طرز تهیه ۶ چیزکیک خوشمزه برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

طرز تهیه ۶ چیزکیک خوشمزه برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

این شماره از آشپزی های عید ۹۶ را به چیز کیک های خانگی اختصاص داده ایم تا برای اعضای خانواده، دوستان و مهمان های خود درست کرده و در کنار هم از عطر خوب و طعم عالی آن ها لذت ببرید.

برای آشنایی با روش تهیه ۶ نوع چیزکیک خوشمزه و آسان در ادامه با روزیاتو همراه باشید. لازم به یادآوری است که برای دیدن دستور پخت و ویدئوی آموزشی هر کدام از موارد زیر، فقط کافی است روی نام آن کلیک کنید تا به صفحه موردنظر ارجاع داده شوید.

چیزکیک براونی و کوکی

1

این چیزکیک با پودر براونی و بیسکوئیت های خامه دار شکلاتی درست می شود و طعم خوبی دارد.

چیزکیک سیب کاراملی

2

این چیزکیک در چندین مرحله آماده می شود و توصیه می کنیم اگر فرصت و حوصله کافی برای پخت شیرینی دارید، به تهیه این دسر اقدام کنید.

طرز تهیه چیزکیک زنجبیلی

3

این چیزکیک بسیار راحت تهیه می شود و در عرض کمتر از یک ساعت می توانید چیزکیک هایی با طعم و عطر عالی درست کرده و به همراه چای یا قهوه به عنوان دسر یا میان وعده، سرو کنید.

چیزکیک هویج

4

این کیک در واقع از دو بخش کیک هویج و چیزکیک تهیه می شود که در این مطلب می توانید دستور پخت آن را مطالعه و ویدئوی آن را مشاهده کنید.

چیزکیک براونی شکلاتی

5

اگر از دوستداران چیزکیک هستید، پیشنهاد می کنیم حتما این دستور را در خانه تهیه کنید. پنیر خامه ای، شکلات و خامه در کنار هم ترکیب فوق العاده عالی می سازند که می توانید به عنوان عصرانه به همراه چای یا قهوه نوش جان کنید.

چیز کیک کوکی

6

برای تهیه این چیز کیک راحت تر این است که پودر آماده کوکی را از سوپرمارکت تهیه کرده و خمیر آن را طبق دستور نوشته شده روی پاکت درست کنید. یا اگر به خمیر آماده کوکی دسترسی دارید، به اندازه ۴۵۰ گرم خریداری نمایید. در این صورت می توانید در کمتر از ۴۰ دقیقه یک چیز کیک بسیار خوشمزه تهیه و سرو کنید.

منبع: روزیاتو
دیجیاتو
بدون نظر

ورود