۹ نمونه از عجیب ترین و حیرت انگیز ترین علامت های مادرزادی که تا به حال دیده شده اند

۹ نمونه از عجیب ترین و حیرت انگیز ترین علامت های مادرزادی که تا به حال دیده شده اند

مسئله به دنیا آمدن فرزند، موضوعی است که هر پدر و مادری آرزوی آن را دارد. اما در برخی موارد، مسائلی پیش می آید که حتی والدین نیز حاضر به پذیرش نوزاد خود نمی شوند. در تمام نقاط دنیا موضوع اختلال مادرزادی وجود دارد و همه با آن درگیر هستند. برخی از آن ها به قدری ترسناک به نظر می رسند که حتی تصورش هم برای ما سخت است.

از جمله اختلال های مادرزادی شایع، می توان به علامت ها و نماد هایی اشاره نمود که پس از به دنیا آمدن، همراه نوزاد هستند. مواردی مانند خال و یا داشتن یک برآمدگی چندان نادر نیست، اما این که بخشی از بدن به شکل عجیبی درآمده باشد، موضوعی است که کمتر میان کودکان دیده می شود.

ما در این مقاله قصد داریم ۹ علامت و اختلال مادرزادی عجیب و باور نکردنی را به شما نشان دهیم. تا پایان همراه باشید.

۱- مرد گرگ نما

a98421_birthmark_1-zhang

در نگاه اول، به نظر می رسد با مردی مواجه هستیم که نصف انسان و نصف گرگ است. اما اگر از نزدیک به او نگاه کنید، خواهید دید که وی تنها یک علامت مادرزادی عجیب و غریب دارد.

«ژانگ هونگمیانگ» اهل شهر چونگ کینگ که به شامپانزه شهرت دارد، با این مشکل دست و پنجه نرم می کند. وی برای آن که از شر این لکه سیاه رنگ و بد ترکیب رها گردد، به پزشکان مختلفی مراجعه کرده است. این گونه اختلال ها تنها در ۳ درصد جمعیت جهان دیده می شوند و بسیار نادر هستند.

۲- دختری با بینی قرمز

a98421_birthmark_2-red-nose

برای «کانی لوید» ۲ ساله، هیچ چیزی جالب تر از این نبود که یک بینی قرمز شبیه به دلقک ها داشته باشد. یک تومور خوش خیم که روی بینی او رشد کرده بود، علت این مسئله به شمار می رفت. وی از سوی دیگران مورد آزار قرار می گرفت و با مشکلاتی مواجه بود. به او گفته شد که نمی تواند تحت درمان قرار بگیرد. با این حال، جراحی که روی صورت دخترک انجام گرفت، خنده را بر لبهای او برگرداند و باعث شد که وی بتواند بر مشکلاتش غلبه کند.

۳- پسر لاکپشتی

a98421_birthmark_4-turtle-boy

پسر لاک پشتی به خاطر داشتن اختلال مادرزادی لاک مانند بر بدن خودش به این نام شهرت داشت. البته یک جراح بریتانیایی موفق شد این علامت را برای همیشه بردارد. «دیدیر مونتالوو» از بیماری به نام «خال مادرزادی ملانوسیتیک» رنج می بُرد. این اختلال زائده ای عظیم را روی پشت پسرک پدید آورد.

پسر ۶ ساله کلمبیایی به خاطر مشکلی که داشت، از رفتن به مدرسه محروم شد. افراد محلی دهکده گمان می کردند که او به خاطر قرار گرفتن در معرض خورشید گرفتگی، توسط نیروهای شیطانی نفرین شده است. مادرش نیز توان مالی لازم برای جراحی وی را نداشت. با این حال، هنگامی که دکتر «نیل برسترود» ماجرای یاد شده را شنید، تصمیم گرفت با کمک تیمش پسرک را جراحی نماید. آن ها موفق شدند با پیوندهای متعدد پوست زائده را بردارند.

۴- پسر شاخدار

a98421_birthmark_6-horn

پزشکان موفق شدند اختلال مادرزادی عجیب و غریبی که روی صورت «جرج آشمان» ۵ ساله بود را درمان کنند. آن ها با استفاده از کاشت دو شاخ روی سر او این کار را انجام دادند. وی با یک لکه قرمز رنگ روی پیشانی اش به دنیا آمده بود و مادرش از این می ترسید که باید یک عمر سرکوفت را تحمل نماید. وی در ۴ سالگی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در این روش درمانی، پوست روی پیشانی کشیده می شد، بنابراین علامت می توانست برداشته شود و بافت جدید جایگزین گردد. پزشکان دو انبساط دهنده بافت را زیر پوست قرار دادند که البته بیشتر به شاخ های شیطان شباهت داشتند.

پس از ۴ ماه، این دو زائده برداشته شدند و لکه از بین رفت. بنابراین پوست جدید جایگزین گشت و تنها یک جای بسیار کوچک و کمرنگ روی پیشانی او باقی ماند. در طول ۴ ماه داشتن شاخ ها، جرج مدام مورد اذیت و آزار دیگران قرار می گرفت.

۵- گوش های عجیب

a98421_birthmark_10-ear

این اختلال مادرزادی نیز در نوع خود جالب است. در این جا خبری از لکه های عجیب و غریب نیست و تنها یک زبانه ۱۶ گرمی به عنوان علامت دیده می شود.

۶- پسری با صورت عجیب

a98421_birthmark_7-face

پسرک چینی که با علامت مادرزادی عجیب روی صورتش به دنیا آمده بود، توسط یک جراحی رایگان درمان گشت. سمت راست صورت «آن کویی» با یک علامت سیاه رنگ و بزرگ پوشیده شده بود. با بزرگ شدن او، علامت هم بزرگتر می شد و روی آن نیز موهای سیاه رنگی رشد می کرد. یک جراح پلاستیک چینی قبول کرد که وی را به صورت رایگان درمان کند. به علت نادر بودن علامت، درمان در ۴ مرحله انجام گرفت.

۷- گاو پیشانی سفید

a98421_birthmark_8-cow

در سال ۲۰۱۰ میلادی، یک گاو عجیب در شهر استرلینگ آمریکا به دنیا آمد. این حیوان علامتی سفید روی پیشانی اش داشت که شبیه به صلیب به نظر می رسید. برخی ها آن را مقدس می پنداشتند.

۸- سگی با علامت قلب

a98421_birthmark_9-dog-heart

سگی در کشور ژاپن به دنیا آمد که روی بدنش یک علامت قلب داشت.«امیکو ساکورادا» صاحب فروشگاه، اظهار داشت که تا به حال هیچ سگی با علامت قلب به دنیا نیاورده است. وی قصد نداشت که این حیوان بامزه را بفروشد. او نام سگ را «Heart-kun» گذاشت. سگ مورد بحث از نژاد چی وا وا بود و سال ۲۰۰۸ در شمال ژاپن به دنیا آمد.

۹- گربه ای با علامت گربه

اختلال مادرزادی

این گربه بامزه نیز با علامتی شبیه به خودش به دنیا آمده است.

منبع: oddee
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود