باکس آفیس هفته منتهی به اول اسفند؛ بتمن لگویی همچنان در صدر

باکس آفیس هفته منتهی به اول اسفند؛ بتمن لگویی همچنان در صدر

این هفته نیز با گزارش باکس آفیس همراه شما هستیم. تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

همانند هفته گذشته، «بتمن لگویی» در صدر قرار دارد. این فیلم فانتزی توانسته در هفت روز اخیر ۳۴.۲ میلیون دلار بفروشد. در مقایسه با فروش ۵۵ میلیونی هفته گذشته، تنها شاهد ۳۵.۴ درصد افت هستیم که نشان از موفقیت چشمگیر فیلم دارد.

هم منتقدان و هم تماشاگران، از اثر سینمایی یاد شده استقبال کرده اند، بنابراین انتظار چنین موفقیتی می رفت. این فیلم هم کودکان و هم بزرگسالان را به سالن های سینما می کشاند و تنها فیلم خانوادگی واقعی حال حاضر در سینماهای آمریکا به شمار می رود. بتمن لگویی تا به حال موفق شده ۹۸.۲ میلیون دلار برای تهیه کنندگانش درآمد داشته باشد.

«پنجاه طیف تاریک تر» فیلم رمانتیک-درام باکس آفیس، با فروش ۲۰.۹ میلیونی در جایگاه دوم قرار گرفته است. این اثر سینمایی تا به حال موفق شده ۸۹.۶ میلیون دلار بفروشد. از موفقیت بین المللی آن نیز نباید غافل شویم؛ جایی که «پنجاه طیف تاریک تر» به فروش ۲۷۶.۸ میلیون دلاری رسیده است. با این اوصاف، سرمایه ۵۵ میلیون داری فیلم به راحتی باز می گردد.

فیلم تازه وارد «دیوار بزرگ» که ستاره سرشناسی به نام «مت دیمون» در آن حضور دارد، در سه روز نخست تنها ۱۸ میلیون دلار فروش داشته و نتوانسته انتظارات را آن چنان برآورده کند. فیلم رده سومی باکس آفیس، در جلب نظر منتقدان نیز موفق ظاهر نشده و اکثر کارشناسان آن را فاقد هیجان لازم دانسته اند.

با این حال، عوامل «دیوار بزرگ» می توانند به فروش جهانی ۲۶۲.۶ میلیون دلاری که بیشتر آن به کشور چین اختصاص دارد، دل خوش کنند. باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت چه میزان سود عاید تهیه کنندگان خواهد شد.

great-wall-movie-2017-matt-damon-w700

رده چهارم باکس آفیس به قسمت دوم از فیلم محبوب «جان ویک» اختصاص یافته است. فروش ۱۶.۵ میلیون دلاری آن در هفته گذشته، افت ۴۵.۸ درصدی را در مقایسه با هفته نخست نشان می دهد. «جان ویک: قسمت دوم» تا به حال ۵۸.۵ میلیون دلار درآمد زایی کرده و با استقبال منتقدان و کارشناسان رو به رو شده است.

«مبارزه مشت زنی»در نخستین هفته خود ۱۲ میلیون دلار فروش داشته و به رده پنجم بسنده کرده است. همانند دیگر تازه وارد این هفته سینما، مخاطبان و منتقدان استقبال نسبتا کمی از آن به عمل آورده اند. این را در نظر داشته باشید که بودجه ساخت فیلم تنها ۲۵ میلیون دلار بوده و بنابراین می توانیم انتظار سود ده بودن اثر را داشته باشیم.

«افراد پنهان» با فروش ۷.۱ میلیونی در هفته نهم، ششمین رده باکس آفیس را به خود اختصاص داده و توانسته مجموعا ۱۴۲.۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد. «شکاف» (Split) آخرین ساخته ام نایت شیامالان، با ۷ میلیون دلار فروش در رده هفتم قرار می گیرد. این اثر سینمایی تا به حال توانسته ۱۲۳.۶میلیون دلار برای تهیه کنندگانش درآمد داشته باشد.

2-1024x538.jpg-w700

فیلم درام «هدف یک سگ» با فروش هفتگی و مجموع ۵.۵ و ۵۰.۶ میلیون دلاری، در رده هشتم قرار می گیرد. «لا لا لند» یا «عالم هپروت» فیلمی که نامزدی در ۱۴ بخش اسکار را در کارنامه دارد، با فروش هفتگی و مجموع ۴.۵ و ۱۳۳.۵ میلیونی، نهمین فیلم باکس آفیس لقب گرفته. یکی دیگر از تازه واردهای سینما، فیلم ترسناک «درمانی برای سلامتی» آخرین ساخته «گور وربینسکی» است.

اثر سینمایی یاد شده تنها ۴.۵ میلیون دلار فروخته و با قرار گرفتن در رده دهم، ضعیف ظاهر شده است. نقد های این اثر سینمایی نیز چندان مناسب نیست و بعید به نظر می رسد موفقیت چندانی در انتظار آن باشد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود