۱۵ همراه برای تیم ۱۶ نفره

چرا باید روسای هیات ها با ورزشکاران به ریو بروند

۱۵ همراه برای تیم ۱۶ نفره

۱۶ کماندار در جام جهانی آنتالیای ترکیه که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو بود، شرکت کردند که کمانداران ریکرو در بدست آوردن سهمیه‌های المپیک ناکام ماندند. در این شرایط زهرا نعمتی ملی‌پوش فدراسیون جانبازان و معلولان تنها سهمیه فدراسیون تیروکمان برای المپیک را به دست آورد. این در حالی است که ایران در دوره قبل دو کماندار در المپیک داشت و اگر زهرا نعمتی نبود، همین یک سهمیه هم از دست فدراسیون تیروکمان می‌رفت. در واقع فعالیت چهار ساله فدراسیون تیروکمان برای رسیدن به سهمیه المپیک با ناکامی همراه شد.

البته در سفر اخیر به شهر ساحلی آنتالیا در ترکیه، ۱۶ کماندار ایران حتی پزشک و ماساژور نداشتند، اما ۱۵ نفر همراه در کنار این تیم به ترکیه سفر کرده بود که این همه هزینه برای فدراسیونی که دائم از بی‌پولی می‌نالد، بحث‌برانگیز است و جای سوال دارد. مشخص نیست چرا در این فدراسیون برای ماساژور و پزشک که حضورشان برای ورزشکاران ضروری است، بودجه کم است اما مشکلی برای اعزام روسای هیات‌ها و همراهان وجود ندارد.

واقعا چه دلیلی وجود دارد روسای هیات ها با ورزشکاران بروند؟ آیا قرار است آنها کمانداران را ماساژ دهند؟ اگر وارد هستند و می توانند خوب مشکلی وجود ندارد ولی شک نکنید که حتی یکی از آنها نمی تواند زه کمان را ۵ سانتی متر به عقب بکشد چه برسد به این که ماساژ تخصصی و از این دست کارها انجام دهد. البته در حالی توجه ناگهانی به هیات‌ها و اعزام روسای آنها به سفرهای برون مرزی شکل گرفته که قرار است حدود سه ماه دیگر انتخابات این فدراسیون برگزار شود و به نوعی رئیس از حالا تبلیغات را برای اخذ رای آغاز کرده تا خیلی در نزدیکی انتخابات دچار مشکل نشود و با خیال راحت وارد جلسه انتخاباتی شود.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود