ستاره‌ها در خانه خلوت: عادل، منزوی و فراری از دنیای مجازی

در قرن 21 او به دنیای مجازی علاقه‌ای ندارد

ستاره‌ها در خانه خلوت: عادل، منزوی و فراری از دنیای مجازی

عادل فردوسی پور زندگی عجیب و غریبی دارد. او جز چند ساعت که می خوابد، بقیه اوقات خود را با فوتبال می گذراند. یا فوتبال می بیند، یا گزارش می کند و یا پیگیر تهیه برنامه نود است. همین علاقه بیش از حد به فوتبال و وقت گذاشتن باعث شده تا فردوسی پور در کار خود پیشرفت کند و خود را به عنوان یکی از بهترین مجری ها و گزارشگرهای فوتبال ایران مطرح سازد.

فردوسی پور در قرن بیست و یکم اما در فضای مجازی حضور ندارد. آن هم در شرایطی که خیلی از کارها با اینترنت و در فضای مجازی انجام می شود اما عادل همچنان علاقه ای به حضور در فضای مجازی ندارد و حتی در تلفن همراه خود اپلیکیشن های معمولی نظیر تلگرام و واتساپ را نیز نصب نمی کند. دو برنامه ای که قطعا برای تهیه برنامه نود به کار او می آیند اما فردوسی پور همچنان پای خود را در یک کفش کرده و مقابل اصرارها ایستادگی. دسترسی به او مثل خیلی از افراد مشهور دیگر سخت است اما نشد، ندارد. حتما باید با او تماس بگیری تا به او دست پیدا کنی.

عادل فردوسی پور

بالاخره نداشتن برنامه های اینترنتی و عدم حضور در فضای مجازی این سختی ها را هم دارد. البته چندین بار شایعه شده که عادل در فیسبوک یا اینستاگرام عضو شده اما هر بار این مجری توانمند چنین اخباری را تکذیب کرده و علیه اش موضع گرفته است. به نظر نمی رسد به همین زودی ها بتوانیم فردوسی پور را در فضای مجازی ببینیم. او ترجیح می دهد به جای غرق شدن در فضای مجازی، وقت خود را با فوتبال پر کند. یک عاشق ابدی و ازلی فوتبال!

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مهران اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۶

    عاشقش هستم .
    الگوی همیشگیم تو زندگی .