه سیاه DOS قدیمی است که کدها روی آن گلدوزی شده اند.

بالشت های سنگی برای بازی کودکان

11

این بالشت های سنگی یا سنگ های نرم و راحت توسط کمپانی Livingstones طراحی و تولید شده و رنگ و شکل آن ها دقیقا مشابه سنگ های گرد است.

بالشتی به شکل کتاب برای علاقه مندان به مطالعه

12

با خرید این کتاب نرم و راحت به خوبی می توانید ژست انسان های فرهنگی را به خود بگیرید که مثلا هنگام مطالعه، از فرط خستگی خوابش برده.

بالشتی به شکل سر اسب

13

طراحی این بالش از داستان پدرخوانده الهام گرفته و برای هشدار دادن به کسانی که زیادی در کارهایتان دخالت می کنند، گزینه مناسبی است.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود