۷ آگهی تبلیغاتی بسیار جالب و خلاقانه در مورد بوی بد دهان

۷ آگهی تبلیغاتی بسیار جالب و خلاقانه در مورد بوی بد دهان

بوی بد دهان یکی از معضلاتی است که افراد همواره با آن درگیر بوده و در واقع بیش از هر چیزی اطرافیان فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که مهم ترین و راحت ترین آن ها استفاده از محصولات بهداشتی دهان و دندان مانند مسواک، خمیر دندان، دهان شویه، خوشبو کننده ی دهان و نخ دندان هستند. شرکت های تولید کننده ی این محصولات بهداشتی برای ترغیب کردن مشتریان به خرید تولیدات آن ها در روش های تبلیغاتی خود دست به ابتکارات جالبی می زنند که ما در ادامه قصد داریم تعدادی از این تبلیغات جالب و خلاقانه را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید.

a98570_act add-w700
تبلیغی با عنوان «بوی بد دهان گناهی نابخشودنی است» که توسط یک کمپانی تبلیغاتی به نام BBDO در پورتوریکو برای تبلیغ دهان شویه ی «Act Restoring Mouthwash» طراحی شده است.
a98570_bench-w700
تبلیغی با عنوان «تست نیمکت پارک» که یک روش تبلیغاتی چریکی ساخته ی شرکت «Contract Advertising» در هند برای دهان شویه ی «Listerine » است. روی نیمکت یک تکه نوشته شده «برای کسانی که از لیسترین استفاده می کنند» و روی نیمکت دو تکه نیز نوشته شده «برای کسانی که از لیسترین استفاده نمی کنند».
a98570_clorets-w700
تبلیغی با عنوان «زبان بدبو» که توسط شرکت « Mccann» در پورتوریکو برای آدامس های نعنایی با نام «Clorets Mints» ساخته شده است.
a98570_dog breat-w700
این آگهی تبلیغاتی که توسط شرکت «Publicis» در آلمان برای شرکتی در زمینه ی تولید استخوان های خوشبو کننده ی دهان برای سگ ها ساخته شده است.
a98570_listerine-w700
این تبلیغ با عنوان «بوی بد دهان جرم است» ساخته ی شرکت تبلیغاتی «Lima» در پرو برای آدامس های نعنایی لیسترین است.
a98570_pedigree-w700
این آگهی تبلیغاتی نیز در ایتالیا توسط شرکت تبلیغاتی «TBWA Milan » برای محصولی در زمینه ی از بین بردن بوی بد دهان حیوانات خانگی با نام «Pedigree Dentastic» ساخته شده است.
a98570_torture-w700
این آگهی تبلیغ نیز با عنوان «شکنجه را متوقف کن» توسط یک شرکت تبلیغاتی در شیلی به نام «Lowe Port» برای آدامس های نعنایی شرکت «Mentitas» طراحی شده است.

 

منبع: oddee
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود