هشدار عجیب پلیس ریو به توریست‌ها/ نیایید چون جانتان پای خودتان است!

هشدار عجیب پلیس ریو به توریست‌ها/ نیایید چون جانتان پای خودتان است!

امنیت یکی از دغدغه های بزرگ و کلیدی المپیک ریو است و هر چه به موعد برگزاری بازی ها نزدیکتر می شویم، بیشتر و بیشتر می شود. نیروهای پلیس شهر ریو در اظهارنظری عجیب اعلام کرده‌اند توریست‌ها در این شهر در طول برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ایمن نخواهند بود. در فاصله یک ماه به بازی‌های المپیک ریو، پلیس این شهر تنها یک پیام داشته و آن

این است که ما نمی‌توانیم از گردشگران محافظت کنیم. نیروهای پلیس و آتش‌نشانی هیچ پرداختی نداشته‌اند و آنها گفته‌اند هر کسی که به ریودو‌ژانیرو می‌آید ایمن نخواهد بود.

طبق اعلام رسانه‌های برزیل ۸۵ هزار نیروی امنیتی و پلیس قرار است در طول بازی‌های المپیک از شهر ریو محافظت کنند، اما حملات مسلحانه به برخی از ورزشکاران و حتی یک بیمارستان نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

این در حالی است که کارلوس نازمن رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ریو اعلام کرده این شهر برای برگزاری المپیک ریو آماده است. البته نیروهای امنیتی ریو در چند روز گذشته مانوری را در اطراف ورزشگاه‌های میزبان برگزار کردند. وزیر دادگستری برزیل نیز در این باره اظهار داشت: به رغم همه مشکلات من مطمئنم المپیک زیبایی خواهیم داشت.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود